Ik hoop dan toch op Schalke. Vind ik persoonlijk een mooiere club dan Werder.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:39 schreef RayMania het volgende:
En hier verder.
Bayern 3-0 verloren gister van Nurnberg, HSV nog steeds laatste na nederlaag uit bij Hertha (2-1).
Morgen de topper Werder - Schalke.
Typisch weer zo'n ploeg die onderin is beland en er niet (meer?) uitkomt. Alles zit dan tegen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze slecht was het niet.
Ze vochten voor elke bal maar Sanogo ging voor een schot van Mathijsen staan anders had HSV gewonnen
Huhm blijkbaar heeft NOS een andere wedstrijd dan jouw gezien, want Hertha maakte verdiend de gelijkmaker. Wie of wie verteld er nou de waarheid ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze vochten voor elke bal maar Sanogo ging voor een schot van Mathijsen staan anders had HSV gewonnen
Hij zegt verder toch niet of het verdiend was of nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Huhm blijkbaar heeft NOS een andere wedstrijd dan jouw gezien, want Hertha maakte verdiend de gelijkmaker. Wie of wie verteld er nou de waarheid ?
Nee maar om dan te zeggen dat HSV had gewonnen vind ik dan wat kortzichtig, Hertha gaf de tweede helft flink gas en dat resulteerde dus in een (verdiende) 2-1 overwinning. Maar goed ik heb nog alle hoop dat het goed gaat komen met HSVquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:38 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij zegt verder toch niet of het verdiend was of niet
HSV was dreigender dan Hertha.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Huhm blijkbaar heeft NOS een andere wedstrijd dan jouw gezien, want Hertha maakte verdiend de gelijkmaker. Wie of wie verteld er nou de waarheid ?
Jewel, maar daar valt ook niet veel over te zeggen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Olic speelde nog niet bij HSV dus?
jawel, werd een half uurtje voor tijd gewisseld. Had de assist bij de 0-1.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Olic speelde nog niet bij HSV dus?
Door de Nederlanders natuurlijk. Voor 2005 hoorde je nooit iemand over HSV.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:31 schreef DeVinger het volgende:
Die HSV fans hier he, zijn die dat al langer of echt puur door de Nederlandse enclave?
Goed zoquote:Op zondag 4 februari 2007 17:11 schreef Ambrosius het volgende:
De topper Werder-Schalke is net begonnen. Werder vooralsnog iets beter.
Altijd mooie club gevonden met een grote historie. Volg ze nu idd meer door de Nederlandse inbreng. lijkt me normaal.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:31 schreef DeVinger het volgende:
Die HSV fans hier he, zijn die dat al langer of echt puur door de Nederlandse enclave?
Lovenkrandsquote:Op zondag 4 februari 2007 17:21 schreef Ambrosius het volgende:
0-1 Schalke.
Lekkere wedstrijddag vandaagquote:Op zondag 4 februari 2007 18:31 schreef Piet_Veerman het volgende:
0-2 Schalke, geweldig uitgespeelde counter zeg.
Ja nou de afgelopen twee weken dus niet, toen lieten ze alleen beelden zien van de eredivisie en de FA/Carling Cupquote:Op zondag 4 februari 2007 18:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens mij worden alle competities vanavond uitgezonden.
Geweldige duik idd van Krstajicquote:Op zondag 4 februari 2007 18:46 schreef Piet_Veerman het volgende:
Wat een fantastische duik van die nummer 20 van Schalke.
Voor zulke acties moet je eigenlijk rood geven imo.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:46 schreef Piet_Veerman het volgende:
Filmpje?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:46 schreef Piet_Veerman het volgende:
Ik hoop het niet voor ze.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:52 schreef Damzkieee het volgende:
Huppa Schalke! Nu dan eens eindelijk kampioen?! Of choken ze weer op het laatst?
Waarom pist de meest attractief spelende voetbalclub naast de pot aan het einde van de rit in Duitsland? Dat is echt onterecht.quote:
Maar ik vind Schalke gewoon een kut club.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom pist de meest attractief spelende voetbalclub naast de pot aan het einde van de rit in Duitsland? Dat is echt onterecht.
Jaaaaaaa je moet aanvallen aanvallen aanvallen!!!quote:Op zondag 4 februari 2007 23:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom pist de meest attractief spelende voetbalclub naast de pot aan het einde van de rit in Duitsland? Dat is echt onterecht.
Dat zijn 2 clubs die het moeilijk hebben: Alemannia Aachen staat 15de, en BMG doet het zo mogelijk nog slechter met een 16de plaats!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:53 schreef bassieVL het volgende:
en de derby Borussia MG - Aachen. Waar ik bij ga zijn in het stadion
Ik gun Nigel de Jong een contract bij een Regional Liga club. En dat we over 10 jaar zeggen.. Nigel de Jong... was dat niet die jongen die ooit bij het 'grote' Ajax speelde?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:17 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik hoop dat HSV degradeert dat gun ik Nigel de Jong wel.
Ik gun het hem ook welquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:17 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik hoop dat HSV degradeert dat gun ik Nigel de Jong wel.
Veel plezier! Prachtige wedstrijdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:53 schreef bassieVL het volgende:
en de derby Borussia MG - Aachen. Waar ik bij ga zijn in het stadion
Ik vond hem niet slecht spelen tegen Herthaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:18 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ik gun Nigel de Jong een contract bij een Regional Liga club. En dat we over 10 jaar zeggen.. Nigel de Jong... was dat niet die jongen die ooit bij het 'grote' Ajax speelde?
Dat in combinatie met het feit dat het een mooie derby is, zal het hopenlijk een mooie wedstrijd maken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:38 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
Dat zijn 2 clubs die het moeilijk hebben: Alemannia Aachen staat 15de, en BMG doet het zo mogelijk nog slechter met een 16de plaats!
ja maar wie niet?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:34 schreef DarkShine het volgende:
Aachen is nog lijstaanvoerder geweest dit seizoen
Nee. Elke keer lijkt het alsof HSV eindelijk eens gaat winnen, en dan wordt het opeens 1-1. En 1-2.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:48 schreef borisz het volgende:
zou het vandaag wel lukken ?
leverkusen dus 10 manquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:07 schreef Bos81 het volgende:
Hans-Jörg Butt heeft een rode kaart gekregen, voor het neerhalen van een speler buiten de zestien
Maar ze staan wel voorquote:
zou het vandaag lukken?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:13 schreef Bos81 het volgende:
2-0 HSV
Dalijk winnen ze met 5-0quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:14 schreef borisz het volgende:
[..]
zou het vandaag lukken?de kans neemt toe
Dede (inkomen met twee benen )quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Rood voor dortmund
Ik zie ze alsnog verliezen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:14 schreef borisz het volgende:
[..]
zou het vandaag lukken?de kans neemt toe
Dan blijft HSV dus 18e.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Mainz 4-1 (3-1) Energie Cottbus
Ik gun het Stevens wel hoor, hij wou voor de prijzen gaan. Nou de dubbel volgend seizoen dan maar, 2de Liga en de bekerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:11 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik gun het HSV toch graag hoor. Zij degraderen niet
Laat ons voor de 2de keer in de steek? Mooie praatjes maar als een andere club aan de deur stond had die geen tijd meer voor Roda.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:14 schreef Suijk het volgende:
Waarom opeens die afkeer tegen Stevens, DS?
Maar waren jullie dan zo tevreden dit seizoen over hem? Ik dacht af en toe andere geluiden te horen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Laat ons voor de 2de keer in de steek? Mooie praatjes maar als een andere club aan de deur stond had die geen tijd meer voor Roda.
Ik had geen problemen met hem hoor. Totdat hij ons voor de 2de keer in de steek liet. 'Ik kom het karwei afmaken', my ass midden in het seizoen nokt die afquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar waren jullie dan zo tevreden dit seizoen over hem? Ik dacht af en toe andere geluiden te horen.
Juist ja. Blij zijn dat hij weggaat aan het einde van het seizoen, en dan kotsen op hem omdat hij nu al vertrekt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar waren jullie dan zo tevreden dit seizoen over hem? Ik dacht af en toe andere geluiden te horen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Juist ja. Blij zijn dat hij weggaat aan het einde van het seizoen, en dan kotsen op hem omdat hij nu al vertrekt.
Tsja, als je de klok hebt horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:31 schreef Mr.Mills het volgende:
6 punten los
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Whehehe idd die Jurgen Klopp is echt een geniale ventquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:36 schreef Bos81 het volgende:
Die Klopp![]()
![]()
Gaat ie de tribune op, tussen de Mainz-supporters meezingen (met microfoon en al)![]()
Mooie beelden..quote:Op maandag 12 februari 2007 13:36 schreef AminBen het volgende:
Voor het eerst sinds 10 maanden een thuisoverwinning vier je zo dus.
Doen ze wel vaker hoor ...quote:Op maandag 12 februari 2007 13:36 schreef AminBen het volgende:
Voor het eerst sinds 10 maanden een thuisoverwinning vier je zo dus.
Hehe.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:54 schreef AminBen het volgende:
[..]
Weet je dat zeker met die thuisreeks![]()
quote:Van der Vaart laat HSV niet in de steek
15/2/2007 19:44
Als Hamburger SV er niet in slaagt zich in de Bundesliga te handhaven, blijft aanvoerder Rafael van der Vaart gewoon bij de Hamburgse club. 'Ik heb ook een contract voor de tweede Bundesliga.'
'Toen ik destijds mijn contract tekende', zegt Van der Vaart in het dagblad Frankfurter Allgemeine, 'heb ik geen clausule laten opnemen dat ik bij degradatie zonder afkoopsom kan vertrekken. Ik heb dus ook een contract voor de tweede Bundesliga.'
Praten over die tweede Bundesliga doet de regisseur van HSV liever niet, 'omdat dat te veel pijn doet.' Van der Vaart heeft bovendien het volste vertrouwen in Huub Stevens, die onlangs Thomas Doll als trainer afloste.
Van der Vaart: 'Stevens is wat harder, en besteedt meer aandacht aan de discipline. Hij is een typisch Nederlandse trainer, en ik weet wel hoe die zijn…'
Komende zaterdag wacht HSV de moeilijke uitwedstrijd tegen Werder Bremen. 'Natuurlijk gaan we naar Bremen om te winnen', zegt HSV's captain vandaag op de website van zijn club. 'Voor ons tellen op dit moment alleen overwinningen om uit de buurt te komen van de degradatieplaatsen.'
Huub Stevens wilde vandaag tijdens de persconferentie in de AOL Arena niet bevestigen of hij Nigel de Jong in Bremen koppelt aan Werders spelmaker Diego. Of Van der Vaart mogelijk weer als tweede, hangende spits wordt ingezet, liet Stevens evenzeer in het midden.
Ik vermoed een aantal kampioenschappen. Net zoals ze dat ook in Italie hebben.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat is nou zo'n ster in Duitsland op shirt van FC Bayern, Gladbach, Bremen en co
Dat lijkt me onlogisch want Gladbach heeft 2 sterren en 5 kampioenschappen terwijl er clubs zijn met meer kampioenschappen maar dan zonder sterquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vermoed een aantal kampioenschappen. Net zoals ze dat ook in Italie hebben.
"Meistervereine"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat lijkt me onlogisch want Gladbach heeft 2 sterren en 5 kampioenschappen terwijl er clubs zijn met meer kampioenschappen maar dan zonder ster
Trainer bij VfB Stuttgart is Armin Veh.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Stuttgart is weer is op dreef. Wie is daar eigenlijk coach? En doen de Mexicanen het daar nog een beetje goed?
Dus bij drie sterren blijft het?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
"Meistervereine"
1 ster = 3 kampioenschappen
2 sterren = 5 kampioenschappen
3 sterren = 10 kampioenschappen
Volgens mij is dat wel degelijk de reden.
Maar ze scoren wel heel erg zelden (1 per persoon). De topschutter is Mario Gomez met 13 treffers.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Trainer bij VfB Stuttgart is Armin Veh.
Pavel Pardo tot nu toe in alle 21 duels (heb de stats tot vorige week) meegespeeld, Ricardo Osorio in 15 duels.
Ze bevallen dus wel, zou je op basis daarvan kunnen zeggen.
Ja, stomme vraag daarover, hoe weet je of je digitale televisie hebtquote:
als je zo'n kastje hebt van @home, er zijn ook andere manieren maar die weet ik niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, stomme vraag daarover, hoe weet je of je digitale televisie hebt
Heb je gewoon kabel aansluiting rechtstreeks op je tv of doe je het via een apparaat?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, stomme vraag daarover, hoe weet je of je digitale televisie hebt
Niemeyer ging ernstig in de fout bij het 2e doelpunt inderdaad.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Bremen heeft veloren, YES!![]()
![]()
En Raffie was geweldig vandaagNiemeyer kan weer terug naar Twente
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Der Vaart wasis een ware held vandaag.
Dat was dan niet zijn 3e, maar zijn 2equote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
de 0-1:
[afbeelding]
de 0-2:
[afbeelding]
Van der Vaart bijna met z'n derde:
[afbeelding]
3e gewoon hoor. Hij scoorde er al 2quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat was dan niet zijn 3e, maar zijn 2e![]()
Nee, want die actie was voordat hij zijn 2e had gemaaktquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:13 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
3e gewoon hoor. Hij scoorde er al 2
Hehe ok, niet aan gedachtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, want die actie was voordat hij zijn 2e had gemaakt![]()
Ah dus zo.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
"Meistervereine"
1 ster = 3 kampioenschappen
2 sterren = 5 kampioenschappen
3 sterren = 10 kampioenschappen
Volgens mij is dat wel degelijk de reden.
Sterren zie je bij:
Bayern 3 (20 titels)
Bremen 1 (4 titels)
HSV 1 (3 titels)
Dortmund 1 (3 titels)
Gladbach 2 (5 titels)
Waarbij je alleen de titels vanaf 1964 mag tellen.
Maar tusendoor wel met 3-0 van Ajax winnenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:47 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
werder geeft het hele seizoen weg in 3 weken
Mainz inmiddels op 2-0quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:58 schreef borisz het volgende:
15.30 Energie Cottbus Arminia Bielefeld 0-1 Eerste helft
15.30 FSV Mainz 05 1. FC Nürnberg 1-0 Eerste helft
en 1-1quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:03 schreef dndiek het volgende:
Bochum op 1-0 tegen Aachen
Dat is de ruststand. Voor die goal had Van Bommel Bayern al op 1-0 moeten zetten. Bayern is wel de betere ploeg al schoot Hanke op de paal vlak voor rust.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:59 schreef Ambrosius het volgende:
1-0 Bayern, pingel Podolski
Een paar weken.... wat voor meestwerk moet dat dan wel niet wordenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:17 schreef leroytje het volgende:
Nouw jongens ik heb ff niks te doen dus ik ben begonnen aan een fatsoenlijke OP voor deze toch wel mooie competietie, als iemand me wilt helpen graag, men msn staat in men profile dus voeg dan maar ff toe. Ik hoop em over een paar weken klaar te hebben en hou jullie op de hoogte![]()
![]()
![]()
Leroytje
Nouw ik wil het wel netjes hebben, en misschien het een en ander met photoshop doen (dat moet ik dus eerst nog lerenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Een paar weken.... wat voor meestwerk moet dat dan wel niet worden
Je hebt gelijk, meteen ff aangepast dank jequote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:59 schreef Bos81 het volgende:
In principe ziet het er goed uit Leroy. Alleen klopt bij Mainz het logo niet. Dat moet rood zijn. Wat ik zo snel kan zien, kloppen de andere clubs beter/wel
Nu ineens toch wel een beetje: 2-1.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:02 schreef Ambrosius het volgende:
Makaay is inmiddels op het veld btw. Bayern totaal niet in de problemen.
en met de 3-0 van Brugginkquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:05 schreef jorienvdherik het volgende:
haha wie is dortmund dan...
4-0 klop
liever 2-3quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:09 schreef Zwoerd het volgende:
Bochum! maak die 3-2 nu dan
Normale aantallen in Duitsland hoor.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:11 schreef fanneke het volgende:
Alemannia heeft 6.000 supporters meegenomen.
![]()
Nou en.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Bayern 2-1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |