De banner is deel 1 van de nieuwe OPquote:Nouw jongens ik heb ff niks te doen dus ik ben begonnen aan een fatsoenlijke OP voor deze toch wel mooie competietie, als iemand me wilt helpen graag, men msn staat in men profile dus voeg dan maar ff toe. Ik hoop em over een paar weken klaar te hebben en hou jullie op de hoogte![]()
![]()
![]()
Leroytje
dan moeten ze 5de wordenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:32 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat HSV gewoon UEFA Cup gaat halen.
Er zijn gekkere dingen gebeurd in het voetbalquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:33 schreef borisz het volgende:
[..]
dan moeten ze 5de wordenmisschien 6de
Stomme vraag, natuurlijkquote:
ja, de 1equote:
Laten we hopen minimaal 1 puntquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:28 schreef fanneke het volgende:
A.s. vrijdag Schalke-HSV.
Ben benieuwd wat Stevens met zijn mannen daar in petto heeft.
Dank jequote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:33 schreef dndiek het volgende:
De banner is een mooi begin
Ziet er goed uit.quote:
Als ik die in het klein links en rechts boven het woordje bundesliga zet, is dat een idee? ik wil de banner namelijk wel gewoon deze maat houden en voorkomen dat er grote witte vlakken inkomen..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:59 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.![]()
Maar misschien is er nog ruimte voor het Bundesliga logo?
[afbeelding]
Hm ja ik snap em, ik zal zo ff kijken wat ik ervan kan maken, thnx voor de tipquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:14 schreef dndiek het volgende:
Als je dat Bundesliga teken nu in het midden zet en de logo's 3x3 als je snapt wat ik bedoel
Vindtquote:
Misschien een beetje veel Bundesliga zo... 3xquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:22 schreef leroytje het volgende:
[..]
Hm ja ik snap em, ik zal zo ff kijken wat ik ervan kan maken, thnx voor de tip
Dat met 3x3 vond ik te dik worden, ik heb het zo gedaan
[[url=http://xs112.xs.to/xs112/07086/BannerBundesliga1.JPG]afbeelding][/url]
Zo wel goed?
Ik denk dat ze er wel 11 opstellen.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat denken jullie zo van Schalke ?
Ze missen erg veel spelers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |