Ik gun het Stevens wel hoor, hij wou voor de prijzen gaan. Nou de dubbel volgend seizoen dan maar, 2de Liga en de bekerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:11 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik gun het HSV toch graag hoor. Zij degraderen niet
Laat ons voor de 2de keer in de steek? Mooie praatjes maar als een andere club aan de deur stond had die geen tijd meer voor Roda.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:14 schreef Suijk het volgende:
Waarom opeens die afkeer tegen Stevens, DS?
Maar waren jullie dan zo tevreden dit seizoen over hem? Ik dacht af en toe andere geluiden te horen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Laat ons voor de 2de keer in de steek? Mooie praatjes maar als een andere club aan de deur stond had die geen tijd meer voor Roda.
Ik had geen problemen met hem hoor. Totdat hij ons voor de 2de keer in de steek liet. 'Ik kom het karwei afmaken', my ass midden in het seizoen nokt die afquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar waren jullie dan zo tevreden dit seizoen over hem? Ik dacht af en toe andere geluiden te horen.
Juist ja. Blij zijn dat hij weggaat aan het einde van het seizoen, en dan kotsen op hem omdat hij nu al vertrekt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar waren jullie dan zo tevreden dit seizoen over hem? Ik dacht af en toe andere geluiden te horen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Juist ja. Blij zijn dat hij weggaat aan het einde van het seizoen, en dan kotsen op hem omdat hij nu al vertrekt.
Tsja, als je de klok hebt horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:31 schreef Mr.Mills het volgende:
6 punten los
[..]
Hij heeft wel gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |