Ik hoop dan toch op Schalke. Vind ik persoonlijk een mooiere club dan Werder.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:39 schreef RayMania het volgende:
En hier verder.
Bayern 3-0 verloren gister van Nurnberg, HSV nog steeds laatste na nederlaag uit bij Hertha (2-1).
Morgen de topper Werder - Schalke.
Typisch weer zo'n ploeg die onderin is beland en er niet (meer?) uitkomt. Alles zit dan tegen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze slecht was het niet.
Ze vochten voor elke bal maar Sanogo ging voor een schot van Mathijsen staan anders had HSV gewonnen
Huhm blijkbaar heeft NOS een andere wedstrijd dan jouw gezien, want Hertha maakte verdiend de gelijkmaker. Wie of wie verteld er nou de waarheid ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze vochten voor elke bal maar Sanogo ging voor een schot van Mathijsen staan anders had HSV gewonnen
Hij zegt verder toch niet of het verdiend was of nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Huhm blijkbaar heeft NOS een andere wedstrijd dan jouw gezien, want Hertha maakte verdiend de gelijkmaker. Wie of wie verteld er nou de waarheid ?
Nee maar om dan te zeggen dat HSV had gewonnen vind ik dan wat kortzichtig, Hertha gaf de tweede helft flink gas en dat resulteerde dus in een (verdiende) 2-1 overwinning. Maar goed ik heb nog alle hoop dat het goed gaat komen met HSVquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:38 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij zegt verder toch niet of het verdiend was of niet
HSV was dreigender dan Hertha.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Huhm blijkbaar heeft NOS een andere wedstrijd dan jouw gezien, want Hertha maakte verdiend de gelijkmaker. Wie of wie verteld er nou de waarheid ?
Jewel, maar daar valt ook niet veel over te zeggen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Olic speelde nog niet bij HSV dus?
jawel, werd een half uurtje voor tijd gewisseld. Had de assist bij de 0-1.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Olic speelde nog niet bij HSV dus?
Door de Nederlanders natuurlijk. Voor 2005 hoorde je nooit iemand over HSV.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:31 schreef DeVinger het volgende:
Die HSV fans hier he, zijn die dat al langer of echt puur door de Nederlandse enclave?
Goed zoquote:Op zondag 4 februari 2007 17:11 schreef Ambrosius het volgende:
De topper Werder-Schalke is net begonnen. Werder vooralsnog iets beter.
Altijd mooie club gevonden met een grote historie. Volg ze nu idd meer door de Nederlandse inbreng. lijkt me normaal.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:31 schreef DeVinger het volgende:
Die HSV fans hier he, zijn die dat al langer of echt puur door de Nederlandse enclave?
Lovenkrandsquote:Op zondag 4 februari 2007 17:21 schreef Ambrosius het volgende:
0-1 Schalke.
Lekkere wedstrijddag vandaagquote:Op zondag 4 februari 2007 18:31 schreef Piet_Veerman het volgende:
0-2 Schalke, geweldig uitgespeelde counter zeg.
Ja nou de afgelopen twee weken dus niet, toen lieten ze alleen beelden zien van de eredivisie en de FA/Carling Cupquote:Op zondag 4 februari 2007 18:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens mij worden alle competities vanavond uitgezonden.
Geweldige duik idd van Krstajicquote:Op zondag 4 februari 2007 18:46 schreef Piet_Veerman het volgende:
Wat een fantastische duik van die nummer 20 van Schalke.
Voor zulke acties moet je eigenlijk rood geven imo.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:46 schreef Piet_Veerman het volgende:
Wat een fantastische duik van die nummer 20 van Schalke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |