Whehehe idd die Jurgen Klopp is echt een geniale ventquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:36 schreef Bos81 het volgende:
Die Klopp![]()
![]()
Gaat ie de tribune op, tussen de Mainz-supporters meezingen (met microfoon en al)![]()
Mooie beelden..quote:Op maandag 12 februari 2007 13:36 schreef AminBen het volgende:
Voor het eerst sinds 10 maanden een thuisoverwinning vier je zo dus.
Doen ze wel vaker hoor ...quote:Op maandag 12 februari 2007 13:36 schreef AminBen het volgende:
Voor het eerst sinds 10 maanden een thuisoverwinning vier je zo dus.
Hehe.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:54 schreef AminBen het volgende:
[..]
Weet je dat zeker met die thuisreeks![]()
quote:Van der Vaart laat HSV niet in de steek
15/2/2007 19:44
Als Hamburger SV er niet in slaagt zich in de Bundesliga te handhaven, blijft aanvoerder Rafael van der Vaart gewoon bij de Hamburgse club. 'Ik heb ook een contract voor de tweede Bundesliga.'
'Toen ik destijds mijn contract tekende', zegt Van der Vaart in het dagblad Frankfurter Allgemeine, 'heb ik geen clausule laten opnemen dat ik bij degradatie zonder afkoopsom kan vertrekken. Ik heb dus ook een contract voor de tweede Bundesliga.'
Praten over die tweede Bundesliga doet de regisseur van HSV liever niet, 'omdat dat te veel pijn doet.' Van der Vaart heeft bovendien het volste vertrouwen in Huub Stevens, die onlangs Thomas Doll als trainer afloste.
Van der Vaart: 'Stevens is wat harder, en besteedt meer aandacht aan de discipline. Hij is een typisch Nederlandse trainer, en ik weet wel hoe die zijn…'
Komende zaterdag wacht HSV de moeilijke uitwedstrijd tegen Werder Bremen. 'Natuurlijk gaan we naar Bremen om te winnen', zegt HSV's captain vandaag op de website van zijn club. 'Voor ons tellen op dit moment alleen overwinningen om uit de buurt te komen van de degradatieplaatsen.'
Huub Stevens wilde vandaag tijdens de persconferentie in de AOL Arena niet bevestigen of hij Nigel de Jong in Bremen koppelt aan Werders spelmaker Diego. Of Van der Vaart mogelijk weer als tweede, hangende spits wordt ingezet, liet Stevens evenzeer in het midden.
Ik vermoed een aantal kampioenschappen. Net zoals ze dat ook in Italie hebben.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat is nou zo'n ster in Duitsland op shirt van FC Bayern, Gladbach, Bremen en co
Dat lijkt me onlogisch want Gladbach heeft 2 sterren en 5 kampioenschappen terwijl er clubs zijn met meer kampioenschappen maar dan zonder sterquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vermoed een aantal kampioenschappen. Net zoals ze dat ook in Italie hebben.
"Meistervereine"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat lijkt me onlogisch want Gladbach heeft 2 sterren en 5 kampioenschappen terwijl er clubs zijn met meer kampioenschappen maar dan zonder ster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |