Filmpje?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:46 schreef Piet_Veerman het volgende:
Wat een fantastische duik van die nummer 20 van Schalke.
Ik hoop het niet voor ze.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:52 schreef Damzkieee het volgende:
Huppa Schalke! Nu dan eens eindelijk kampioen?! Of choken ze weer op het laatst?
Waarom pist de meest attractief spelende voetbalclub naast de pot aan het einde van de rit in Duitsland? Dat is echt onterecht.quote:
Maar ik vind Schalke gewoon een kut club.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom pist de meest attractief spelende voetbalclub naast de pot aan het einde van de rit in Duitsland? Dat is echt onterecht.
Jaaaaaaa je moet aanvallen aanvallen aanvallen!!!quote:Op zondag 4 februari 2007 23:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom pist de meest attractief spelende voetbalclub naast de pot aan het einde van de rit in Duitsland? Dat is echt onterecht.
Dat zijn 2 clubs die het moeilijk hebben: Alemannia Aachen staat 15de, en BMG doet het zo mogelijk nog slechter met een 16de plaats!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:53 schreef bassieVL het volgende:
en de derby Borussia MG - Aachen. Waar ik bij ga zijn in het stadion
Ik gun Nigel de Jong een contract bij een Regional Liga club. En dat we over 10 jaar zeggen.. Nigel de Jong... was dat niet die jongen die ooit bij het 'grote' Ajax speelde?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:17 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik hoop dat HSV degradeert dat gun ik Nigel de Jong wel.
Ik gun het hem ook welquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:17 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik hoop dat HSV degradeert dat gun ik Nigel de Jong wel.
Veel plezier! Prachtige wedstrijdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:53 schreef bassieVL het volgende:
en de derby Borussia MG - Aachen. Waar ik bij ga zijn in het stadion
Ik vond hem niet slecht spelen tegen Herthaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:18 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ik gun Nigel de Jong een contract bij een Regional Liga club. En dat we over 10 jaar zeggen.. Nigel de Jong... was dat niet die jongen die ooit bij het 'grote' Ajax speelde?
Dat in combinatie met het feit dat het een mooie derby is, zal het hopenlijk een mooie wedstrijd maken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:38 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
Dat zijn 2 clubs die het moeilijk hebben: Alemannia Aachen staat 15de, en BMG doet het zo mogelijk nog slechter met een 16de plaats!
ja maar wie niet?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:34 schreef DarkShine het volgende:
Aachen is nog lijstaanvoerder geweest dit seizoen
Nee. Elke keer lijkt het alsof HSV eindelijk eens gaat winnen, en dan wordt het opeens 1-1. En 1-2.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:48 schreef borisz het volgende:
zou het vandaag wel lukken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |