Op water en brood, heb ik begrepenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:35 schreef Dion het volgende:
Wat ik heb begrepen moeten de afvallers inderdaad binnen een paar dagen weer naar huis.
Er zal vast in hun contract staan dat ze een paar weken low profile moeten houden of ze worden opgesloten in het pand van de AVRO.
Voor in de OP:quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:00 schreef p-etr-a het volgende:
Alex moet ook even rood gemaakt worden. tvp
Dat kan toch een truc zijn?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:32 schreef Haunter het volgende:
Als Paul de mol zou zijn, zou het niet echt eerlijk zijn. Aangezien hij het spel, niet voor heel lang echter, verlaten heeft.
Wat dan? Ik vind het best meevallen. Daarbij kan het allemaal schijn zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:13 schreef Freezor het volgende:
Ik vrees dat Renate het is, de rest heeft al te veel gedaan wat ze vrij pleit.
Ja en hebben jullie ook wel eens opgelet dat Eva bijna altijd een strakke legging aan heeft, ook wanneer de anderen geen legging aan hebben??quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:12 schreef Flurrie het volgende:
Heeft iemand er wel eens op gelet dat Renate bijna altijd een grote zonnebril draagt, ook wanneer de anderen geen zonnebril op hebben??
Ook opvallend is het dat Sander na de 1e aflevering gewoon niet meer te zien is......quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:27 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja en hebben jullie ook wel eens opgelet dat Eva bijna altijd een strakke legging aan heeft, ook wanneer de anderen geen legging aan hebben??
En wat te denken van Dick met z'n petjes en Nadja met de "I Love..."-shirts.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:27 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja en hebben jullie ook wel eens opgelet dat Eva bijna altijd een strakke legging aan heeft, ook wanneer de anderen geen legging aan hebben??
Ik denk dat ze het dit jaar omgedraaid hebben... 1 speler en 8 mollen. Mollen vallen af naar hoeveelheid mollenacties... hoe minder, hoe eerder eruit...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En wat te denken van Dick met z'n petjes en Nadja met de "I Love..."-shirts.
Als Nadja de mol is he... vind k der echt een uberslechte molquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:56 schreef Nuna het volgende:
Mijn mol is/was Renate of Nadja. Alleen vind ik dat Nadja nu wel heel erg de mol wil zijn. Ga nu voor Renate.
Renate ging bij het doolhofspel rechts in plaats van links... als ze de Mol was geweest was ze wel links afgeslagenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:13 schreef Freezor het volgende:
Ik vrees dat Renate het is, de rest heeft al te veel gedaan wat ze vrij pleit.
Amenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:45 schreef mommychaos het volgende:
Ik denk toch echt dat het Dick is. De opdracht met de kisten mislukte omdat de twee zwaarste verdraaid waren. Dat hebben Dick, Alex en Paul gedaan. Dick nam de beslisssing. Alex ligt eruit, Paul eigenlijk ook al, dus dan heeft Dick een perfecte mollenstreek uitgehaald. Heeft ze 4500 euro gekost. Vervolgens kon hij gezellig meedoen met de rest, met die rekensommen enzo, de opdracht was toch al mislukt. En ondertussen ze nog even laten voelen wat ze de dag ervoor verspeeld hebben.![]()
Dat hij wel zijn eigen ton meeneemt en die van Renate op een hele lullige manier niet kan pakken - hij liep echt te kloten daarzo, ik geloofde er niks van dat hij het vlot niet tegen kon houden, het leek wel alsof hij het express weg duwde.. en dat vat van Inge ging op drift - dus de opdracht had ook nooit kunnen slagen....
Het was dat die anderen een verdubbelaar hadden. Ondertussen is Dick 'schoon' want ja, hij heeft wel weer geld in de pot gebracht...![]()
Nee, Dick is de mol. (meestal heb ik het óf goed, óf geen idee gehad tot de laatste aflevering, dit jaar gilt alles in mij Dick! vanaf het begin).
Ik val echt van mn bank af als hij er binnenkort uitligt.![]()
Ik zie dat The vulture hetzelfde idee had. great minds think alike hey?![]()
Ik ook.. een van de besten als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:40 schreef BVO het volgende:
Ik zou Dick een toffe mol vinden.
Om het tijdens de veiling alles weer uit te gevenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:46 schreef broer het volgende:
Waarom is Dick een goeie mol? Dat snap ik echt niet. Hij brengt juist geld in de pot, dat is toch niet mol-achtig?
Mja, dat heb ik al eens eerder gezegd in dit topic: als je als mol de eerste vijf afleveringen niets doet omdat je toch weet dat die veiling eraan komt, dan vind ik je een bijzonder flauwe mol.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:47 schreef jna het volgende:
Om het tijdens de veiling alles weer uit te geven![]()
geloof er geen reet van, hij heeft met andere spellen juist heel fanatiek mee gedaan, tempelopdracht bijvooorbeeld, maar het zou wel geweldig zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:45 schreef mommychaos het volgende:
Ik denk toch echt dat het Dick is. De opdracht met de kisten mislukte omdat de twee zwaarste verdraaid waren. Dat hebben Dick, Alex en Paul gedaan. Dick nam de beslisssing. Alex ligt eruit, Paul eigenlijk ook al, dus dan heeft Dick een perfecte mollenstreek uitgehaald. Heeft ze 4500 euro gekost. Vervolgens kon hij gezellig meedoen met de rest, met die rekensommen enzo, de opdracht was toch al mislukt. En ondertussen ze nog even laten voelen wat ze de dag ervoor verspeeld hebben.![]()
Dat hij wel zijn eigen ton meeneemt en die van Renate op een hele lullige manier niet kan pakken - hij liep echt te kloten daarzo, ik geloofde er niks van dat hij het vlot niet tegen kon houden, het leek wel alsof hij het express weg duwde.. en dat vat van Inge ging op drift - dus de opdracht had ook nooit kunnen slagen....
Het was dat die anderen een verdubbelaar hadden. Ondertussen is Dick 'schoon' want ja, hij heeft wel weer geld in de pot gebracht...![]()
Nee, Dick is de mol. (meestal heb ik het óf goed, óf geen idee gehad tot de laatste aflevering, dit jaar gilt alles in mij Dick! vanaf het begin).
Ik val echt van mn bank af als hij er binnenkort uitligt.![]()
Ik zie dat The vulture hetzelfde idee had. great minds think alike hey?![]()
Ik ook, anders mag hij van mij winnen, maar ik zou het het tofst vinden als Dick de mol is. En Renate (quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:40 schreef BVO het volgende:
Ik zou Dick een toffe mol vinden.
Dick heeft wel degelijk lopen mollen de eerste 5 afleveringen. Hij doet het alleen subtiel en komt bloedfanatiek over!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:50 schreef broer het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik al eens eerder gezegd in dit topic: als je als mol de eerste vijf afleveringen niets doet omdat je toch weet dat die veiling eraan komt, dan vind ik je een bijzonder flauwe mol.
eueueuh... Dickie zelf en Karel.quote:
Karel wist vorig jaar toch ook pas op het laatst dat Milouska de Mol wasquote:Op zondag 4 februari 2007 02:09 schreef koetjeboe het volgende:
Precies, na die veiling weet Karel echt wel wie de mol is. Ze stonden niet voor niets tussen schotjes
Waarom? Angela Groothuizen wist behalve de laatste door haar gepresenteerde serie ook altijd wie de mol was.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Dan zou voor hem ook moeilijk worden als Karel het weet wie de Mol is.
Karel zei vorig jaar dat hij niet wist dat Milouska de Mol was..quote:Op zondag 4 februari 2007 14:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Waarom? Angela Groothuizen wist behalve de laatste door haar gepresenteerde serie ook altijd wie de mol was.
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Karel zei vorig jaar dat hij niet wist dat Milouska de Mol was..
Pas op het einde pas zo zei hij tegen de kandidaten.![]()
Dat is mijn antwoord ja.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag.
Nogmaals wat bemoei jij je meequote:Op zondag 4 februari 2007 17:43 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
moeilijk he, begrijpend lezen....
hoezo "nogmaals", wanneer heb je dat eerder tegen me gezegd dan?quote:
ohh ik zag 't, in m'n fotoboekquote:Op zondag 4 februari 2007 19:48 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
hoezo "nogmaals", wanneer heb je dat eerder tegen me gezegd dan?![]()
![]()
en het is trouwens waar in plaats van wat![]()
![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:48 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
hoezo "nogmaals", wanneer heb je dat eerder tegen me gezegd dan?![]()
![]()
en het is trouwens waar in plaats van wat![]()
![]()
Mocht die daadwerkelijk de mol zijn, dan is hij inderdaad van het niveau George (seizoen 3)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook.. een van de besten als je het mij vraagt
Dat bedoelde ik dus met "ze verneukt het concept" Een beetje de schijn wekken is leuk maar wat Nadja doet is echt conceptverneuking als ze De Mol niet is... en als ze De Mol wel is is ze een kutmolquote:Op maandag 5 februari 2007 19:24 schreef Nuna het volgende:
Ik zou het trouwens wel erg jammer vinden als de mol bijna geen mollenacties heeft uitgevoerd, omdat Nadja al zo mollerig optrad. Dat de mol eigenlijk niets meer hoeft te doen.
Ervan uitgaande dat Nadja de mol dus niet is he
oftewel, Nadja is kutquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus met "ze verneukt het concept" Een beetje de schijn wekken is leuk maar wat Nadja doet is echt conceptverneuking als ze De Mol niet is... en als ze De Mol wel is is ze een kutmol![]()
yep.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:03 schreef TheVulture het volgende:
Eva valt me trouwens 100% mee als irritatiefactor... vind haar zelfs symphatiek
Zou me niet verbazen als zij de mol is.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:03 schreef TheVulture het volgende:
Eva valt me trouwens 100% mee als irritatiefactor... vind haar zelfs symphatiek
Dit zijn de meest opvallende zaak vind ik:quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:31 schreef Marloes het volgende:
Wat zijn de aanwijzingen voor Renate als mol dan..?
Net zoals iedereen eerst allemaal voor Alex was en toen voor Menno... Het is gewoon Nadjaquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:34 schreef broer het volgende:
Als je bedenkt hoe de series de afgelopen jaren werden opgebouwd, en als je nu ziet hoeveel mensen denken dat Dick de mol is, kun je er al bijna van uitgaan dat Dick vanavond of volgende week het veld moet ruimen.
met wederom een BLAUW overhemdquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:47 schreef golfer het volgende:
Karel midden in de jungle keurig in het pak.
'Het is weer tijd voor dampende hits en kneiters!'quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:48 schreef avw1982 het volgende:
Paul door die walkie-talkie met zo'n radiostem: "Eej Dick met Paul."
Is eigenlijk bekend gemaakt hoe lang die wandeling in Chinatown was? Ik kan het me niet meer herinneren. Dat zou dus ook nog iets anders kunnen zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:57 schreef Jasza het volgende:
Renate is dus de mol pff, wat een verrassing was dat
Waarom dat?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:57 schreef Jasza het volgende:
Renate is dus de mol pff, wat een verrassing was dat
Volgens mij had hij alles goed maarjaquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Waarom dat?
Als de vraag fout was krijgt-ie gewoon een kandidaat te zijn. Als hij alle vragen goed had, zou het de mol zijn. Maar dat weet je dus niet.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:00 schreef RayMania het volgende:
Verdiepingen van Nadja: 1-5-9.
Invoeren bij google krijg je deze site.
http://www.dbnl.org/tekst/wink007alge02/wink007alge02_071.htm
Mooi gevonden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:00 schreef RayMania het volgende:
Misschien zijn die beelden wel gemanipuleerd joh.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:06 schreef DrMarten het volgende:
Nadja en Inge zijn het dus niet. Degene die naar Nadja ging had ook een foute vraag. Weet nu al niet meer wie dat was.
Het viel mij trouwens op dat bij de beginfilmpjes volgens mij Renate als ebige 2 fragmenten uit verschillende uitzendingen in het filmpje heeft.
Dan lig je uit de opdrachtquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:06 schreef Jasza het volgende:
Wtf geen test?
Ik snapte die ook niet...quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:41 schreef Sirolf het volgende:
Nadja gunt de MOL het MEEST een vrijstelling omdat die het NIET nodig heeft?? Mij ontgaat de logica daarvan...
Damnquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:00 schreef RayMania het volgende:
Dick zit op Renate dus dan zou Renate niet de mol zijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:20 schreef RayMania het volgende:
Ik zeg dag Dick.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:20 schreef RayMania het volgende:
Ik zeg dag Dick.
Wie dan wel. Paul?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dick zit op Renate dus dan zou Renate niet de mol zijn![]()
Lol, gelukt. En Paul is het ook niet. Renate is nog steeds mijn mol iig.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:20 schreef Hapertje het volgende:
Dick naar huis, please!
En wie denk je dat de mol is want hier had je mooi wel helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:34 schreef broer het volgende:
Als je bedenkt hoe de series de afgelopen jaren werden opgebouwd, en als je nu ziet hoeveel mensen denken dat Dick de mol is, kun je er al bijna van uitgaan dat Dick vanavond of volgende week het veld moet ruimen.
Inge ook niet, door de lift-opdrachtquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:22 schreef Jasza het volgende:
Nadja lijkt me onwaarschijnlijk, Renate is het dus niet of Dick moet heel scheef geantwoord hebben. Dan blijven Eva-Inge en Paul over
slim om dan de opdracht te laten slagenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:22 schreef Hapertje het volgende:
EVA IS DE MOL!
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 8 februari 2007 21:21 schreef TheVulture het volgende:
De tering wat een kutspel ook... da's de tweede mol die van me vertrekt
Die lift opdracht kan gemanipuleerd zijn, misschien lieten ze ons andere zien dan dat zij te zien kregenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:23 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Inge ook niet, door de lift-opdracht
Paul of Eva.
Ja maar toch lijkt het risico me te groot dat ie niet terug in het spel zou worden gehaald..quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:23 schreef snellejelle het volgende:
Opvallend dat Paul er nog niet uit is...
Even een keer geld in de pocket... is al eens eerder gedaan... dat geld ging er bij de veiling meteen uit!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:23 schreef BigFire het volgende:
[..]
slim om dan de opdracht te laten slagen![]()
Nadja duidelijk de mol nu. is al vroeg bekend..
Amenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan kijk ik volgend jaar niet meer, kutspel dan![]()
Misschien was het toch wel een hint, dat er bij Eva in haar intro filmpje een aflevering van de Mol op haar TV had.?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:24 schreef Hapertje het volgende:
Vanaf week zei ik Eva is de Mol! En het zal de laatste aflevering niet anders zijn!
quote:Het viel mij trouwens op dat bij de beginfilmpjes Renate volgens mij als enige 2 fragmenten uit verschillende uitzendingen in het filmpje heeft.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:30 schreef DaMart het volgende:
Leuk, al die 24 muziekjes op de achtergrond.
In ieder geval hebben ze minimaal 6 duizend Euro gespaard. Op Dick na is iedereen een keer gezien bij de liften, dus ten minste 1 persoon heeft de mol gezien.
En een beetje logisch denkend, blijft Nadja als enige mogelijke mol over.
- Renate valt af, want Dick ging voor haar als mol;
- Eva valt af, want als iedereen verder al uit een spel ligt, dan ga je als mol niet veel moeite doen om nog 5000 euro te verdienen;
- Inge is twee keer gezien bij de liften, onder andere door Paul, die minstens één vraag (de schietschijven) fout had;
- Paul is uit het spel geweest, en de mol verlaat het spel nooit, dus kan hij ook niet de mol zijn.
Blijft over: Nadja.
Ik had na Menno de hoop opgegeven op een geweldige supermol..quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:31 schreef peaceman het volgende:
Die massa users hier die er van overtuigd waren dat Dick de mol zou zijn![]()
![]()
![]()
Mijn vader mag ook weer op zoek naar een andere mol... maar Dick speelde mijns inziens sowieso al te fanatiek om mol te zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:31 schreef peaceman het volgende:
Die massa users hier die er van overtuigd waren dat Dick de mol zou zijn![]()
![]()
![]()
ik ook... maar als Eva het is dan toch mijn complimentenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:32 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ik had na Menno de hoop opgegeven op een geweldige supermol..![]()
Ja ze zag er toen tiptop uit.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:32 schreef mi_ni_me het volgende:
Toen Inge voor de tweede keer te zien was tijdens die liftopdracht had ze volgens mij opeens een compleet andere (zwarte) jurk aan.
Ik ben nog niet geheel overtuigd!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:30 schreef DaMart het volgende:
- Renate valt af, want Dick ging voor haar als mol;
of ze wil juist weer minder verdacht zijn...quote:- Eva valt af, want als iedereen verder al uit een spel ligt, dan ga je als mol niet veel moeite doen om nog 5000 euro te verdienen;
dat is een veronderstelling. Ik heb al eerder gezegd dat het een truc zou kunnen zijn.quote:- Paul is uit het spel geweest, en de mol verlaat het spel nooit, dus kan hij ook niet de mol zijn.
Ik hoop het niet. Vreselijk mens!quote:Blijft over: Nadja.
Omdat ze 5000 euro verdiende?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:32 schreef Hapertje het volgende:
Eva is de mol... ik weet het na deze week echt zeker!
Ik ben gezien! Eva is als enige niet gezien. Nadja wel!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:37 schreef Hapertje het volgende:
Je moet ooit eens geld verdienen! Eva kon ook als Mol Nadja dwars zitten! Trouwens... er komt vast een spelletje waarbij ze al het geld snel zullen verliezen... dankzij Eva!
Uhm, Eva is wel gezien hoor. Alleen Dick niet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:40 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ik ben gezien! Eva is als enige niet gezien. Nadja wel!![]()
Volgens mij is er niet gezegd dat als je een vraag fout had je de mol NIET te zien krijgt. Dus Inge valt door deze opdracht niet af lijkt me (maar door de verdubbelaar van vorige week denk ik sowieso niet dat ze het is).quote:[b]Op donderdag 8 februari 2007 21:30 - Inge is twee keer gezien bij de liften, onder andere door Paul, die minstens één vraag (de schietschijven) fout had;
Blijft over: Nadja.
Een belg?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:42 schreef Marloes het volgende:
Wel erg, een spelfout in het dagboek van de mol
''paranoide wordt je sowieso van dit spel''
wie is er van de mollen slecht in nederlands?
Ik dacht dat zij juist het geld binnen had gehaalt ze was niet op de foto gekomen. Ze had de foto van Nadja gemaakt. Waardoor ze op het laast nog de 5000 euro binnen had gehaalt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, Eva is wel gezien hoor. Alleen Dick niet.
Twee zelfs, in 1 zin!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:42 schreef Marloes het volgende:
Wel erg, een spelfout in het dagboek van de mol
''paranoide wordt je sowieso van dit spel''
wie is er van de mollen slecht in nederlands?
Volgens mij ging die opmerking over het liftenspel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:43 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij juist het geld binnen had gehaalt ze was niet op de foto gekomen. Ze had de foto van Nadja gemaakt. Waardoor ze op het laast nog de 5000 euro binnen had gehaalt.![]()
Ik ben gezien... IN DE LIFT!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:43 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij juist het geld binnen had gehaalt ze was niet op de foto gekomen. Ze had de foto van Nadja gemaakt. Waardoor ze op het laast nog de 5000 euro binnen had gehaalt.![]()
Geen idee. Maar de meeste mensen zitten nu op Eva, Renate of Nadja (als ik het goed lees). Dat betekent dat Paul en Inge kennelijk tamelijk 'low profile' zijn. Die zou ik beiden in ieder geval een goede kans geven om de volgende aflevering te overleven.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:22 schreef Stansfield het volgende:
En wie denk je dat de mol is want hier had je mooi wel helemaal gelijk in.
Ze kregen de mol alleen te zien als ze alle vragen goed hadden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:43 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet gezegd dat als je een vraag fout had je de mol NIET te zien krijgt. Dus Inge valt door deze opdracht niet af lijkt me (maar door de verdubbelaar van vorige week denk ik sowieso niet dat ze het is).
Ik heb dus over de foto opdracht. Oké dan klopt het wel wat je zegt.quote:
Volgens mij werd er gezegd dat ze de mol te zien kregen als ze alles goedhadden. Maar er werd niet gezegd wie ze te zien kregen als ze iets fout hadden (althans ik heb het niet gehoord), daar kan dus ook wel (in theorie) de mol tussenzitten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze kregen de mol alleen te zien als ze alle vragen goed hadden.
Volgens sommigen hier kan dat nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:44 schreef Wickedangel het volgende:
Dick is weg.
Hij zat volledig op Renate, dus zij kan het ook niet zijn.
Twee mensen (Paul en nog iemand) zagen bij de liftopdracht, terwijl ik zeker weet dat ze minstens één antwoord fout hadden, Inge en Nadja staan. Die zijn het dus ook niet.
Eva haalde 5000 euro binnen bij de foto-opdracht. Zij is het dus ook niet.
Paul oogt heel fanatiek, maar zette de groep op een dwaalspoor door te opperen dat de volgorde bij de jungle-opdracht aan de hand van de ingeleverde lijstjes moest worden gemaakt. De mol wist natuurlijk dat het om de volgorde op de groepsfoto ging.
Hij is wel een goed acteur, maar dat zijn de meeste mollen.
Dus dan ben ik eruit: Paul is de mol![]()
Ja, en Nadja had het boek 'the secret life of Adrian Mole' toen bij zich, en Adrian Mole is een anagram voor 'Nadia R Mole'.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:46 schreef Marloes het volgende:
k heb iets ontdekt. Als je de sudoku van een paar afleveringen terug oplost komt eva op het middelste vakje terecht...
probeer het zelf maar eens!
ik denk dat dit wel een aanwijzing is in de richting van de mol.
Van het wieisdemol.nl forum
Volgens mij leidden de juiste antwoorden naar de verdieping waar de mol stond. Een fout antwoord, en je kwam verkeerd terecht.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:46 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Volgens mij werd er gezegd dat ze de mol te zien kregen als ze alles goedhadden. Maar er werd niet gezegd wie ze te zien kregen als ze iets fout hadden (althans ik heb het niet gehoord), daar kan dus ook wel (in theorie) de mol tussenzitten.
Renate had tijdens de foto-opdracht een grijze broek aan, terwijl ze tijdens het omhoog lopen van de trap naar de tempel en tijdens de test een oranje/bruine rok aan hadquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:32 schreef mi_ni_me het volgende:
Toen Inge voor de tweede keer te zien was tijdens die liftopdracht had ze volgens mij opeens een compleet andere (zwarte) jurk aan.
vind ik wel logisch. Ik zou ook zo hebben beredeneerd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:41 schreef Sirolf het volgende:
Nadja gunt de MOL het MEEST een vrijstelling omdat die het NIET nodig heeft?? Mij ontgaat de logica daarvan...
Iemand ooit iemand die uitdrukking horen gebruiken? Ik niet nl.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:39 schreef Mr_Booze het volgende:
Aflevering 6, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Zesde dagboek-bijdrage van de Mol
verzengende hitte.
Google:quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Iemand ooit iemand die uitdrukking horen gebruiken? Ik niet nl.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:54 schreef peaceman het volgende:
Ja hoor. Is prima Nederlands.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja hoor.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:54 schreef peaceman het volgende:
Nee, ik hoop dat Paul de mol is. Maar na de 1e aflevering zei ik Renate.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:55 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
wishful thinking, je hoopt gewoon dat het Eva is.
Ik kende m niet.quote:Maar het is een doodgewone omschrijving![]()
Maar het is wel degene die het meeste last heeft van die hitte, haar klotsende okselgeur komt bijna door mijn beeldscherm heen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:55 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
wishful thinking, je hoopt gewoon dat het Eva is.
Maar het is een doodgewone omschrijving![]()
Allemaal wel hé. het is zo heet daar.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:59 schreef Nesle het volgende:
Ik vond Inge er anders ook wel doodop uitzien..
Nou Renate, Dick en Nadja waren aanzienlijk minder "nat"quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Allemaal wel hé. het is zo heet daar.
Ja, maar dat waren de mensen met conditie he...quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:03 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nou Renate, Dick en Nadja waren aanzienlijk minder "nat"
"toen de klok begon te lopen" doet toch vermoeden dat ze / hij al bij de eerste 3 zat, die daar al begonnen waren met het spel, dus voordat de andere 3 kwamen en voordat de klok ging lopenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:39 schreef Mr_Booze het volgende:
Aflevering 6, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
Zesde dagboek-bijdrage van de Mol
Toen die klok begon te lopen, wist ik dat ik het had gehaald. Ze zouden er vast niet achterkomen wat de oplossing zou zijn. En dat terwijl de aanwijzing niet zo heel moeilijk was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |