eueueuh... Dickie zelf en Karel.quote:
Karel wist vorig jaar toch ook pas op het laatst dat Milouska de Mol wasquote:Op zondag 4 februari 2007 02:09 schreef koetjeboe het volgende:
Precies, na die veiling weet Karel echt wel wie de mol is. Ze stonden niet voor niets tussen schotjes
Waarom? Angela Groothuizen wist behalve de laatste door haar gepresenteerde serie ook altijd wie de mol was.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Dan zou voor hem ook moeilijk worden als Karel het weet wie de Mol is.
Karel zei vorig jaar dat hij niet wist dat Milouska de Mol was..quote:Op zondag 4 februari 2007 14:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Waarom? Angela Groothuizen wist behalve de laatste door haar gepresenteerde serie ook altijd wie de mol was.
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Karel zei vorig jaar dat hij niet wist dat Milouska de Mol was..
Pas op het einde pas zo zei hij tegen de kandidaten.![]()
Dat is mijn antwoord ja.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag.
Nogmaals wat bemoei jij je meequote:Op zondag 4 februari 2007 17:43 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
moeilijk he, begrijpend lezen....
hoezo "nogmaals", wanneer heb je dat eerder tegen me gezegd dan?quote:
ohh ik zag 't, in m'n fotoboekquote:Op zondag 4 februari 2007 19:48 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
hoezo "nogmaals", wanneer heb je dat eerder tegen me gezegd dan?![]()
![]()
en het is trouwens waar in plaats van wat![]()
![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:48 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
hoezo "nogmaals", wanneer heb je dat eerder tegen me gezegd dan?![]()
![]()
en het is trouwens waar in plaats van wat![]()
![]()
Mocht die daadwerkelijk de mol zijn, dan is hij inderdaad van het niveau George (seizoen 3)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook.. een van de besten als je het mij vraagt
Dat bedoelde ik dus met "ze verneukt het concept" Een beetje de schijn wekken is leuk maar wat Nadja doet is echt conceptverneuking als ze De Mol niet is... en als ze De Mol wel is is ze een kutmolquote:Op maandag 5 februari 2007 19:24 schreef Nuna het volgende:
Ik zou het trouwens wel erg jammer vinden als de mol bijna geen mollenacties heeft uitgevoerd, omdat Nadja al zo mollerig optrad. Dat de mol eigenlijk niets meer hoeft te doen.
Ervan uitgaande dat Nadja de mol dus niet is he
oftewel, Nadja is kutquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus met "ze verneukt het concept" Een beetje de schijn wekken is leuk maar wat Nadja doet is echt conceptverneuking als ze De Mol niet is... en als ze De Mol wel is is ze een kutmol![]()
yep.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:03 schreef TheVulture het volgende:
Eva valt me trouwens 100% mee als irritatiefactor... vind haar zelfs symphatiek
Zou me niet verbazen als zij de mol is.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:03 schreef TheVulture het volgende:
Eva valt me trouwens 100% mee als irritatiefactor... vind haar zelfs symphatiek
Dit zijn de meest opvallende zaak vind ik:quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:31 schreef Marloes het volgende:
Wat zijn de aanwijzingen voor Renate als mol dan..?
Net zoals iedereen eerst allemaal voor Alex was en toen voor Menno... Het is gewoon Nadjaquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:34 schreef broer het volgende:
Als je bedenkt hoe de series de afgelopen jaren werden opgebouwd, en als je nu ziet hoeveel mensen denken dat Dick de mol is, kun je er al bijna van uitgaan dat Dick vanavond of volgende week het veld moet ruimen.
met wederom een BLAUW overhemdquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:47 schreef golfer het volgende:
Karel midden in de jungle keurig in het pak.
'Het is weer tijd voor dampende hits en kneiters!'quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:48 schreef avw1982 het volgende:
Paul door die walkie-talkie met zo'n radiostem: "Eej Dick met Paul."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |