Op water en brood, heb ik begrepenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:35 schreef Dion het volgende:
Wat ik heb begrepen moeten de afvallers inderdaad binnen een paar dagen weer naar huis.
Er zal vast in hun contract staan dat ze een paar weken low profile moeten houden of ze worden opgesloten in het pand van de AVRO.
Voor in de OP:quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:00 schreef p-etr-a het volgende:
Alex moet ook even rood gemaakt worden. tvp
Dat kan toch een truc zijn?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:32 schreef Haunter het volgende:
Als Paul de mol zou zijn, zou het niet echt eerlijk zijn. Aangezien hij het spel, niet voor heel lang echter, verlaten heeft.
Wat dan? Ik vind het best meevallen. Daarbij kan het allemaal schijn zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:13 schreef Freezor het volgende:
Ik vrees dat Renate het is, de rest heeft al te veel gedaan wat ze vrij pleit.
Ja en hebben jullie ook wel eens opgelet dat Eva bijna altijd een strakke legging aan heeft, ook wanneer de anderen geen legging aan hebben??quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:12 schreef Flurrie het volgende:
Heeft iemand er wel eens op gelet dat Renate bijna altijd een grote zonnebril draagt, ook wanneer de anderen geen zonnebril op hebben??
Ook opvallend is het dat Sander na de 1e aflevering gewoon niet meer te zien is......quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:27 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja en hebben jullie ook wel eens opgelet dat Eva bijna altijd een strakke legging aan heeft, ook wanneer de anderen geen legging aan hebben??
En wat te denken van Dick met z'n petjes en Nadja met de "I Love..."-shirts.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:27 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja en hebben jullie ook wel eens opgelet dat Eva bijna altijd een strakke legging aan heeft, ook wanneer de anderen geen legging aan hebben??
Ik denk dat ze het dit jaar omgedraaid hebben... 1 speler en 8 mollen. Mollen vallen af naar hoeveelheid mollenacties... hoe minder, hoe eerder eruit...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En wat te denken van Dick met z'n petjes en Nadja met de "I Love..."-shirts.
Als Nadja de mol is he... vind k der echt een uberslechte molquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:56 schreef Nuna het volgende:
Mijn mol is/was Renate of Nadja. Alleen vind ik dat Nadja nu wel heel erg de mol wil zijn. Ga nu voor Renate.
Renate ging bij het doolhofspel rechts in plaats van links... als ze de Mol was geweest was ze wel links afgeslagenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:13 schreef Freezor het volgende:
Ik vrees dat Renate het is, de rest heeft al te veel gedaan wat ze vrij pleit.
Amenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:45 schreef mommychaos het volgende:
Ik denk toch echt dat het Dick is. De opdracht met de kisten mislukte omdat de twee zwaarste verdraaid waren. Dat hebben Dick, Alex en Paul gedaan. Dick nam de beslisssing. Alex ligt eruit, Paul eigenlijk ook al, dus dan heeft Dick een perfecte mollenstreek uitgehaald. Heeft ze 4500 euro gekost. Vervolgens kon hij gezellig meedoen met de rest, met die rekensommen enzo, de opdracht was toch al mislukt. En ondertussen ze nog even laten voelen wat ze de dag ervoor verspeeld hebben.![]()
Dat hij wel zijn eigen ton meeneemt en die van Renate op een hele lullige manier niet kan pakken - hij liep echt te kloten daarzo, ik geloofde er niks van dat hij het vlot niet tegen kon houden, het leek wel alsof hij het express weg duwde.. en dat vat van Inge ging op drift - dus de opdracht had ook nooit kunnen slagen....
Het was dat die anderen een verdubbelaar hadden. Ondertussen is Dick 'schoon' want ja, hij heeft wel weer geld in de pot gebracht...![]()
Nee, Dick is de mol. (meestal heb ik het óf goed, óf geen idee gehad tot de laatste aflevering, dit jaar gilt alles in mij Dick! vanaf het begin).
Ik val echt van mn bank af als hij er binnenkort uitligt.![]()
Ik zie dat The vulture hetzelfde idee had. great minds think alike hey?![]()
Ik ook.. een van de besten als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:40 schreef BVO het volgende:
Ik zou Dick een toffe mol vinden.
Om het tijdens de veiling alles weer uit te gevenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:46 schreef broer het volgende:
Waarom is Dick een goeie mol? Dat snap ik echt niet. Hij brengt juist geld in de pot, dat is toch niet mol-achtig?
Mja, dat heb ik al eens eerder gezegd in dit topic: als je als mol de eerste vijf afleveringen niets doet omdat je toch weet dat die veiling eraan komt, dan vind ik je een bijzonder flauwe mol.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:47 schreef jna het volgende:
Om het tijdens de veiling alles weer uit te geven![]()
geloof er geen reet van, hij heeft met andere spellen juist heel fanatiek mee gedaan, tempelopdracht bijvooorbeeld, maar het zou wel geweldig zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:45 schreef mommychaos het volgende:
Ik denk toch echt dat het Dick is. De opdracht met de kisten mislukte omdat de twee zwaarste verdraaid waren. Dat hebben Dick, Alex en Paul gedaan. Dick nam de beslisssing. Alex ligt eruit, Paul eigenlijk ook al, dus dan heeft Dick een perfecte mollenstreek uitgehaald. Heeft ze 4500 euro gekost. Vervolgens kon hij gezellig meedoen met de rest, met die rekensommen enzo, de opdracht was toch al mislukt. En ondertussen ze nog even laten voelen wat ze de dag ervoor verspeeld hebben.![]()
Dat hij wel zijn eigen ton meeneemt en die van Renate op een hele lullige manier niet kan pakken - hij liep echt te kloten daarzo, ik geloofde er niks van dat hij het vlot niet tegen kon houden, het leek wel alsof hij het express weg duwde.. en dat vat van Inge ging op drift - dus de opdracht had ook nooit kunnen slagen....
Het was dat die anderen een verdubbelaar hadden. Ondertussen is Dick 'schoon' want ja, hij heeft wel weer geld in de pot gebracht...![]()
Nee, Dick is de mol. (meestal heb ik het óf goed, óf geen idee gehad tot de laatste aflevering, dit jaar gilt alles in mij Dick! vanaf het begin).
Ik val echt van mn bank af als hij er binnenkort uitligt.![]()
Ik zie dat The vulture hetzelfde idee had. great minds think alike hey?![]()
Ik ook, anders mag hij van mij winnen, maar ik zou het het tofst vinden als Dick de mol is. En Renate (quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:40 schreef BVO het volgende:
Ik zou Dick een toffe mol vinden.
Dick heeft wel degelijk lopen mollen de eerste 5 afleveringen. Hij doet het alleen subtiel en komt bloedfanatiek over!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:50 schreef broer het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik al eens eerder gezegd in dit topic: als je als mol de eerste vijf afleveringen niets doet omdat je toch weet dat die veiling eraan komt, dan vind ik je een bijzonder flauwe mol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |