En wie denk je dat de mol is want hier had je mooi wel helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:34 schreef broer het volgende:
Als je bedenkt hoe de series de afgelopen jaren werden opgebouwd, en als je nu ziet hoeveel mensen denken dat Dick de mol is, kun je er al bijna van uitgaan dat Dick vanavond of volgende week het veld moet ruimen.
Inge ook niet, door de lift-opdrachtquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:22 schreef Jasza het volgende:
Nadja lijkt me onwaarschijnlijk, Renate is het dus niet of Dick moet heel scheef geantwoord hebben. Dan blijven Eva-Inge en Paul over
slim om dan de opdracht te laten slagenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:22 schreef Hapertje het volgende:
EVA IS DE MOL!
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 8 februari 2007 21:21 schreef TheVulture het volgende:
De tering wat een kutspel ook... da's de tweede mol die van me vertrekt
Die lift opdracht kan gemanipuleerd zijn, misschien lieten ze ons andere zien dan dat zij te zien kregenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:23 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Inge ook niet, door de lift-opdracht
Paul of Eva.
Ja maar toch lijkt het risico me te groot dat ie niet terug in het spel zou worden gehaald..quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:23 schreef snellejelle het volgende:
Opvallend dat Paul er nog niet uit is...
Even een keer geld in de pocket... is al eens eerder gedaan... dat geld ging er bij de veiling meteen uit!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:23 schreef BigFire het volgende:
[..]
slim om dan de opdracht te laten slagen![]()
Nadja duidelijk de mol nu. is al vroeg bekend..
Amenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan kijk ik volgend jaar niet meer, kutspel dan![]()
Misschien was het toch wel een hint, dat er bij Eva in haar intro filmpje een aflevering van de Mol op haar TV had.?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:24 schreef Hapertje het volgende:
Vanaf week zei ik Eva is de Mol! En het zal de laatste aflevering niet anders zijn!
quote:Het viel mij trouwens op dat bij de beginfilmpjes Renate volgens mij als enige 2 fragmenten uit verschillende uitzendingen in het filmpje heeft.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:30 schreef DaMart het volgende:
Leuk, al die 24 muziekjes op de achtergrond.
In ieder geval hebben ze minimaal 6 duizend Euro gespaard. Op Dick na is iedereen een keer gezien bij de liften, dus ten minste 1 persoon heeft de mol gezien.
En een beetje logisch denkend, blijft Nadja als enige mogelijke mol over.
- Renate valt af, want Dick ging voor haar als mol;
- Eva valt af, want als iedereen verder al uit een spel ligt, dan ga je als mol niet veel moeite doen om nog 5000 euro te verdienen;
- Inge is twee keer gezien bij de liften, onder andere door Paul, die minstens één vraag (de schietschijven) fout had;
- Paul is uit het spel geweest, en de mol verlaat het spel nooit, dus kan hij ook niet de mol zijn.
Blijft over: Nadja.
Ik had na Menno de hoop opgegeven op een geweldige supermol..quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:31 schreef peaceman het volgende:
Die massa users hier die er van overtuigd waren dat Dick de mol zou zijn![]()
![]()
![]()
Mijn vader mag ook weer op zoek naar een andere mol... maar Dick speelde mijns inziens sowieso al te fanatiek om mol te zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:31 schreef peaceman het volgende:
Die massa users hier die er van overtuigd waren dat Dick de mol zou zijn![]()
![]()
![]()
ik ook... maar als Eva het is dan toch mijn complimentenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:32 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ik had na Menno de hoop opgegeven op een geweldige supermol..![]()
Ja ze zag er toen tiptop uit.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:32 schreef mi_ni_me het volgende:
Toen Inge voor de tweede keer te zien was tijdens die liftopdracht had ze volgens mij opeens een compleet andere (zwarte) jurk aan.
Ik ben nog niet geheel overtuigd!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:30 schreef DaMart het volgende:
- Renate valt af, want Dick ging voor haar als mol;
of ze wil juist weer minder verdacht zijn...quote:- Eva valt af, want als iedereen verder al uit een spel ligt, dan ga je als mol niet veel moeite doen om nog 5000 euro te verdienen;
dat is een veronderstelling. Ik heb al eerder gezegd dat het een truc zou kunnen zijn.quote:- Paul is uit het spel geweest, en de mol verlaat het spel nooit, dus kan hij ook niet de mol zijn.
Ik hoop het niet. Vreselijk mens!quote:Blijft over: Nadja.
Omdat ze 5000 euro verdiende?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:32 schreef Hapertje het volgende:
Eva is de mol... ik weet het na deze week echt zeker!
Ik ben gezien! Eva is als enige niet gezien. Nadja wel!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:37 schreef Hapertje het volgende:
Je moet ooit eens geld verdienen! Eva kon ook als Mol Nadja dwars zitten! Trouwens... er komt vast een spelletje waarbij ze al het geld snel zullen verliezen... dankzij Eva!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |