ja is goed, er gaan er nog wel meer meequote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:35 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Haha precies
Kunnen wel een keer samen reizen naar Amsterdam haha
Ik ga trouwens nog bezig om op mijn kamer op de schuine wand heel groot het Ajax logo te schilderen. Van 2 bij 2 ongeveer. Ga het met een beamer projecteren op de wand, en dan overschilderen.
Huis is trouwens wel perfect. Zit naast de binnenstad, dicht bij Windesheim en station. Mijn kamer is 32 vierkante meter ofzo. Woonkamer er nog bij, met bar, en pooltafel in de keuken en dergelijke. Boven nog een logeerkamer vrij. Heerlijk![]()
[..]
Die brug in jou fotoboek trouwens, is dat in Frankrijk? Een brug waar tijdens de 2e wereldoorlog zwaar is gevochten? Die ook in de Longest Day te zien is?![]()
Vorig jaar ook geweest, als dat hem is![]()
daar ben ik niet bij!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:24 schreef WEST het volgende:
wat dacht je van een forum meet in de Amsterdam ArenA? bij een wedstrijd van ajax![]()
zondag zit ik lekker in Vak403![]()
vind ik ook!quote:
blablablaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:44 schreef Sylvana het volgende:
owja, en wat betreft de TT, het wordt geen nerd-orgie, die discussie over bij wie ik ga slapen is allang beslist, dus daar hoeft geen "ruzie" meer over gemaakt te worden en het word dus geen orgie
dan is de josti band wat voor jouquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:26 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
daar ben ik niet bij!
voetbal is voor stoere mannen, ik ben een kwijlend rotjochie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
nouja, met zo'n TT schrik je wel mensen af die nog misschien zouden willen komenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:44 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
blablabla
zoals jij in het meet-topic zei: "Het is maar een geintje man!"
in dit geval dus ook
ik kon die opmerking verwachten.quote:
om het goed te maken kom ik dan wel, ok?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nouja, met zo'n TT schrik je wel mensen af die nog misschien zouden willen komen![]()
Die durven nou heel niet meer
yeahquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:49 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
om het goed te maken kom ik dan wel, ok?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:49 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
om het goed te maken kom ik dan wel, ok?
dat zijn de lekkerste voornemensquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:18 schreef WEST het volgende:
ik ga ook maar es als ik wakker wordt vannacht ga ik kwali a1gp kijken en anders niet![]()
tja ach, vaak wordt ik altijd rond een uur of 4 wakker ff pissen en een peukjequote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:20 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dat zijn de lekkerste voornemens
succes dan nog vannacht, ik hoop dan vrij te zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:31 schreef WEST het volgende:
[..]
tja ach, vaak wordt ik altijd rond een uur of 4 wakker ff pissen en een peukje
en dan begint net de kwali A1GP![]()
werk ze nog ff danquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:32 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
succes dan nog vannacht, ik hoop dan vrij te zijn
dank je!quote:
ik kijk wel gewoon de herhalingquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:31 schreef WEST het volgende:
[..]
tja ach, vaak wordt ik altijd rond een uur of 4 wakker ff pissen en een peukje
en dan begint net de kwali A1GP![]()
bij F1 ook?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik kijk wel gewoon de herhaling
"vroeger" stond ik wel atijd 's nachts op voor races enzo, maar nou niet meer
ik bezoek liever een rally... 17 maart weer!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:41 schreef WEST het volgende:
[..]
bij F1 ook?
normaal sta ik voor a1gp niet op ofzo. Only F1 en daar is ook maar 1 race midden in de nacht en dan ben ik net thuisen die is over 40 dagen
![]()
ik ook toevallig ook 17 maartquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:43 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik bezoek liever een rally... 17 maart weer!![]()
Emmeloord ook?quote:
jupsquote:
Als je van plan bent alleen te gaan, mag je wel met ons mee hoorquote:
ja, bij f1 ook jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:41 schreef WEST het volgende:
[..]
bij F1 ook?
normaal sta ik voor a1gp niet op ofzo. Only F1 en daar is ook maar 1 race midden in de nacht en dan ben ik net thuisen die is over 40 dagen
![]()
ik moet nog ff zien hoe het met de voetbal zit, we hebben die avond ook een feestavond.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:47 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Als je van plan bent alleen te gaan, mag je wel met ons mee hoor![]()
wij blijven sowieso tot het einde die dagquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:48 schreef WEST het volgende:
[..]
ik moet nog ff zien hoe het met de voetbal zit, we hebben die avond ook een feestavond.![]()
Zo, das behoorlijk wat *jaloers is*quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:44 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb aan autosport live ooit gezien
DTM @ zandvoort alle edities, A1GP zandvoort, F3, 2x F1 (nurnburgring en Budapest) komt dit jaar champcar bijen TT ben ik alleens geweest.
waar ik ooit een keer wil zien en mee doen is DAKAR![]()
hehe leuk he dat kleine spulquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, bij f1 ook ja
k weet nog wel 8 jaar geleden dat we met zijn allen 's nachts naar race in Japan zaten te kijken en dat mn broertje ( die toen dus nog baby was) zich in zijn lediekantje aan de spijlen optrok, even wat brabbelde en toen kwam er heel hard " brrrroeeeeemmm" uit, dat was echt grappig
als ik naar F1 zou gaan, wil ik naar Monte Carloquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:49 schreef WEST het volgende:
[..]
hehe leuk he dat kleine spul
maar Budapest is een bezonder ervaring.
mijn eerst volgende race waar ik ooit naar toe wil binnen F1 is de GP in melbourne
bij de masters ben ik sinds 2001 elk jaar nog geweest. op de camping met vriendenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Zo, das behoorlijk wat *jaloers is*
Ik ga wel elk jaar naar de TT ( maar das motor) en ben 1 keer naar Marlboro Masters geweest, maar verder niks
Wil echt heel graag keer naar F1 iig
veel geld hebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:50 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
als ik naar F1 zou gaan, wil ik naar Monte Carlo
monaco zelf ben ik nog niet geweest.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:51 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben al wel een paar keer naar Monaco geweest, alleen was er nooit GPWel 1 keer dat we er de week voor de GP waren en dat ze dus al wel alles aan het voorbereiden waren enzo
Wel gaaf om zelf rond te rijden in Monaco, tunnel uit te komen enzo
quote:
quote:
Ben blij dat jullie het mooi vinden, heb ik niet voor niets een dik half uur zitten prutsen om het aan te passenquote:
de auto nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:00 schreef WEST het volgende:
deze is leuk
[afbeelding]
zonder kleerscheuren kwam die ervanaf
ik zit bij waltertje, 5 jaar lid voor 5 euroquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:26 schreef Ayaxola het volgende:
Trouwens ook iemand hier die op een van de studentenverenigingen zit?
mogguh beelzquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:10 schreef beelz het volgende:
11 uur lang in bed liggen, daarna een uur in bad. Ik kan er weer tegenaan
Mogguh Zwolle
veel plezier in Amsterdamquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:26 schreef Sylvana het volgende:
Mogguh
Ik heb ook bijna het klokje rond geslapen, naja, met tussenpozes, bijvoorbeeld om half 7 tijd wakker egweest omdat iemand het nodig vond om in te breken de winkel hiernaast en het alarm dus een kwartier heeft staan loeien
Vanmiddag beetje huis opruimen en vanavond lekker naar Amsterdam
ik zou ook morgen wel willen, maar goed, nou vanavond maar vast ff feesten voor morgen danquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:29 schreef WEST het volgende:
[..]
veel plezier in Amsterdam
Morgen ga ik naar Amsterdamen ik heb er al erg veel zin an
![]()
heus zwartekousenvoetbal?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:35 schreef WEST het volgende:
maar nu ga ik mijn tas klaar maken. En naar de voetbal gaan voor een uitwedstrijd tegen het altijd leuke Genemuiden![]()
have funquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:47 schreef rudedeltadude het volgende:
ik ga zo met mijn fotocamera op pad. het is lekker weer om wat kiekjes te schieten.
veel plezier in A'damquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:44 schreef Sylvana het volgende:
In de OP staan een boel cafe's, ik vind zelf Sally O'Briens ( 1e linkje, is Irish Pub) erg leuk om heen te gaan
Ik ga nu naar Amsterdam toe![]()
![]()
mwa, daar leek het wel op. We hebben met 4-0 verloren mede door het feit dat we op kunstgras moesten spelenquote:
foto's foto's!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:32 schreef swollywood het volgende:
In een gekke bui vandaag haarverf gekocht.
Kleur: Violet Energy, Mystic Violet
Dus over een minuutje of 20 heb ik nogal paars haar
Na 6 flessen bier smaakt dat naar Albert Heun huiswijn, alleen iets duurder, proefde geen verschil maar wel leuk om wijn te drinken van 30 euro per glasquote:Op zondag 4 februari 2007 00:11 schreef rudedeltadude het volgende:
vet hoor navvy!
hoe smaakt zoiets?
Nee was op visite, was wijntje uit verzameling van overleden vader, ik kende die wijn toevallig! Hulde pa!quote:Op zondag 4 februari 2007 00:20 schreef rudedeltadude het volgende:
hoe kom je aan dat spul?
zelf gekocht?
proost op hem dan!quote:Op zondag 4 februari 2007 00:37 schreef navvy het volgende:
[..]
Nee was op visite, was wijntje uit verzameling van overleden vader, ik kende die wijn toevallig! Hulde pa!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door _Hestia_ op 04-02-2007 13:39:44 ]
mooi zoquote:Op zondag 4 februari 2007 13:35 schreef Noodlez het volgende:
Nog bedankt voor de tip, Irish Pub was top.
ik ben ook benieuwd!quote:Op zondag 4 februari 2007 13:52 schreef beelz het volgende:
Waar blijven die pics Swollywood?
Ben net wakkerquote:Op zondag 4 februari 2007 13:52 schreef beelz het volgende:
Waar blijven die pics Swollywood?
ja echt superquote:Op zondag 4 februari 2007 20:25 schreef WEST het volgende:
goeienavond Zwolle
Heerlijke wedstrijd vanmiddag![]()
was leuk, F'nerd speelde wel beter dan in kakkerlakcity, maarja verschil moet er wel wezen. Je had die kakkerlakken moeten zien in het uitvakquote:
F'nerd en kakkerlakcity en kakkerlakken? tsssssssssss wel een beetje respect voor je tegenstander he!! Maarre 't was een mooie pot, ik ga nu het gelul daarover kijken op Tien!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:57 schreef WEST het volgende:
[..]
was leuk, F'nerd speelde wel beter dan in kakkerlakcity, maarja verschil moet er wel wezen. Je had die kakkerlakken moeten zien in het uitvak![]()
![]()
respect heb ik niet voor FC kakkerlakquote:Op zondag 4 februari 2007 23:21 schreef navvy het volgende:
[..]
F'nerd en kakkerlakcity en kakkerlakken? tsssssssssss wel een beetje respect voor je tegenstander he!! Maarre 't was een mooie pot, ik ga nu het gelul daarover kijken op Tien!
Avond!! Lekker weekend gehad?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:23 schreef Sylvana het volgende:
navvy![]()
msn is weer es niet lief hier
Ik zit reportage te kijken, gaat over vuilniszakkenmoord, echt creepy om te zien
Tis een spelletje, anders ga je naar Italie toe, daar snappen ze t schijnbaar wel,quote:
ja, lekker niks gedaan vandaag, niet eens de moeite genomen om me aan te kledenquote:
In Italie was alles afgelast omdat "supporters" vorige week een politie-agent vermoord haddenquote:Op maandag 5 februari 2007 00:01 schreef navvy het volgende:
[..]
Tis een spelletje, anders ga je naar Italie toe, daar snappen ze t schijnbaar wel,
Relaxd dus, ik moet er zo ook in, morgen vroeg er uit helaas, vaderschap is flitsendquote:Op maandag 5 februari 2007 00:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, lekker niks gedaan vandaag, niet eens de moeite genomen om me aan te kleden
alleen beetje zinloos tv gekeken en gecomputerd, en zo maar naar bed, keertje op tijd, kijken of dat lukt
ach, vanochtend was het ook half 10 voor je der uit bed haalde, morgenochtend gewoon weer danquote:Op maandag 5 februari 2007 00:28 schreef navvy het volgende:
[..]
Relaxd dus, ik moet er zo ook in, morgen vroeg er uit helaas, vaderschap is flitsend
Doelde ik een beetje opquote:Op maandag 5 februari 2007 00:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
In Italie was alles afgelast omdat "supporters" vorige week een politie-agent vermoord hadden
En dan nog steeds moe zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:10 schreef beelz het volgende:
11 uur lang in bed liggen, daarna een uur in bad. Ik kan er weer tegenaan
Mogguh Zwolle
goh, hoe zou dat nou komenquote:Op maandag 5 februari 2007 11:24 schreef Sitethief het volgende:
Ik heb toch zo'n leuk weekend gehad
![]()
Verbaal geweld vind ik dat zoiets wel kan als je maar geen kwetsende spreekkoren heb zoals je moeder is een hoer of in die trent, maar kakkerlak zit er al jaren in.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:01 schreef navvy het volgende:
[..]
Tis een spelletje, anders ga je naar Italie toe, daar snappen ze t schijnbaar wel,
Hey WEST, hoest leven?quote:Op maandag 5 februari 2007 11:41 schreef WEST het volgende:
goeiemorgen Zwolle
goed hoorquote:
Ik heb die post gister gelezen, was zelfs bezig met een reply, maar omdat ik op mijn werk zat moest ik de boel even wegklikken toen er een klant binnen kwam lopen.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:42 schreef Sylvana het volgende:
Middag rudedeltadude
Had je mn post voor je over die foto's nog gelezen? staan die foto's ergens online? Ben wel benieuwd wat voor mooie foto's je van Zwolle hebt gemaakt
Was echt te lekker. Ik meteen 2 lui door een tafel gelazerd en een stalen klapstoel gemold. Het moest eruit denkikquote:Op maandag 5 februari 2007 12:27 schreef Sylvana het volgende:
mogguh beelz
ja die sirenes waren irritant, maar goed, ze doen het wel dus hier
lol, je bent er dus gelijk hard tegen aan gegaan, was zeker wel lekker na zolang niet getrained en gematched te hebben?
haha daar lijkt het wel op dan iddquote:Op maandag 5 februari 2007 12:59 schreef beelz het volgende:
[..]
Was echt te lekker. Ik meteen 2 lui door een tafel gelazerd en een stalen klapstoel gemold. Het moest eruit denkik
jeuzus, waar sport jij?quote:Op maandag 5 februari 2007 12:59 schreef beelz het volgende:
[..]
Was echt te lekker. Ik meteen 2 lui door een tafel gelazerd en een stalen klapstoel gemold. Het moest eruit denkik
We huren een zaal van Greijdanus Collegequote:
hehe...quote:Op maandag 5 februari 2007 13:01 schreef beelz het volgende:
[..]
We huren een zaal van Greijdanus College
Enige nadeel is dat ik daar niet mag vloeken
Als we hardcore doen wel ja. Meeste trainingen zijn gewoon standaard gooien en slaan en vallen en dat soort oefeningen, maar ik was weer voor het eerst sinds tijden in mijn ring-gear op training dus dan doen we hardcore en halen we wat tafels en stoelen op om hardcore te trainen.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:02 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
hehe...
en dan word je door een tafel heen gesmeten?
en dan zeggen ze er van het greijdanus niks van als jullie die spullen mollen?quote:Op maandag 5 februari 2007 13:08 schreef beelz het volgende:
[..]
Als we hardcore doen wel ja. Meeste trainingen zijn gewoon standaard gooien en slaan en vallen en dat soort oefeningen, maar ik was weer voor het eerst sinds tijden in mijn ring-gear op training dus dan doen we hardcore en halen we wat tafels en stoelen op om hardcore te trainen.
Geen werpsterren, steekwapens en billy clubs?quote:Op maandag 5 februari 2007 13:08 schreef beelz het volgende:
[..]
Als we hardcore doen wel ja. Meeste trainingen zijn gewoon standaard gooien en slaan en vallen en dat soort oefeningen, maar ik was weer voor het eerst sinds tijden in mijn ring-gear op training dus dan doen we hardcore en halen we wat tafels en stoelen op om hardcore te trainen.
Is ons eigen materiaal dus waarom zouden ze er wat van zeggen?quote:Op maandag 5 februari 2007 13:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
en dan zeggen ze er van het greijdanus niks van als jullie die spullen mollen?
Aha oke, dan maakt het niet uit, maar dacht dat jullie dan gewoon stoelen en tafels van die school zelf "leenden"quote:Op maandag 5 februari 2007 13:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Is ons eigen materiaal dus waarom zouden ze er wat van zeggen?
We ruimen de boel ook goed op en als er bloed op grond ligt dan dweilen we zelfs. Maar meestal laten we het wel opruimen door degene die de vloer vies heeft gemaakt natuurlijk.
Over 2 maanden (laatste maart of eerste week april) hebben we weer een show in dezelfde zaal. Als je foto's wil komen maken en wij mogen ze gebruiken betaal je geen entreequote:Op maandag 5 februari 2007 13:12 schreef rudedeltadude het volgende:
kicken beelz!
ik wil bij zo'n hardcore training wel een keer foto's komen maken!
oeh, moet je ff helpen herinneren tegen die tijd danquote:Op maandag 5 februari 2007 13:14 schreef beelz het volgende:
[..]
Over 2 maanden (laatste maart of eerste week april) hebben we weer een show in dezelfde zaal. Als je foto's wil komen maken en wij mogen ze gebruiken betaal je geen entree
Hun materiaal lenen we alleen in het geval van ijzeren prullenbakken... zitten toch al vol deuken en buigen we zo weer rechtquote:Op maandag 5 februari 2007 13:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Aha oke, dan maakt het niet uit, maar dacht dat jullie dan gewoon stoelen en tafels van die school zelf "leenden"
Lijkt mij ook wel gaaf om keer te komen kijken
Sowiesoquote:Op maandag 5 februari 2007 13:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
oeh, moet je ff helpen herinneren tegen die tijd dan
Prima je hebt een fotograaf!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:14 schreef beelz het volgende:
[..]
Over 2 maanden (laatste maart of eerste week april) hebben we weer een show in dezelfde zaal. Als je foto's wil komen maken en wij mogen ze gebruiken betaal je geen entree
Je kan makkelijk rondlopen maar hou wel rekening met de filmcamera's.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:17 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Prima je hebt een fotograaf!
Dan is het uiteraard wel het handigst als ik een beetje rond kan lopen en niet vast zit op een tribune he...
Is het de show die ik denk dat het is?quote:Op maandag 5 februari 2007 13:14 schreef beelz het volgende:
[..]
uiteraard... zo'n kluns ben ik ook weer niet!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:18 schreef beelz het volgende:
[..]
Je kan makkelijk rondlopen maar hou wel rekening met de filmcamera's.
hetzelfde geld voor mij, ik neem mn fototoestel ook wel mee, heb al wel wat foto's gezien die je ( beelz) via msn had gestuurd en zag er wel erg gaaf uitquote:Op maandag 5 februari 2007 13:25 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
uiteraard... zo'n kluns ben ik ook weer niet!
maar ik zou zeggen, hou me via msn en mail even op de hoogte, ik hou die dag vrij!
Nope tis onze eigen show eerst.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Is het de show die ik denk dat het is?.
Mischien kom ik ook wel langs, lijkt me tof om te zien,quote:
ben erg benieuwd naar de foto's die je naar Sylvana hebt gestuurd, kan je die ook eens naar mij doen?quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:06 schreef Sylvana het volgende:
Mededeling van Sitethief
Site belde net dat zijn kabelaansluiting is afgesloten, en hij zit dus waarschijnlijk een paar weken zonder tv en internet. Dus voorlopig zal hij niet zo veel online kunnen zijn
dus das best wel kut voor hem
Sjips, daar heb je dan ff niets aan...quote:Op maandag 5 februari 2007 19:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
RIBW was zo slim om de kabelrekening niet te betalen
idd, RIBW betaalde kabelaansluiting, bewoners betaalden zelf internetabo, zij betaalden dus wel netjes, RIBW niet, en nou zitten ze dus zonderquote:Op maandag 5 februari 2007 19:15 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Sjips, daar heb je dan ff niets aan...
das kut heeft hij geen bieb abbo? dan kan die daar ff internettenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:06 schreef Sylvana het volgende:
Mededeling van Sitethief
Site belde net dat zijn kabelaansluiting is afgesloten, en hij zit dus waarschijnlijk een paar weken zonder tv en internet. Dus voorlopig zal hij niet zo veel online kunnen zijn
dus das best wel kut voor hem
dat weet ik nietquote:Op maandag 5 februari 2007 19:27 schreef WEST het volgende:
[..]
das kut heeft hij geen bieb abbo? dan kan die daar ff internetten
das klote.., sterktequote:Op maandag 5 februari 2007 20:03 schreef Sylvana het volgende:
kutzooi
mn vader heeft weer een hersenbloeding gehad
oh dat is echt klote.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:03 schreef Sylvana het volgende:
kutzooi
mn vader heeft weer een hersenbloeding gehad
thnxquote:Op maandag 5 februari 2007 23:32 schreef rudedeltadude het volgende:
Sylvana ik vind het echt heel kut voor je en echt nogmaals alle sterkte toegewenst!
Ook aan je broer, zusje en moeder.
ik neem niet aan dat dit haar helemaal koud zal laten hoor. Die man is ook de vader van haar kinderen.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
thnx
alleen mn moeder kan het niet zoveel schelen hoor, die heeft geen contact met mn vader ( zijn gescheiden)
dan ken je mn moeder nog nietquote:Op maandag 5 februari 2007 23:35 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik neem niet aan dat dit haar helemaal koud zal laten hoor. Die man is ook de vader van haar kinderen.
jewel. heb al wel met Site gebeld, maar ik heb ff de behoefte om naar die ene persoon te gaan, maar denk dat hij avond/nachtdienst heeftquote:Op maandag 5 februari 2007 23:41 schreef rudedeltadude het volgende:
hmmm.... ST is ook niet bereikbaar???
idd, naja, hij woont in Deventer, dus als hij klaar is en mn sms leest dan komt ie vast wel langs, slapen kan ik toch niet...quote:Op maandag 5 februari 2007 23:43 schreef rudedeltadude het volgende:
dat is zwaar klote
ga lekker van je afschrijven ofzo... werkt bij mij altijdquote:Op maandag 5 februari 2007 23:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
idd, naja, hij woont in Deventer, dus als hij klaar is en mn sms leest dan komt ie vast wel langs, slapen kan ik toch niet...
ja, heb ik al wel gedaan vanavond, en al tijdje aan Ijssel gezeten, maar dat werd wel erg koudquote:Op maandag 5 februari 2007 23:46 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ga lekker van je afschrijven ofzo... werkt bij mij altijd
hmmmzzzzquote:Op maandag 5 februari 2007 23:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, heb ik al wel gedaan vanavond, en al tijdje aan Ijssel gezeten, maar dat werd wel erg koud
idd, of iemand moet me knock-out slaan ofzo, dan slaap ik tenminste ook nog een paar uur iigquote:Op maandag 5 februari 2007 23:51 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
hmmmzzzz
sja... eigenlijk is er ook niks op momenten als deze dat je kunt doen om je gedachten er vanaf te halen
* vrijwilliger meldt zichquote:Op maandag 5 februari 2007 23:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
idd, of iemand moet me knock-out slaan ofzo, dan slaap ik tenminste ook nog een paar uur iig
ben je gelijk niet meer alleen... ik snap je!quote:
als ik niet meer alleen ben, dan hoef je me ook niet meer KO te slaan, dan heb ik liever een knuffel en een luisterend oorquote:Op maandag 5 februari 2007 23:59 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ben je gelijk niet meer alleen... ik snap je!
nee ik zal het je niet aandoen
sja... sorry... ik had je graag geholpen, maar het kan echt niet... ik kan niet meer in Dev komenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
als ik niet meer alleen ben, dan hoef je me ook niet meer KO te slaan, dan heb ik liever een knuffel en een luisterend oor
t word echt tijd dat er nachttreinen naar deventer gaan rijdenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:02 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
sja... sorry... ik had je graag geholpen, maar het kan echt niet... ik kan niet meer in Dev komen
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
t word echt tijd dat er nachttreinen naar deventer gaan rijden
hmm... ik ben ter afleiding wat foto's van afgelopen zaterdag aan het uitzoeken...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
navvy probeerde het via sms, maar dat werkte niet echt![]()
ik ben ook benieuwd...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:57 schreef annoylikethewind het volgende:
Sylvana, sterkte zeg!! Het zit niet mee..... Als je meer weet over beter-wordings-perspectieven, laat je het weten?
thnx en hijs net 2 weken 53...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:23 schreef WEST het volgende:
het zit niet echt mee Syl, heel veel sterkte de komende tijd!
Hoe oud is je vader als ik vragen mag?
dat is nog jong zegquote:
wat is het verschilquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:27 schreef swollywood het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Paars genoeg?![]()
hehehe ik ken zon paars hoofd, woon je in Stadshagen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:27 schreef swollywood het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Paars genoeg?![]()
Je bent de hoer van de avond? En nu ga ik slapen.....trusten Beelz en de rest!!! Misschien tot donderdag!quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:25 schreef beelz het volgende:
Zo ik heb net toffe dingen gehoord voor onze komende show en dan vooral voor mijn character
lolquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:10 schreef navvy het volgende:
[..]
Je bent de hoer van de avond? En nu ga ik slapen.....trusten Beelz en de rest!!! Misschien tot donderdag!
Nope het is veel beterquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:10 schreef navvy het volgende:
[..]
Je bent de hoer van de avond? En nu ga ik slapen.....trusten Beelz en de rest!!! Misschien tot donderdag!
Damn dat is nog niet echt oud. Sterkte hiermee!quote:
SCHANDE! Blijven pushen denk ik en heel veel kracht daarvoor toegewenst!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:13 schreef Sylvana het volgende:
*crossposting*
ik ben weer thuis
hele dag bij mn vader gezeten en het gaat gewoon echt niet thuis, maar in het ziekenhuis willen ze hem niet omdat het een zorgprobleem is en in de verpleeghuizen hebben ze geen plek![]()
Dus nou moet ie toch maar thuis blijven, en komt er 4 keer per dag een zuster kijken hoe het gaat en zijn medicijnen te geven, maar 4 keer per dag is gewoon zo ontzettend weinig. Hij kan niks, hij brabbelt alleen een beetje, maar eten en drinken kan hij ook amper. In de tijd dat ik bij hem was heeft hij met moeite 1 bakje vla naar binnen gewerkt en 2 slokjes drinken, maar hij kan dus gewoon amper slikken en we zijn gewoon zo bang dat hij hierdoor ook ondervoed raakt.
Het is echt het beste als hij ergens wordt opgenomen waar hij constant in de gaten gehouden wordt, alleen tis dus nog niet gelukt om zo'n plek te vinden
Waar ik vanochtend erg bang voor was, was dat hij me niet meer zou herkennen, maar dat deed hij gelukkig nog wel. En ook toen de zuster zei dat het 6 februari was, toen mompelde hij nog wel iets van "moeder" wat dus betekent dat hij ook wel door had dat mn moeder vandaag jarig is. Dus op zich was hij nou wel redelijk helder, gister scheen hij ook de hele dag gehuild te hebben, vandaag had hij het alleen heel erg moeilijk toen zijn zus langskwam.
Je zei toch dat je alleen een foto zou plaatsen als het gelukt was?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:27 schreef swollywood het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Paars genoeg?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
2 minuten voor 12..quote:
Ik was al eerder wakkerquote:
We zijn nu aan het proberen om hem met een verkeerde-bedzorg indicatie het ziekenhuis in te krijgen totdat er plek is in verpleeghuisquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
SCHANDE! Blijven pushen denk ik en heel veel kracht daarvoor toegewenst!
Met dank aan navvy die mij hierover informeerdequote:Ziekenhuis, wachtend op een plek in een AWBZ-instelling
(verkeerde bed-zorg)
Uw verblijf in het ziekenhuis komt ten laste van de AWBZ als uw situatie voldoet aan de volgende voorwaarden:
- de medische noodzaak tot ziekenhuiszorg is beëindigd;
- u heeft een door het Centrum Indicatiestelling Zorg (CIZ) gestelde indicatie voor de AWBZ functies behandeling en verblijf;
- er is plaatsgebrek in een daartoe geëigende instelling waardoor u noodgedwongen in het ziekenhuis moet blijven.
Zodra aan bovenstaande voorwaarden is voldaan, verblijft u ten laste van de AWBZ in het ziekenhuis en is de eigen bijdrage AWBZ van toepassing.
De term verkeerde bed-zorg wordt vaak gebruikt om aan te geven dat u zorg ontvangt in een ziekenhuis, terwijl er geen sprake meer is van een medische indicatie.
Deze nieuwe regeling is ingegaan op 1 januari 2006.
Meer informatie kunt u vinden in de folder "Uw eigen bijdrage bij verblijf in een AWBZ-instelling
Mooi zo! Laat ze maar lopen voor jullie hoor!quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:28 schreef Sylvana het volgende:
Mogguh Zwolle
[..]
We zijn nu aan het proberen om hem met een verkeerde-bedzorg indicatie het ziekenhuis in te krijgen totdat er plek is in verpleeghuis
[..]
Met dank aan navvy die mij hierover informeerde
Ik woon vlakbij zwolle, en ben nu aan het afstuderen op de marslanden.quote:
Dan zit je dicht bij mij want ik woon tegen de Marslanden aan en ik heb je nog nooit gezienquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:13 schreef sipper het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij zwolle, en ben nu aan het afstuderen op de marslanden.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:33 schreef beelz het volgende:
[..]
Dan zit je dicht bij mij want ik woon tegen de Marslanden aan en ik heb je nog nooit gezien
Ik woon ook tegen de Marslanden aan. In Geren om precies te zijn.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:33 schreef beelz het volgende:
[..]
Dan zit je dicht bij mij want ik woon tegen de Marslanden aan en ik heb je nog nooit gezien
Dat is goed nieuws!quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:13 schreef Sylvana het volgende:
mn vader mag vanaf morgenochtend naar het verpleeghuis
Wij zijn bijna buren dusquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:27 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik woon ook tegen de Marslanden aan. In Geren om precies te zijn.
En ik werk in de Marslanden.
1200 meter van huis naar werk.
Hemelsbreed zal het een keer 700 meter of zo zijn, maar met fiets of scooter moet ik weer een stuk omrijden via Gerenlanden.
Zeker, daar wordt ie gewoon 24/7 per dag in de gaten gehouden, en niet dat er maar 4 keer per dag ff een zuster langskomt zoals nu.quote:
dat is een veel beter gevoel, lijkt me!quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Zeker, daar wordt ie gewoon 24/7 per dag in de gaten gehouden, en niet dat er maar 4 keer per dag ff een zuster langskomt zoals nu.
Mooi zo! Maar nu vraag ik me af he: Als je daar zelf niet achteraan was gegaan; was het dan ook zo snel geregeld offe?quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:13 schreef Sylvana het volgende:
mn vader mag vanaf morgenochtend naar het verpleeghuis
nee, dan wassie nooit in verpleeghuis terecht gekomen, hadden ze hem gewoon thuis aan lot overgelatenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:53 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Mooi zo! Maar nu vraag ik me af he: Als je daar zelf niet achteraan was gegaan; was het dan ook zo snel geregeld offe?
Zo niet dan is dat
Ik ben aan het werkquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:52 schreef beelz het volgende:
Mogguh Zwolle
Vertel, wat doen mensen op een ochtend?
Hmmm werk... staat me vaag iets van bij dat ik dat ook wel eens heb gedaanquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:55 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk
Naja systeem verneuken onder het mom van restore test![]()
De ABN duidelijk maken dat het bij een account voor een gezamenlijke rekening misschien wel handig is als ik ook kan internetbankieren met die rekening...quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:52 schreef beelz het volgende:
Mogguh Zwolle
vast wel johquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:59 schreef Ayaxola het volgende:
Ben nu in Amersfoort, hoop dat ik rond 5 uur nog in Zwolle kan komen![]()
Een prima excuus om een reisje rivhting Barcelona te boeken zeg ik!quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:53 schreef rudedeltadude het volgende:
morgen zwolle
ik ga zo weer aan school bezig, een werelds verslag maken over Gaudi. Eigenlijk best benieuwd naar die vent
Als je mijn oom tegenkomt, doe hem dan de groeten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:59 schreef Ayaxola het volgende:
Ben nu in Amersfoort, hoop dat ik rond 5 uur nog in Zwolle kan komen![]()
Prima dan! Doe ik! Maak jij mijn verslag?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Een prima excuus om een reisje rivhting Barcelona te boeken zeg ik!![]()
Tuuk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:02 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Prima dan! Doe ik! Maak jij mijn verslag?
mogguhquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:52 schreef beelz het volgende:
Mogguh Zwolle
Ruilen?quote:
ja de wiki is niet slecht over gaudiquote:
nouja, dat houdt ook in dat je pas tegen een uurtje of 6 slaapt, en dan rond 11 uur weer wakker bentquote:
sneeuwen? hier nog lang niet iigquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:24 schreef sipper het volgende:
Goed bezig met afstuderen. Weddenschap
hoelaat het gaat sneeuwen met mede-afstudeerder. 12:35 voor mij 12:15 voor collega.
ik zeg dat het 12.55 wordtquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:24 schreef sipper het volgende:
Goed bezig met afstuderen. Weddenschap
hoelaat het gaat sneeuwen met mede-afstudeerder. 12:35 voor mij 12:15 voor collega.
ohw kicken!quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:46 schreef WEST het volgende:
in hasselt staat eens schip in de fik veel brandweer ging die kant op![]()
en hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:50 schreef WEST het volgende:
12:45 gaat het hier sneeuwen
ohw dan is het ook snel hier gok ik zoquote:
oke, weet ik dat, want ik ga zo richting Amersfoortquote:
Mijne ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:53 schreef beelz het volgende:
Owjah en voor de mensen die het willen weten: Ik drink nu Glenfiddich 12 jaartjes oud. Toch wel 1 van mijn favorieten van de goedkope dure whiskys.
ik morgen weer. 12:13 en nog geen sneeuwvlokquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
oke, weet ik dat, want ik ga zo richting Amersfoort
ik hoop dat het over 25 minuten gebeurtquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:13 schreef sipper het volgende:
[..]
ik morgen weer. 12:13 en nog geen sneeuwvlok![]()
ik net ook!quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:49 schreef sipper het volgende:
Ik heb een verdwaalde sneeuwvlok gesingaleerd
heel aarzelend.... maar niet wereldsquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:54 schreef Misstique het volgende:
Damn, het begint nu dus in Zwolle?
Zwak uitgedrukt. Misschien heb ik net een vliegje verwart met een sneeuwvlok.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:56 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
heel aarzelend.... maar niet werelds
zoiets heb ik nu ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:58 schreef sipper het volgende:
[..]
Zwak uitgedrukt. Misschien heb ik net een vliegje verwart met een sneeuwvlok.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:05 schreef Misstique het volgende:
Sjit, hier in Raalte begint het nu wel te sneeuwen.
Misleidend. Ik dacht, nou dan maar naar Zwolle.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:44 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
blablabla
zoals jij in het meet-topic zei: "Het is maar een geintje man!"
in dit geval dus ook
En je zit nu in de stad met die naam toch?quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:15 schreef Sylvana het volgende:
hier sneeuwt het nu wel hard, maar blijft niet liggen dus
ja, maar niet lang meer hoor, ga zo naar Amersfoort/Nijkerk en daar blijft het wel liggen heb ik gehoordquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:16 schreef beelz het volgende:
[..]
En je zit nu in de stad met die naam toch?
Ik hoop dat het hier blijft liggen... Ik moet vanavond werken en ik vind het leuk om hard door de sneeuw te fietsenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, maar niet lang meer hoor, ga zo naar Amersfoort/Nijkerk en daar blijft het wel liggen heb ik gehoord
wat doe jij in Raalte?quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:05 schreef Misstique het volgende:
Sjit, hier in Raalte begint het nu wel te sneeuwen.
Nee ik houd alle goede dingen natuurlijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nouja, dat houdt ook in dat je pas tegen een uurtje of 6 slaapt, en dan rond 11 uur weer wakker bent
en dan mag je ook gelijk alle zorgen over mn vader van me overnemen
dat zijn er op het moment niet zoveelquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:27 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nee ik houd alle goede dingen natuurlijk
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:30 schreef beelz het volgende:
Ik hoop voor de NSb dat de treinen wel gewoon rijden vanavond... Ik word hellig als ze mijn vriendin weer in Harderwijk laten staan...
quote:Weeralarm: advies voor de avondspits
Wegens de zware sneeuwval hebben NS en ProRail besloten de dienstregeling aan te passen.
Zoals het er nu uitziet zal in de avondspits nog steeds een beperkte dienstregeling gelden. Dus met minder treinen, extra overstappen en een langere reisduur. En grote drukte. Daarom adviseren wij onze reizigers daar nu al rekening mee te houden en als het even kan vóór de avondspits te reizen. En als u vanmiddag of vanavond niet persé op stap moet, kunt u beter thuisblijven.
ProRail geeft veel extra aandacht aan het goed functioneren en sneeuwvrij houden van de wissels. NS zet extra informatiemedewerkers in op de stations en zorgt voor gladheidsbestrijding op de perrons.
Ik leg alvast een dolk en honkbalknuppel met prikkeldraad eromheen klaar...quote:
Ik ga dat tuig van de NSb pijn doen. Er woont er toevallig hier 1 in de buurt. Zo'n stomme fluitjesblazer en kaartjesknipper. Moge hij schurft in zijn oksels krijgen.quote:
zondag ook trein had weer eens 10 minuten vertraging daardoor mis je de aansluiting in amersfoort sta je daar weer een half uur te wachten met als gevolg dat je de bus mist in zwolle en nog een 45 minuten moet wachtenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:49 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ga dat tuig van de NSb pijn doen. Er woont er toevallig hier 1 in de buurt. Zo'n stomme fluitjesblazer en kaartjesknipper. Moge hij schurft in zijn oksels krijgen.
Toen ik nog in Den Helder zat moest ik ook een keer in Amersfoort een half uur wachten omdat ik de aansluiting gemist had. Dus ik ging maar op die trap zitten en toen kwam er een vrouwelijk persoon naast me zitten en begon tegen me te praten. Ik bekeek haar en ze zag er lekker uit dus ik sprak terug. In plaats van naar Den Helder te gaan toen ben ik met haar meegegaan naar Hoornquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:51 schreef WEST het volgende:
[..]
zondag ook trein had weer eens 10 minuten vertraging daardoor mis je de aansluiting in amersfoort sta je daar weer een half uur te wachten met als gevolg dat je de bus mist in zwolle en nog een 45 minuten moet wachten![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:24 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
wat doe jij in Raalte?
Ik werk daar!
soms wel ja, maar dat geluk heb ik nooitquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:53 schreef beelz het volgende:
[..]
Toen ik nog in Den Helder zat moest ik ook een keer in Amersfoort een half uur wachten omdat ik de aansluiting gemist had. Dus ik ging maar op die trap zitten en toen kwam er een vrouwelijk persoon naast me zitten en begon tegen me te praten. Ik bekeek haar en ze zag er lekker uit dus ik sprak terug. In plaats van naar Den Helder te gaan toen ben ik met haar meegegaan naar Hoorn
Vertraging soms leuk![]()
Geen info over Zwollequote:Op donderdag 8 februari 2007 13:56 schreef WEST het volgende:
http://www.traphic.nl/trein.aspx
hier kun je zien of een treinstation veel vertraging heeft![]()
Wel goede reden om 1 van de beste bands ooit te beluisterenquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:00 schreef rudedeltadude het volgende:
hahaha... de logica beelz
daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Wel goede reden om 1 van de beste bands ooit te beluisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |