In Italie was alles afgelast omdat "supporters" vorige week een politie-agent vermoord haddenquote:Op maandag 5 februari 2007 00:01 schreef navvy het volgende:
[..]
Tis een spelletje, anders ga je naar Italie toe, daar snappen ze t schijnbaar wel,
Relaxd dus, ik moet er zo ook in, morgen vroeg er uit helaas, vaderschap is flitsendquote:Op maandag 5 februari 2007 00:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, lekker niks gedaan vandaag, niet eens de moeite genomen om me aan te kleden
alleen beetje zinloos tv gekeken en gecomputerd, en zo maar naar bed, keertje op tijd, kijken of dat lukt
ach, vanochtend was het ook half 10 voor je der uit bed haalde, morgenochtend gewoon weer danquote:Op maandag 5 februari 2007 00:28 schreef navvy het volgende:
[..]
Relaxd dus, ik moet er zo ook in, morgen vroeg er uit helaas, vaderschap is flitsend
Doelde ik een beetje opquote:Op maandag 5 februari 2007 00:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
In Italie was alles afgelast omdat "supporters" vorige week een politie-agent vermoord hadden
En dan nog steeds moe zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:10 schreef beelz het volgende:
11 uur lang in bed liggen, daarna een uur in bad. Ik kan er weer tegenaan
Mogguh Zwolle
goh, hoe zou dat nou komenquote:Op maandag 5 februari 2007 11:24 schreef Sitethief het volgende:
Ik heb toch zo'n leuk weekend gehad
![]()
Verbaal geweld vind ik dat zoiets wel kan als je maar geen kwetsende spreekkoren heb zoals je moeder is een hoer of in die trent, maar kakkerlak zit er al jaren in.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:01 schreef navvy het volgende:
[..]
Tis een spelletje, anders ga je naar Italie toe, daar snappen ze t schijnbaar wel,
Hey WEST, hoest leven?quote:Op maandag 5 februari 2007 11:41 schreef WEST het volgende:
goeiemorgen Zwolle
goed hoorquote:
Ik heb die post gister gelezen, was zelfs bezig met een reply, maar omdat ik op mijn werk zat moest ik de boel even wegklikken toen er een klant binnen kwam lopen.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:42 schreef Sylvana het volgende:
Middag rudedeltadude
Had je mn post voor je over die foto's nog gelezen? staan die foto's ergens online? Ben wel benieuwd wat voor mooie foto's je van Zwolle hebt gemaakt
Was echt te lekker. Ik meteen 2 lui door een tafel gelazerd en een stalen klapstoel gemold. Het moest eruit denkikquote:Op maandag 5 februari 2007 12:27 schreef Sylvana het volgende:
mogguh beelz
ja die sirenes waren irritant, maar goed, ze doen het wel dus hier
lol, je bent er dus gelijk hard tegen aan gegaan, was zeker wel lekker na zolang niet getrained en gematched te hebben?
haha daar lijkt het wel op dan iddquote:Op maandag 5 februari 2007 12:59 schreef beelz het volgende:
[..]
Was echt te lekker. Ik meteen 2 lui door een tafel gelazerd en een stalen klapstoel gemold. Het moest eruit denkik
jeuzus, waar sport jij?quote:Op maandag 5 februari 2007 12:59 schreef beelz het volgende:
[..]
Was echt te lekker. Ik meteen 2 lui door een tafel gelazerd en een stalen klapstoel gemold. Het moest eruit denkik
We huren een zaal van Greijdanus Collegequote:
hehe...quote:Op maandag 5 februari 2007 13:01 schreef beelz het volgende:
[..]
We huren een zaal van Greijdanus College
Enige nadeel is dat ik daar niet mag vloeken
Als we hardcore doen wel ja. Meeste trainingen zijn gewoon standaard gooien en slaan en vallen en dat soort oefeningen, maar ik was weer voor het eerst sinds tijden in mijn ring-gear op training dus dan doen we hardcore en halen we wat tafels en stoelen op om hardcore te trainen.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:02 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
hehe...
en dan word je door een tafel heen gesmeten?
en dan zeggen ze er van het greijdanus niks van als jullie die spullen mollen?quote:Op maandag 5 februari 2007 13:08 schreef beelz het volgende:
[..]
Als we hardcore doen wel ja. Meeste trainingen zijn gewoon standaard gooien en slaan en vallen en dat soort oefeningen, maar ik was weer voor het eerst sinds tijden in mijn ring-gear op training dus dan doen we hardcore en halen we wat tafels en stoelen op om hardcore te trainen.
Geen werpsterren, steekwapens en billy clubs?quote:Op maandag 5 februari 2007 13:08 schreef beelz het volgende:
[..]
Als we hardcore doen wel ja. Meeste trainingen zijn gewoon standaard gooien en slaan en vallen en dat soort oefeningen, maar ik was weer voor het eerst sinds tijden in mijn ring-gear op training dus dan doen we hardcore en halen we wat tafels en stoelen op om hardcore te trainen.
Is ons eigen materiaal dus waarom zouden ze er wat van zeggen?quote:Op maandag 5 februari 2007 13:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
en dan zeggen ze er van het greijdanus niks van als jullie die spullen mollen?
Aha oke, dan maakt het niet uit, maar dacht dat jullie dan gewoon stoelen en tafels van die school zelf "leenden"quote:Op maandag 5 februari 2007 13:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Is ons eigen materiaal dus waarom zouden ze er wat van zeggen?
We ruimen de boel ook goed op en als er bloed op grond ligt dan dweilen we zelfs. Maar meestal laten we het wel opruimen door degene die de vloer vies heeft gemaakt natuurlijk.
Over 2 maanden (laatste maart of eerste week april) hebben we weer een show in dezelfde zaal. Als je foto's wil komen maken en wij mogen ze gebruiken betaal je geen entreequote:Op maandag 5 februari 2007 13:12 schreef rudedeltadude het volgende:
kicken beelz!
ik wil bij zo'n hardcore training wel een keer foto's komen maken!
oeh, moet je ff helpen herinneren tegen die tijd danquote:Op maandag 5 februari 2007 13:14 schreef beelz het volgende:
[..]
Over 2 maanden (laatste maart of eerste week april) hebben we weer een show in dezelfde zaal. Als je foto's wil komen maken en wij mogen ze gebruiken betaal je geen entree
Hun materiaal lenen we alleen in het geval van ijzeren prullenbakken... zitten toch al vol deuken en buigen we zo weer rechtquote:Op maandag 5 februari 2007 13:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Aha oke, dan maakt het niet uit, maar dacht dat jullie dan gewoon stoelen en tafels van die school zelf "leenden"
Lijkt mij ook wel gaaf om keer te komen kijken
Sowiesoquote:Op maandag 5 februari 2007 13:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
oeh, moet je ff helpen herinneren tegen die tijd dan
Prima je hebt een fotograaf!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:14 schreef beelz het volgende:
[..]
Over 2 maanden (laatste maart of eerste week april) hebben we weer een show in dezelfde zaal. Als je foto's wil komen maken en wij mogen ze gebruiken betaal je geen entree
Je kan makkelijk rondlopen maar hou wel rekening met de filmcamera's.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:17 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Prima je hebt een fotograaf!
Dan is het uiteraard wel het handigst als ik een beetje rond kan lopen en niet vast zit op een tribune he...
Is het de show die ik denk dat het is?quote:Op maandag 5 februari 2007 13:14 schreef beelz het volgende:
[..]
uiteraard... zo'n kluns ben ik ook weer niet!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:18 schreef beelz het volgende:
[..]
Je kan makkelijk rondlopen maar hou wel rekening met de filmcamera's.
hetzelfde geld voor mij, ik neem mn fototoestel ook wel mee, heb al wel wat foto's gezien die je ( beelz) via msn had gestuurd en zag er wel erg gaaf uitquote:Op maandag 5 februari 2007 13:25 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
uiteraard... zo'n kluns ben ik ook weer niet!
maar ik zou zeggen, hou me via msn en mail even op de hoogte, ik hou die dag vrij!
Nope tis onze eigen show eerst.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Is het de show die ik denk dat het is?.
Mischien kom ik ook wel langs, lijkt me tof om te zien,quote:
ben erg benieuwd naar de foto's die je naar Sylvana hebt gestuurd, kan je die ook eens naar mij doen?quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:06 schreef Sylvana het volgende:
Mededeling van Sitethief
Site belde net dat zijn kabelaansluiting is afgesloten, en hij zit dus waarschijnlijk een paar weken zonder tv en internet. Dus voorlopig zal hij niet zo veel online kunnen zijn
dus das best wel kut voor hem
Sjips, daar heb je dan ff niets aan...quote:Op maandag 5 februari 2007 19:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
RIBW was zo slim om de kabelrekening niet te betalen
idd, RIBW betaalde kabelaansluiting, bewoners betaalden zelf internetabo, zij betaalden dus wel netjes, RIBW niet, en nou zitten ze dus zonderquote:Op maandag 5 februari 2007 19:15 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Sjips, daar heb je dan ff niets aan...
das kut heeft hij geen bieb abbo? dan kan die daar ff internettenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:06 schreef Sylvana het volgende:
Mededeling van Sitethief
Site belde net dat zijn kabelaansluiting is afgesloten, en hij zit dus waarschijnlijk een paar weken zonder tv en internet. Dus voorlopig zal hij niet zo veel online kunnen zijn
dus das best wel kut voor hem
dat weet ik nietquote:Op maandag 5 februari 2007 19:27 schreef WEST het volgende:
[..]
das kut heeft hij geen bieb abbo? dan kan die daar ff internetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |