Ik swing met je meequote:
Topic Titel.....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
Wat is een TT, blond he?
topic titel?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
Wat is een TT, blond he?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik swing met je mee![]()
Wat kan die NL heerlijk draaien
Zoals ik het schrijf: echt simpel van je...erg kortzichtig....Lonsdaletjequote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Oh My God...
en voor de rest???
Wat is hier je antwoord op???
Thanksquote:
En een IQ waar Bonny op neer zou kijken.....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:09 schreef Sonique het volgende:
OK...
Dat nieuwe huppeltkutje is precies ook dat...
Een huppelkutje met grote tieten...
wat ook wel leuk is, is dat Sylvia hem gevraagd heeft om de muziek voor haar paaldansact samen te stellen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:10 schreef StunningCunt het volgende:
is wel lachen om NL iets leuks te zien doen, en niet altijd met het spel bezig te zijn.
ja sorry, loopquote:
NL is jaren in 'de scene' bezig geweest als DJ (en producer)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:09 schreef F04 het volgende:
NL kan dat idd best goed. Beter dan Bart vind ik.
Heel clever van haar !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:11 schreef avonne het volgende:
[..]
wat ook wel leuk is, is dat Sylvia hem gevraagd heeft om de muziek voor haar paaldansact samen te stellen.
Ik wist het ook neit hoor, was een'wild guess...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
ja sorry, looppas een week mee hier
Doei.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
- beledigende quote geëdit -
Hear! Hear !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:12 schreef Sonique het volgende:
[..]
NL is jaren in 'de scene' bezig geweest als DJ (en producer)
Mag z'n mixskills wat verwaterd zijn, de platenkeuze is goed, dat in tegenstelling tot Bart en Brian waarbij de skills EN platenkeuze gewoon sucks..
DJen is niet alleen plaatjes aan elkaar mixen....
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
op goudenkooi.tvquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:13 schreef StunningCunt het volgende:
is er trouwens geen filmpje waarop de entree van Nena is te zien en de beschuldigingen aan het adres van Natasia en Brain ? Het filmpje in het update topic laat alleen de situatie erna zien
ga je echt?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff opzoekenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:13 schreef StunningCunt het volgende:
is er trouwens geen filmpje waarop de entree van Nena is te zien en de beschuldigingen aan het adres van Natasia en Brain ? Het filmpje in het update topic laat alleen de situatie erna zien
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
DGK_REDACTIE op FOK is al top. Nena binnekort op FOK word helemaal het einde.
Love you Nena.
Nice kick.![]()
Natasia denkt het, jij zegt het. Eindelijk eens iemand die opkomt voor de onderbuikgevoelens van de echte randdebielen onder ons. Wezwaaien terug en het ga je goed! Keep it, simpel!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
nice kick ja !! only wrong place ....ehe...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
DGK_REDACTIE op FOK is al top. Nena binnekort op FOK word helemaal het einde.
Love you Nena.
Nice kick.![]()
Sylvia wilde daar graag "I've got the Power" in hebben. Ik denk dattie daarom net voorbij kwam. Hij is al aan het voorbereidenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:11 schreef avonne het volgende:
[..]
wat ook wel leuk is, is dat Sylvia hem gevraagd heeft om de muziek voor haar paaldansact samen te stellen.
Nee, een medeposter pedofiel noemen zonder reden, niet zeker.....quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Ik dacht dat Foffers van elkaar hieldenquote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij vond zijn avatar in BB5 wel leuk, geloof ik....
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
Deze is de beste tot nu toequote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:18 schreef BONG4002 het volgende:
Echt lekker nummertje nu die NL draait
Zekerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:21 schreef Black_king het volgende:
Lekkere TV dit, met een mooie Syl erbij !
Hij kan er niks aan doen, hij zit bij de politie of dergelijk tuig.quote:
met dat handje weerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:21 schreef Black_king het volgende:
Lekkere TV dit, met een mooie Syl erbij !
Overschat jezelf niet... Als je het over randdebielen hebt..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Natasia denkt het, jij zegt het. Eindelijk eens iemand die opkomt voor de onderbuikgevoelens van de echte randdebielen onder ons. Wezwaaien terug en het ga je goed! Keep it, simpel!
klinkt niet beter...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:22 schreef demins het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen, hij zit bij de politie of dergelijk tuig.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:22 schreef demins het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen, hij zit bij de politie of dergelijk tuig.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]Ok, ik begrijp nog steeds niet wat ie in Tatum zag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jup, same hier..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ZekerGewoon lekkere sound en leuke beelden op de achtergrond, prima voor een vrijdagavond
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Overschat jezelf niet... Als je het over randdebielen hebt..
je mag dan de winnaar zijn van BB1...
Maar je bent nog geen Master of FOK!
Net zoals ik dat niet ben...
Maar een grote bek, zoals jij die hebt... Die kan ik wel aan....
Heb je Amsterdamned niet gezien?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, ik begrijp nog steeds niet wat ie in Tatum zag...![]()
Niet zo pietjeprecies, voor een leek draait ie gewoon lekker...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:23 schreef HiDiHo het volgende:
Weer zo'n slechte overgang !
Nou moet je ophouden, ik pis in mijn broek!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Overschat jezelf niet... Als je het over randdebielen hebt..
je mag dan de winnaar zijn van BB1...
Maar je bent nog geen Master of FOK!
Net zoals ik dat niet ben...
Maar een grote bek, zoals jij die hebt... Die kan ik wel aan....
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:24 schreef demins het volgende:
Ik kan het niet helpen maar als Nathanael draait ontroeren hij en de muziek me!
Duivelsmuziek...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:24 schreef demins het volgende:
Ik kan het niet helpen maar als Nathanael draait ontroeren hij en de muziek me!
Kijk ik ook nog steeds niet!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, ik begrijp nog steeds niet wat ie in Tatum zag...![]()
Als NL ooit een CD uitbrengt na zijn verblijf in DGK dan ga ík zelfs die kopen (en niet illegaal downen) heb respect voor zijn stylequote:
De bodem van dit ravijn is nog lange niet bereikt!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:25 schreef noekje het volgende:
Brian gaat weer lekker door over Nena. Helaas, niet uit het oog, uit het hart.
Op het moment dat je denkt, kan die man nog zieliger worden dan lukt het hem toch nog.
Als NL slim is,doet hij een podcast beginnen met elke week z'n weekendmix uitbrengen ofzo...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als NL ooit een CD uitbrengt na zijn verblijf in DGK dan ga ík zelfs die kopen (en niet illegaal downen) heb respect voor zijn style
Subtle, dude......quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:29 schreef Kaleddis het volgende:
LOL, die mix van .NL met steeds daartussendoor "NASTY"![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:27 schreef Black_king het volgende:
Bart kijkt sip
Jaja, je snapt ook hoe het werkt en je kunt het beterquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:29 schreef HiDiHo het volgende:
Sneller man, minstens 140 bpm![]()
(gaat weer goed he ??? not)
Idd best goed ideequote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:29 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als NL slim is,doet hij een podcast beginnen met elke week z'n weekendmix uitbrengen ofzo...
Moet DGK wel gereid zijn Brein z'n aars te likken natuurlijk... MAar ik geloof dat dat voor een paar honderd euros per jaar gefixt kan worden....
Dan ga ik nog ff door, want heb vanmiddag net aandelen gekocht van "Tena Lady"quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:26 schreef demins het volgende:
[..]
Nou moet je ophouden, ik pis in mijn broek!![]()
![]()
![]()
Mijn subscribe heeft hij iig...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd best goed ideemss pikt DGK_REDACTIE dit ff op
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Jaja, je snapt ook hoe het werkt en je kunt het beter![]()
Zolang hij zo door gaat, geef ik COS !quote:
Denkt?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:32 schreef noekje het volgende:
Eindelijk praat Bart en geeft een keer een mening..laat Huub hem niet uitpraten.
Ik wil eens weten wat Bart denkt.
En vervolgens: Je bent een lekker wijf ... Jammer dat er geluid uitkomt LOLquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:34 schreef StunningCunt het volgende:
Huub: je bent niet vet, een beetje dik...aiaiai LOL
Liever niet....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:34 schreef F04 het volgende:
Jongens, hier kan je 't filmke zien van Brian die zich als slachtoffer gedraagt bij RTL.
[DGK] Updates.
Ze kan niet dansen omdat ze een spier in haar kuit gescheurd heeft afgelopen dinsdagquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:35 schreef Sonique het volgende:
Ik vind het zo jammer dat Ilona niet even ontspant. Even lekker dansen ofzo...
Gewoon even lekker los...
Zit hier lekker te swingen op z'n muziekquote:
LOL hier.....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:34 schreef pullup het volgende:
Huub zit weer in het beledigende stadium
Kostelijk hoe hij natasia afserveert
![]()
Hinkend dansen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:35 schreef Sonique het volgende:
Gewoon even lekker los...
Geef LS een handje zou ik zeggenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zit hier lekker te swingen op z'n muziek [afbeelding] , 'k hoor de "verkeerde" subtiele overgangetjes niet en eerlijk gezegd, het interesseerd me ook geen hol.
Dit kan in FB !!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
@ Gert.... Lees ff de topics na die over Natasiaaa gaan, alvorens je mijn post weg haalt.
Doe daar je werk en niet in een topic die gewoon over COS gaat!!
Ow...quote:
Hey ma, heb je 10 ruggen voor me?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:38 schreef ozewiesewoze het volgende:
de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet... amanda heeft de "tien" gewoon van haar moeder....
Alles op zijn tijd. Maar jij bent ook aan de beurt, met je achterlijke gedrag. Ga toch naar je nest man.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
@ Gert.... Lees ff de topics na die over Natasiaaa gaan, alvorens je mijn post weg haalt.
Doe daar je werk en niet in een topic die gewoon over COS gaat!!
Zo gaat dat in Amsterdams taal gebruik.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat [edit] steeds met haar "schatjeeee"![]()
![]()
Ik snap niet dat ze door de screening is gekomen, ilona voegt helemaal niets toe aan DGK...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:35 schreef Sonique het volgende:
Jij mag nooit meer radenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:43 schreef Sonique het volgende:
Weet je, ik heb nog niets van Amanda gevolgt, maar ik weet al genoeg...
Het beetje hersens wat er bij Nena wel in zat, is bij haar door haar ouders verangen door siliconen hersens denk ik... Net zoals haar tieten en neusje...
Tsss. Brian en woorden verdraaien...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:42 schreef BONG4002 het volgende:
Brian "Ik blijf hier lekker lang, heb niks in de buitenwereld"
En prompt geeft Ilona tegengas...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze door de screening is gekomen, ilona voegt helemaal niets toe aan DGK...
Maar net iets te kort, nu is het alweer afgekaptquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:44 schreef noekje het volgende:
Ilona haalt even uit naar Bart.
siliconenhersens, ik zou zeggen NO BRAINS, erger dan Brainless.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:43 schreef Sonique het volgende:
Weet je, ik heb nog niets van Amanda gevolgt, maar ik weet al genoeg...
Het beetje hersens wat er bij Nena wel in zat, is bij haar door haar ouders verangen door siliconen hersens denk ik... Net zoals haar tieten en neusje...
Heb je nog meegekregen dat Nel en Huub 2 maal een gesprek hebben gehad over samenwerking?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:38 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ow...
Ben er twee dagen tussenuit geweest....
Moest even wat dingen regelen in 'reallife' je kent dat wel...
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:48 schreef Black_king het volgende:
bezonken.....
Nee...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:47 schreef avonne het volgende:
[..]
Heb je nog meegekregen dat Nel en Huub 2 maal een gesprek hebben gehad over samenwerking?
Het zou me niets verbazen. Haar maandje in het huis is inmiddels al opgerekt naar 8 maanden - ze verlegt continue haar 'doelen' dus waarom zou ze met minder dan 'alles' tevreden zijn?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Shit, Huub trapt in de leugen van NL, hij denkt echt dat het zwarte monster voor de winst gaat...
Ik zou die Nasty echt uitzuigenquote:
Huub is volgens mij teutquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:42 schreef waldorfsalad het volgende:
Huub is lekker op dreef.
Tja, neverending story....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:51 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen. Haar maandje in het huis is inmiddels al opgerekt naar 8 maanden - ze verlegt continue haar 'doelen' dus waarom zou ze met minder dan 'alles' tevreden zijn?
Natasia is geestelijk niet in orde, dit zwarte monster laat haar kinderen in de steek voor een rijbewijs...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:51 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen. Haar maandje in het huis is inmiddels al opgerekt naar 8 maanden - ze verlegt continue haar 'doelen' dus waarom zou ze met minder dan 'alles' tevreden zijn?
ik ook, hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Shit, Huub trapt in de leugen van NL, hij denkt echt dat het zwarte monster voor de winst gaat...
in het bijzijn van alle anderen, dus kan ze straks niet zeggen dat ze daar niet accoord mee is gegaanquote:
En een paar gerestyle-de tieten.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Natasia is geestelijk niet in orde, dit zwarte monster laat haar kinderen in de steek voor een rijbewijs...
Precies, dus heeft Huub slim aangepaktquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
in het bijzijn van alle anderen, dus kan ze straks niet zeggen dat ze daar niet accoord mee is gegaan
Dit zeiden ze ook meteen bij binnenkomst van Huub....en zie, hij is er nog steeds.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:54 schreef StunningCunt het volgende:
het duurt nog fucking 3 weken. Daarin kan nog veel gebeuren !!! Dit komt nooit uit
die zit nu samen met de redactie te kijken wat de groep van haar vindt, en ziet nu dat ze haar eruit willen hebbenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:56 schreef Kaleddis het volgende:
Waar is Amanda dan eigenlijk ?
Zoiets als : Huub denkt dat hij het spel aan het spelen isquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:56 schreef Taurus het volgende:
Wat zei Bart tegen Nathanael toen ie naar boven moest komen?Toen Nathanael geirriteerd vroeg: wat is er dan, wat zei Bart toen?
Zit met Nena te praten?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:56 schreef Kaleddis het volgende:
Waar is Amanda dan eigenlijk ?
Heel zielig zei Bart: 'Oh, hij denkt dat hij het spel aan het spelen is'quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:56 schreef Taurus het volgende:
Wat zei Bart tegen Nathanael toen ie naar boven moest komen?Toen Nathanael geirriteerd vroeg: wat is er dan, wat zei Bart toen?
Heb jij ook een feestje met jezelf ofzo?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
beledigende quote verwijderd
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:57 schreef StunningCunt het volgende:
[..]
die zit nu samen met de redactie te kijken wat de groep van haar vindt, en ziet nu dat ze haar eruit willen hebben
Jij wil echt graag een ban he?quote:
Beetje dom ja...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:59 schreef Scrupules het volgende:
ja te snel die optrommelactie huub, te snel...![]()
Waarom zou ik een ban krijgen....?????quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij wil echt graag een ban he?
Kan je niet uit jezelf stoppen met posten?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:58 schreef noekje het volgende:
Tegen die tijd heeft Brian alweer en obsessie voor Amanda ontwikkeld en is ze op het puntje om met hem op een tochtig hoekje te gaan staan dus houdt hij haar in het huis.
?????????????????????????????was dat al niet een discussie? werdquote:
ignore stand aan doen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij wil echt graag een ban he?
Kan je niet uit jezelf stoppen met posten?
Reden ze heeft antiliaans bloed.quote:
Tuurlijk heb ik die, maar vroeg me af waarom LS persé door wil gaan tot de ban, want die gaat heus komen op deze manierquote:
Je ging toch weg ?quote:
Foutje Bedanktquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
SORRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Ik zie nu dat ik in COS zit![]()
Hoor die toon (lees: agressie) in z'n stem alweer.... dit heeft ALLES met Nena te maken, niks met Amanda. Voor zijn gevoel is dit de ultieme manier om wraak te nemen op Nena.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:02 schreef noekje het volgende:
Brian houdt haar er in.
Natasia is Amanda's persoonlijke bewakerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:06 schreef yellowfirst het volgende:
Hoe doet Natasia het toch, Amanda is er, en prompt is zij er ook weer bij...........![]()
En nu mét snorretjequote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:06 schreef Copycat het volgende:
Ik zit met open mond naar het gelul van Brian te luisteren.
Die gozer is zo gek als een deur.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
Brainless is in samenspraak met NL weer eens heeeel erg griezelig bezig.
Dit gaat nog vuurwerk opleveren vanavond.
Ik hoor het!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:07 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hoor die toon (lees: agressie) in z'n stem alweer.... dit heeft ALLES met Nena te maken, niks met Amanda. Voor zijn gevoel is dit de ultieme manier om wraak te nemen op Nena.
En Huub wordt zijn volgende slachtoffer.
Elke keer weer een nieuwe dieptequote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:06 schreef Copycat het volgende:
Ik zit met open mond naar het gelul van Brian te luisteren.
Die gozer is zo gek als een deur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |