Ik swing met je meequote:
Topic Titel.....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
Wat is een TT, blond he?
topic titel?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
Wat is een TT, blond he?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik swing met je mee![]()
Wat kan die NL heerlijk draaien
Zoals ik het schrijf: echt simpel van je...erg kortzichtig....Lonsdaletjequote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Oh My God...
en voor de rest???
Wat is hier je antwoord op???
Thanksquote:
En een IQ waar Bonny op neer zou kijken.....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:09 schreef Sonique het volgende:
OK...
Dat nieuwe huppeltkutje is precies ook dat...
Een huppelkutje met grote tieten...
wat ook wel leuk is, is dat Sylvia hem gevraagd heeft om de muziek voor haar paaldansact samen te stellen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:10 schreef StunningCunt het volgende:
is wel lachen om NL iets leuks te zien doen, en niet altijd met het spel bezig te zijn.
ja sorry, loopquote:
NL is jaren in 'de scene' bezig geweest als DJ (en producer)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:09 schreef F04 het volgende:
NL kan dat idd best goed. Beter dan Bart vind ik.
Heel clever van haar !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:11 schreef avonne het volgende:
[..]
wat ook wel leuk is, is dat Sylvia hem gevraagd heeft om de muziek voor haar paaldansact samen te stellen.
Ik wist het ook neit hoor, was een'wild guess...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
ja sorry, looppas een week mee hier
Doei.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
- beledigende quote geëdit -
Hear! Hear !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:12 schreef Sonique het volgende:
[..]
NL is jaren in 'de scene' bezig geweest als DJ (en producer)
Mag z'n mixskills wat verwaterd zijn, de platenkeuze is goed, dat in tegenstelling tot Bart en Brian waarbij de skills EN platenkeuze gewoon sucks..
DJen is niet alleen plaatjes aan elkaar mixen....
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
op goudenkooi.tvquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:13 schreef StunningCunt het volgende:
is er trouwens geen filmpje waarop de entree van Nena is te zien en de beschuldigingen aan het adres van Natasia en Brain ? Het filmpje in het update topic laat alleen de situatie erna zien
ga je echt?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff opzoekenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:13 schreef StunningCunt het volgende:
is er trouwens geen filmpje waarop de entree van Nena is te zien en de beschuldigingen aan het adres van Natasia en Brain ? Het filmpje in het update topic laat alleen de situatie erna zien
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
DGK_REDACTIE op FOK is al top. Nena binnekort op FOK word helemaal het einde.
Love you Nena.
Nice kick.![]()
Natasia denkt het, jij zegt het. Eindelijk eens iemand die opkomt voor de onderbuikgevoelens van de echte randdebielen onder ons. Wezwaaien terug en het ga je goed! Keep it, simpel!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
nice kick ja !! only wrong place ....ehe...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
DGK_REDACTIE op FOK is al top. Nena binnekort op FOK word helemaal het einde.
Love you Nena.
Nice kick.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |