Ik swing met je meequote:
Topic Titel.....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
Wat is een TT, blond he?
topic titel?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
Wat is een TT, blond he?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik swing met je mee![]()
Wat kan die NL heerlijk draaien
Zoals ik het schrijf: echt simpel van je...erg kortzichtig....Lonsdaletjequote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Oh My God...
en voor de rest???
Wat is hier je antwoord op???
Thanksquote:
En een IQ waar Bonny op neer zou kijken.....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:09 schreef Sonique het volgende:
OK...
Dat nieuwe huppeltkutje is precies ook dat...
Een huppelkutje met grote tieten...
wat ook wel leuk is, is dat Sylvia hem gevraagd heeft om de muziek voor haar paaldansact samen te stellen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:10 schreef StunningCunt het volgende:
is wel lachen om NL iets leuks te zien doen, en niet altijd met het spel bezig te zijn.
ja sorry, loopquote:
NL is jaren in 'de scene' bezig geweest als DJ (en producer)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:09 schreef F04 het volgende:
NL kan dat idd best goed. Beter dan Bart vind ik.
Heel clever van haar !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:11 schreef avonne het volgende:
[..]
wat ook wel leuk is, is dat Sylvia hem gevraagd heeft om de muziek voor haar paaldansact samen te stellen.
Ik wist het ook neit hoor, was een'wild guess...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
ja sorry, looppas een week mee hier
Doei.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
- beledigende quote geëdit -
Hear! Hear !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:12 schreef Sonique het volgende:
[..]
NL is jaren in 'de scene' bezig geweest als DJ (en producer)
Mag z'n mixskills wat verwaterd zijn, de platenkeuze is goed, dat in tegenstelling tot Bart en Brian waarbij de skills EN platenkeuze gewoon sucks..
DJen is niet alleen plaatjes aan elkaar mixen....
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
op goudenkooi.tvquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:13 schreef StunningCunt het volgende:
is er trouwens geen filmpje waarop de entree van Nena is te zien en de beschuldigingen aan het adres van Natasia en Brain ? Het filmpje in het update topic laat alleen de situatie erna zien
ga je echt?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff opzoekenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:13 schreef StunningCunt het volgende:
is er trouwens geen filmpje waarop de entree van Nena is te zien en de beschuldigingen aan het adres van Natasia en Brain ? Het filmpje in het update topic laat alleen de situatie erna zien
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
DGK_REDACTIE op FOK is al top. Nena binnekort op FOK word helemaal het einde.
Love you Nena.
Nice kick.![]()
Natasia denkt het, jij zegt het. Eindelijk eens iemand die opkomt voor de onderbuikgevoelens van de echte randdebielen onder ons. Wezwaaien terug en het ga je goed! Keep it, simpel!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
nice kick ja !! only wrong place ....ehe...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
DGK_REDACTIE op FOK is al top. Nena binnekort op FOK word helemaal het einde.
Love you Nena.
Nice kick.![]()
Sylvia wilde daar graag "I've got the Power" in hebben. Ik denk dattie daarom net voorbij kwam. Hij is al aan het voorbereidenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:11 schreef avonne het volgende:
[..]
wat ook wel leuk is, is dat Sylvia hem gevraagd heeft om de muziek voor haar paaldansact samen te stellen.
Nee, een medeposter pedofiel noemen zonder reden, niet zeker.....quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Ik dacht dat Foffers van elkaar hieldenquote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij vond zijn avatar in BB5 wel leuk, geloof ik....
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
Deze is de beste tot nu toequote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:18 schreef BONG4002 het volgende:
Echt lekker nummertje nu die NL draait
Zekerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:21 schreef Black_king het volgende:
Lekkere TV dit, met een mooie Syl erbij !
Hij kan er niks aan doen, hij zit bij de politie of dergelijk tuig.quote:
met dat handje weerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:21 schreef Black_king het volgende:
Lekkere TV dit, met een mooie Syl erbij !
Overschat jezelf niet... Als je het over randdebielen hebt..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Natasia denkt het, jij zegt het. Eindelijk eens iemand die opkomt voor de onderbuikgevoelens van de echte randdebielen onder ons. Wezwaaien terug en het ga je goed! Keep it, simpel!
klinkt niet beter...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:22 schreef demins het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen, hij zit bij de politie of dergelijk tuig.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:22 schreef demins het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen, hij zit bij de politie of dergelijk tuig.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]Ok, ik begrijp nog steeds niet wat ie in Tatum zag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jup, same hier..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ZekerGewoon lekkere sound en leuke beelden op de achtergrond, prima voor een vrijdagavond
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Overschat jezelf niet... Als je het over randdebielen hebt..
je mag dan de winnaar zijn van BB1...
Maar je bent nog geen Master of FOK!
Net zoals ik dat niet ben...
Maar een grote bek, zoals jij die hebt... Die kan ik wel aan....
Heb je Amsterdamned niet gezien?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, ik begrijp nog steeds niet wat ie in Tatum zag...![]()
Niet zo pietjeprecies, voor een leek draait ie gewoon lekker...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:23 schreef HiDiHo het volgende:
Weer zo'n slechte overgang !
Nou moet je ophouden, ik pis in mijn broek!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Overschat jezelf niet... Als je het over randdebielen hebt..
je mag dan de winnaar zijn van BB1...
Maar je bent nog geen Master of FOK!
Net zoals ik dat niet ben...
Maar een grote bek, zoals jij die hebt... Die kan ik wel aan....
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:24 schreef demins het volgende:
Ik kan het niet helpen maar als Nathanael draait ontroeren hij en de muziek me!
Duivelsmuziek...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:24 schreef demins het volgende:
Ik kan het niet helpen maar als Nathanael draait ontroeren hij en de muziek me!
Kijk ik ook nog steeds niet!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, ik begrijp nog steeds niet wat ie in Tatum zag...![]()
Als NL ooit een CD uitbrengt na zijn verblijf in DGK dan ga ík zelfs die kopen (en niet illegaal downen) heb respect voor zijn stylequote:
De bodem van dit ravijn is nog lange niet bereikt!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:25 schreef noekje het volgende:
Brian gaat weer lekker door over Nena. Helaas, niet uit het oog, uit het hart.
Op het moment dat je denkt, kan die man nog zieliger worden dan lukt het hem toch nog.
Als NL slim is,doet hij een podcast beginnen met elke week z'n weekendmix uitbrengen ofzo...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als NL ooit een CD uitbrengt na zijn verblijf in DGK dan ga ík zelfs die kopen (en niet illegaal downen) heb respect voor zijn style
Subtle, dude......quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:29 schreef Kaleddis het volgende:
LOL, die mix van .NL met steeds daartussendoor "NASTY"![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:27 schreef Black_king het volgende:
Bart kijkt sip
Jaja, je snapt ook hoe het werkt en je kunt het beterquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:29 schreef HiDiHo het volgende:
Sneller man, minstens 140 bpm![]()
(gaat weer goed he ??? not)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |