Huub is volgens mij teutquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:42 schreef waldorfsalad het volgende:
Huub is lekker op dreef.
Tja, neverending story....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:51 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen. Haar maandje in het huis is inmiddels al opgerekt naar 8 maanden - ze verlegt continue haar 'doelen' dus waarom zou ze met minder dan 'alles' tevreden zijn?
Natasia is geestelijk niet in orde, dit zwarte monster laat haar kinderen in de steek voor een rijbewijs...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:51 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen. Haar maandje in het huis is inmiddels al opgerekt naar 8 maanden - ze verlegt continue haar 'doelen' dus waarom zou ze met minder dan 'alles' tevreden zijn?
ik ook, hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Shit, Huub trapt in de leugen van NL, hij denkt echt dat het zwarte monster voor de winst gaat...
in het bijzijn van alle anderen, dus kan ze straks niet zeggen dat ze daar niet accoord mee is gegaanquote:
En een paar gerestyle-de tieten.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Natasia is geestelijk niet in orde, dit zwarte monster laat haar kinderen in de steek voor een rijbewijs...
Precies, dus heeft Huub slim aangepaktquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
in het bijzijn van alle anderen, dus kan ze straks niet zeggen dat ze daar niet accoord mee is gegaan
Dit zeiden ze ook meteen bij binnenkomst van Huub....en zie, hij is er nog steeds.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:54 schreef StunningCunt het volgende:
het duurt nog fucking 3 weken. Daarin kan nog veel gebeuren !!! Dit komt nooit uit
die zit nu samen met de redactie te kijken wat de groep van haar vindt, en ziet nu dat ze haar eruit willen hebbenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:56 schreef Kaleddis het volgende:
Waar is Amanda dan eigenlijk ?
Zoiets als : Huub denkt dat hij het spel aan het spelen isquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:56 schreef Taurus het volgende:
Wat zei Bart tegen Nathanael toen ie naar boven moest komen?Toen Nathanael geirriteerd vroeg: wat is er dan, wat zei Bart toen?
Zit met Nena te praten?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:56 schreef Kaleddis het volgende:
Waar is Amanda dan eigenlijk ?
Heel zielig zei Bart: 'Oh, hij denkt dat hij het spel aan het spelen is'quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:56 schreef Taurus het volgende:
Wat zei Bart tegen Nathanael toen ie naar boven moest komen?Toen Nathanael geirriteerd vroeg: wat is er dan, wat zei Bart toen?
Heb jij ook een feestje met jezelf ofzo?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
beledigende quote verwijderd
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:57 schreef StunningCunt het volgende:
[..]
die zit nu samen met de redactie te kijken wat de groep van haar vindt, en ziet nu dat ze haar eruit willen hebben
Jij wil echt graag een ban he?quote:
Beetje dom ja...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:59 schreef Scrupules het volgende:
ja te snel die optrommelactie huub, te snel...![]()
Waarom zou ik een ban krijgen....?????quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij wil echt graag een ban he?
Kan je niet uit jezelf stoppen met posten?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:58 schreef noekje het volgende:
Tegen die tijd heeft Brian alweer en obsessie voor Amanda ontwikkeld en is ze op het puntje om met hem op een tochtig hoekje te gaan staan dus houdt hij haar in het huis.
?????????????????????????????was dat al niet een discussie? werdquote:
ignore stand aan doen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij wil echt graag een ban he?
Kan je niet uit jezelf stoppen met posten?
Reden ze heeft antiliaans bloed.quote:
Tuurlijk heb ik die, maar vroeg me af waarom LS persé door wil gaan tot de ban, want die gaat heus komen op deze manierquote:
Je ging toch weg ?quote:
Foutje Bedanktquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
SORRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Ik zie nu dat ik in COS zit![]()
Hoor die toon (lees: agressie) in z'n stem alweer.... dit heeft ALLES met Nena te maken, niks met Amanda. Voor zijn gevoel is dit de ultieme manier om wraak te nemen op Nena.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:02 schreef noekje het volgende:
Brian houdt haar er in.
Natasia is Amanda's persoonlijke bewakerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:06 schreef yellowfirst het volgende:
Hoe doet Natasia het toch, Amanda is er, en prompt is zij er ook weer bij...........![]()
En nu mét snorretjequote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:06 schreef Copycat het volgende:
Ik zit met open mond naar het gelul van Brian te luisteren.
Die gozer is zo gek als een deur.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
Brainless is in samenspraak met NL weer eens heeeel erg griezelig bezig.
Dit gaat nog vuurwerk opleveren vanavond.
Ik hoor het!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:07 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hoor die toon (lees: agressie) in z'n stem alweer.... dit heeft ALLES met Nena te maken, niks met Amanda. Voor zijn gevoel is dit de ultieme manier om wraak te nemen op Nena.
En Huub wordt zijn volgende slachtoffer.
Elke keer weer een nieuwe dieptequote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:06 schreef Copycat het volgende:
Ik zit met open mond naar het gelul van Brian te luisteren.
Die gozer is zo gek als een deur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |