Alles op zijn tijd. Maar jij bent ook aan de beurt, met je achterlijke gedrag. Ga toch naar je nest man.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
@ Gert.... Lees ff de topics na die over Natasiaaa gaan, alvorens je mijn post weg haalt.
Doe daar je werk en niet in een topic die gewoon over COS gaat!!
Zo gaat dat in Amsterdams taal gebruik.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat [edit] steeds met haar "schatjeeee"![]()
![]()
Ik snap niet dat ze door de screening is gekomen, ilona voegt helemaal niets toe aan DGK...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:35 schreef Sonique het volgende:
Ik vind het zo jammer dat Ilona niet even ontspant. Even lekker dansen ofzo...
Jij mag nooit meer radenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:43 schreef Sonique het volgende:
Weet je, ik heb nog niets van Amanda gevolgt, maar ik weet al genoeg...
Het beetje hersens wat er bij Nena wel in zat, is bij haar door haar ouders verangen door siliconen hersens denk ik... Net zoals haar tieten en neusje...
Tsss. Brian en woorden verdraaien...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:42 schreef BONG4002 het volgende:
Brian "Ik blijf hier lekker lang, heb niks in de buitenwereld"
En prompt geeft Ilona tegengas...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze door de screening is gekomen, ilona voegt helemaal niets toe aan DGK...
Maar net iets te kort, nu is het alweer afgekaptquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:44 schreef noekje het volgende:
Ilona haalt even uit naar Bart.
siliconenhersens, ik zou zeggen NO BRAINS, erger dan Brainless.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:43 schreef Sonique het volgende:
Weet je, ik heb nog niets van Amanda gevolgt, maar ik weet al genoeg...
Het beetje hersens wat er bij Nena wel in zat, is bij haar door haar ouders verangen door siliconen hersens denk ik... Net zoals haar tieten en neusje...
Heb je nog meegekregen dat Nel en Huub 2 maal een gesprek hebben gehad over samenwerking?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:38 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ow...
Ben er twee dagen tussenuit geweest....
Moest even wat dingen regelen in 'reallife' je kent dat wel...
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:48 schreef Black_king het volgende:
bezonken.....
Nee...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:47 schreef avonne het volgende:
[..]
Heb je nog meegekregen dat Nel en Huub 2 maal een gesprek hebben gehad over samenwerking?
Het zou me niets verbazen. Haar maandje in het huis is inmiddels al opgerekt naar 8 maanden - ze verlegt continue haar 'doelen' dus waarom zou ze met minder dan 'alles' tevreden zijn?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Shit, Huub trapt in de leugen van NL, hij denkt echt dat het zwarte monster voor de winst gaat...
Ik zou die Nasty echt uitzuigenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |