En vervolgens: Je bent een lekker wijf ... Jammer dat er geluid uitkomt LOLquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:34 schreef StunningCunt het volgende:
Huub: je bent niet vet, een beetje dik...aiaiai LOL

Liever niet....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:34 schreef F04 het volgende:
Jongens, hier kan je 't filmke zien van Brian die zich als slachtoffer gedraagt bij RTL.
[DGK] Updates.

Ze kan niet dansen omdat ze een spier in haar kuit gescheurd heeft afgelopen dinsdagquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:35 schreef Sonique het volgende:
Ik vind het zo jammer dat Ilona niet even ontspant. Even lekker dansen ofzo...
Gewoon even lekker los...

Zit hier lekker te swingen op z'n muziekquote:

LOL hier.....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:34 schreef pullup het volgende:
Huub zit weer in het beledigende stadium
Kostelijk hoe hij natasia afserveert
![]()

Hinkend dansen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:35 schreef Sonique het volgende:
Ik vind het zo jammer dat Ilona niet even ontspant. Even lekker dansen ofzo...
Gewoon even lekker los...

Geef LS een handje zou ik zeggenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zit hier lekker te swingen op z'n muziek [afbeelding] , 'k hoor de "verkeerde" subtiele overgangetjes niet en eerlijk gezegd, het interesseerd me ook geen hol.

Dit kan in FB !!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
@ Gert.... Lees ff de topics na die over Natasiaaa gaan, alvorens je mijn post weg haalt.
Doe daar je werk en niet in een topic die gewoon over COS gaat!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |