Stel die vraag maar aan V. vd G. Fortuyn had zelfs niemand vermoord. Kun je nagaan wat de logica van V. was.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:09 schreef Verbal het volgende:
Dit is zeker niet het topic om mensen te vragen of ze voor of tegen de doodstraf zijn?
'Ik ben boos op die en die, want die heeft die en die vermoord. Hoe durft 'ie. Nou ga ik hem vermoorden'.
Boerse randdebielenlogica.
V.
Je bedoeld net als moslims, die beginnen al te roepen dat ze iemand gaan vermoorden om dat die iets over hun profeet heeft gezegt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:09 schreef Verbal het volgende:
Dit is zeker niet het topic om mensen te vragen of ze voor of tegen de doodstraf zijn?
'Ik ben boos op die en die, want die heeft die en die vermoord. Hoe durft 'ie. Nou ga ik hem vermoorden'.
V.
Zo zou je het ook kunnen noemen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:50 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik noem het meer een linkse tunnelvisie![]()
immers hun waarheid is de enige echte![]()
Volgens mij stond het zelfs al vast op het moment dat ie de cel in draaide.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 06:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Geen enkele kans dus dat hij een nieuwe identiteit krijgt aangewezen.. lijkt me. Wanneer geeft de Nederlandse staat wel andere identiteiten uit?
Laten we het hopen van wel want die man heeft iemand om zijn politieke mening vermoord en dat is binnen de Nederlandse democratie onacceptabel.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:57 schreef Aoristus het volgende:
Hij zal als G. van der Volkert door het leven gaan, ben ik bang
Dat zou wel het toppunt van lef zijn...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:48 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik ben bang dat ie voor de Partij voor de Dieren de kamer ingaat.
en als ik dat zeg, lul ik slapquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:09 schreef Verbal het volgende:
V.
Hij heeft zn straf toch uitgezeten als ie vrijkomt? Oh nee wacht, natuuurlijk weet Martijn het beter! Die man verdient levenslang! Of hij moet doodt, kapot, stukgescheurd in de goot liggen. Wat dan ook, als ie maar nooit meer de samenleving in gevaar kan brengen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Laten we het hopen van wel want die man heeft iemand om zijn politieke mening vermoord en dat is binnen de Nederlandse democratie onacceptabel.
[..]
Dat zou wel het toppunt van lef zijn...
Waarom, hij heeft zijn straf toch uitgezeten. Ik weet van veel engere types die weer vrij komenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:55 schreef popolon het volgende:
Wat was zijn uiteindelijke straf eigenlijk?
Ik vind het nogal wat hoor, dat zo'n figuur straks weer vrijgelaten wordt.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 06:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Geen enkele kans dus dat hij een nieuwe identiteit krijgt aangewezen.. lijkt me.
Niet zo vaak volgens mij - het is moeilijk er veel over te vinden.quote:Wanneer geeft de Nederlandse staat wel andere identiteiten uit?
Awww die arme Folkert toch......................quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:32 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Hij heeft zn straf toch uitgezeten als ie vrijkomt? Oh nee wacht, natuuurlijk weet Martijn het beter! Die man verdient levenslang! Of hij moet doodt, kapot, stukgescheurd in de goot liggen. Wat dan ook, als ie maar nooit meer de samenleving in gevaar kan brengen.
Maar goed dat jij geen rechter bent![]()
Ik snap dit soort reacties niet. Ineens doet de rechtsstaat er helemaal niet meer toe ofzo?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:38 schreef Het_hupt het volgende:
Die blijft niet lang in leven alstie vrijkomt![]()
Deze geluiden kwamen voor de moord op Pim vooral uit de linkse hoek, maar dan gericht tegen Fortuin.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik snap dit soort reacties niet. Ineens doet de rechtsstaat er helemaal niet meer toe ofzo?
Ik heb weinig behoefte om het voor die Van der Graaf op te nemen maar het is toch echt zwakzinnig en zum kotsen dat mensen hem dood wensen en het prima vinden als hij wordt neergeschoten. Die mensen kon blijkbaar de dood van Fortuin niks schelen want ze zijn voorstander van dit soort daden.
ja en helaas soms niet in Nederland. Maar dan nog ben je zelf even krankzinnig als je zo'n vent overhoop schiet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Deze geluiden kwamen voor de moord op Pim vooral uit de linkse hoek, maar dan gericht tegen Fortuin.![]()
maar het gaat mij er niet om zijn overtuiging, maar de manier waarop hij het deed, deze koele moordmachines komen in de USA aan het infuus![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:53 schreef nonzz het volgende:
Hij zal wel gast columnist worden bij Geenstijl ofzo.
Daar bedoel je Volkert niet mee, neem ik aan?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:15 schreef SCH het volgende:
mensen die geen gevaar meer vormen
Da's altijd zo met afknallen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik denk dat V. de verkeerde man heeft afgeknald.
Juist wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daar bedoel je Volkert niet mee, neem ik aan?
Hopelijk kan Volkert zijn zeepje goed vasthoudenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dan kan Fortuyn hem daarboven nog even te grazen nemen.
Je snapt toch wel wat ik bedoel? Er komen nu 1000+ man op hem af, heb je niet zo snel met zeg, die kerel die deze week op videofilmpje van het dak viel toen die was neergestoken door een tokkie.quote:
Wordt Pim voor een 2e x vermoord, da's pas tragischquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dan kan Fortuyn hem daarboven nog even te grazen nemen.
Fortuyn zit nu op de troon van Jezus, daar knal je hem echt niet zomaar af. Volkert zal branden in helquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Wordt Pim voor een 2e x vermoord, da's pas tragisch
100%.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zoals iedereen weet mag dit gefrustreerde mannetje zich over 6 jaar weer enigszins vrij bewegen, laten we hopen dat er tegen die tijd meer bewijs is voor de moord op Chris van der Werken, die zo goed als zeker ook op laffe wijze door hem van het leven is beroofd
Maar wat ik me nou afvraag, wat zijn de maatstaven voor een nieuwe identiteit en hoe groot is de kans dat ie een nieuwe identiteit krijgt?
Tuurlijk snap ik dat, maar wou even een pacifistisch geluidje laten horenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je snapt toch wel wat ik bedoel? Er komen nu 1000+ man op hem af, heb je niet zo snel met zeg, die kerel die deze week op videofilmpje van het dak viel toen die was neergestoken door een tokkie.
Overigens mag die tokkie van mij ook rotten in de hel, maar daar zal hooguit een man of 10 op af komen.
Dan komen ze elkaar niet tegen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Fortuyn zit nu op de troon van Jezus, daar knal je hem echt niet zomaar af. Volkert zal branden in hel![]()
Dat is lek.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar juist om dit soort redenen denk ik dat de overheid wel beschermingsmaatregelen zal treffen.
Nee, Fortuyn kan die niet meer vermoord worden, maar er is genoeg ziek gedrag boven water gekomen van dat ventje.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gevaar van recidive waarschijnlijk als verwaarloosbaar zal worden ingeschat.
Recidive betekent niet dat je dezelfde vermoordt hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, Fortuyn kan die niet meer vermoord worden, maar er is genoeg ziek gedrag boven water gekomen van dat ventje.
Misschien...houden ze het geheim als iemand een andere identiteit aangemeten krijgt... heb je daar al eens aan gedacht, misschien is de Nederlandse overheid daar dus wel erg goed in (want je hoort er inderdaad nooit iets over).quote:Op zaterdag 3 februari 2007 06:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Geen enkele kans dus dat hij een nieuwe identiteit krijgt aangewezen.. lijkt me. Wanneer geeft de Nederlandse staat wel andere identiteiten uit?
Dat is allemaal achteraf gepraat.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:42 schreef TeChNo2 het volgende:
En trouwens (omdat iedereen het er maar over heeft): volgens mij zou als Fortuyn nog leefde, hij nu zo onderhand ook wel uit de kamer zijn gestemd danwel als gedecimeerde fractie (of eh groep pim) over zijn gebleven...
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:45 schreef JohnDope het volgende:
Hij is niet voor niets weggeschoten. Die man was gewoon een ongekend gevaar voor de Elite. Als Fortuyn aan de macht was gekomen, dan had hij beerputten opengetrokken, waarvan wij nooit hadden kunnen geloven dat dat zou bestaan.
Misschien was er niks van zijn partij overgebleven, maar dan had hij dat WEL voor elkaar gekregen.
quote:Dat is allemaal achteraf gepraat.
De (voor ons Plebejers ongeloofwaardige, maar zeerschokkende) beerputten had hij 100% opengetrokken, daar steek ik mijn hand voor in het vuur.quote:
Ja, maar waarom zeg je dat dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:32 schreef SCH het volgende:
Het gevaar van recidive waarschijnlijk als verwaarloosbaar zal worden ingeschat.
Ik heb nergens gezegd dat hij dood moet ik vind wel dat hij levenslang de gevolgen moet dragen van zijn daden. Dat geldt trouwens niet alleen voor hem maar voor alle moordenaars.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:32 schreef bolletje_25 het volgende:
Hij heeft zn straf toch uitgezeten als ie vrijkomt? Oh nee wacht, natuuurlijk weet Martijn het beter! Die man verdient levenslang! Of hij moet doodt, kapot, stukgescheurd in de goot liggen. Wat dan ook, als ie maar nooit meer de samenleving in gevaar kan brengen.
Maar goed dat jij geen rechter bent![]()
O, ja en die andere moord waarmee hij in verband gebracht wordt?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:32 schreef SCH het volgende:
Dat gebeurt ook als hij een nieuwe identiteit krijgt aangemeten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:34 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat hij dood moet ik vind wel dat hij levenslang de gevolgen moet dragen van zijn daden. Dat geldt trouwens niet alleen voor hem maar voor alle moordenaars.
Daar is hij niet voor veroordeeld, of heb ik iets gemist?quote:O, ja en die andere moord waarmee hij in verband gebracht wordt?
Omdat er een verschil is tussen recidive-gevaarlijk en recidive-verwaarloosbaar, wat een grote rol speelt in het vervolgtraject en een evt. nieuwe identiteit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |