abonnement Unibet Coolblue
pi_45937181
-edit-
Op de man spelen

[ Bericht 95% gewijzigd door Sidekick op 03-02-2007 22:00:56 ]
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  † In Memoriam † zaterdag 3 februari 2007 @ 10:40:52 #52
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45937189
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 10:09 schreef Verbal het volgende:
Dit is zeker niet het topic om mensen te vragen of ze voor of tegen de doodstraf zijn?

'Ik ben boos op die en die, want die heeft die en die vermoord. Hoe durft 'ie. Nou ga ik hem vermoorden'.

Boerse randdebielenlogica.

V.
Stel die vraag maar aan V. vd G. Fortuyn had zelfs niemand vermoord. Kun je nagaan wat de logica van V. was.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_45937206
Hij zal wel door Peter R. de Vries over een jaar of tien worden aangetroffen op de Bahama's.
pi_45937212
quote:
Dit is zeker niet het topic om mensen te vragen of ze voor of tegen de doodstraf zijn?

'Ik ben boos op die en die, want die heeft die en die vermoord. Hoe durft 'ie. Nou ga ik hem vermoorden'.

V.
Je bedoeld net als moslims, die beginnen al te roepen dat ze iemand gaan vermoorden om dat die iets over hun profeet heeft gezegt.

Religeuze randdebielenlogica.

Dat vind ik zelfs nog erger.

Jij toch ook neem ik aan?

Anders zou jij geen haar beter zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door typtypo op 03-02-2007 10:50:28 ]
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_45937317
-edit-
Op de man spelen

[ Bericht 93% gewijzigd door Sidekick op 03-02-2007 22:01:12 ]
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_45937353
Maar hij zal niet blij zijn als zijn adres bekend word gemaakt, er is altijd wel iemand die even "kennis" wil maken met die extremist, links (Volkert), rechts(Hitler), moslims(osama) of communistisch (chavez), extremisten zijn gestoord, laten dat duidelijk zijn.
pi_45937523
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 10:50 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Ik noem het meer een linkse tunnelvisie
immers hun waarheid is de enige echte
Zo zou je het ook kunnen noemen.

Gelukkig beginnen sommige linkse mensen ook zolangzamerhand een wat realistischer en minder idealistische wereldbeeld te krijgen, maar sommige zijn echt ongeneeslijk.

Er is nou eenmaal een verschil tussen hoe jij graag zou zien dat het was en hoe de situatie daadwerkelijk is.
Als dit soort mensen dat eens zou realiseren dan waren er aanmerkelijk minder onbesproken problemen.
Ze lijken te denken dat als men maar hardnekkig blijft denken dat het allemaal wel meevalt, zonder op goed onderbouwde argumenten en daadwerkelijke bewijzen in te gaan, de problemen vanzelf wel weggaan.
www.jihadwatch.org
  zaterdag 3 februari 2007 @ 11:48:26 #58
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_45938309
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 06:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Geen enkele kans dus dat hij een nieuwe identiteit krijgt aangewezen.. lijkt me. Wanneer geeft de Nederlandse staat wel andere identiteiten uit?
Volgens mij stond het zelfs al vast op het moment dat ie de cel in draaide.
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
  zaterdag 3 februari 2007 @ 12:10:00 #59
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_45938779
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 22:57 schreef Aoristus het volgende:
Hij zal als G. van der Volkert door het leven gaan, ben ik bang
Laten we het hopen van wel want die man heeft iemand om zijn politieke mening vermoord en dat is binnen de Nederlandse democratie onacceptabel.
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:48 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik ben bang dat ie voor de Partij voor de Dieren de kamer ingaat.
Dat zou wel het toppunt van lef zijn...
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 3 februari 2007 @ 12:32:07 #60
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_45939264
quote:

V.
en als ik dat zeg, lul ik slap .

althans, lul ik slap, zonder interpunctie om mijn oren geslagen te krijgen .
put
your
clothes
on!
  zaterdag 3 februari 2007 @ 13:32:39 #61
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_45940495
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 12:10 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Laten we het hopen van wel want die man heeft iemand om zijn politieke mening vermoord en dat is binnen de Nederlandse democratie onacceptabel.
[..]

Dat zou wel het toppunt van lef zijn...
Hij heeft zn straf toch uitgezeten als ie vrijkomt? Oh nee wacht, natuuurlijk weet Martijn het beter! Die man verdient levenslang! Of hij moet doodt, kapot, stukgescheurd in de goot liggen. Wat dan ook, als ie maar nooit meer de samenleving in gevaar kan brengen.

Maar goed dat jij geen rechter bent
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
pi_45940544
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 05:55 schreef popolon het volgende:
Wat was zijn uiteindelijke straf eigenlijk?

Ik vind het nogal wat hoor, dat zo'n figuur straks weer vrijgelaten wordt.
Waarom, hij heeft zijn straf toch uitgezeten. Ik weet van veel engere types die weer vrij komen
pi_45940618
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 06:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Geen enkele kans dus dat hij een nieuwe identiteit krijgt aangewezen.. lijkt me.
Waarom niet?
quote:
Wanneer geeft de Nederlandse staat wel andere identiteiten uit?
Niet zo vaak volgens mij - het is moeilijk er veel over te vinden.
Het ligt natuurlijk wel voor de hand dat de staat zo'n iemand bescherming biedt, onder strikte voorwaarden en zo. Ik weet in ieder geval dat het in Engeland is gebeurd met die twee jongetjes die een ander jongetje om het leven brachten.
pi_45940640
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 13:32 schreef bolletje_25 het volgende:

[..]

Hij heeft zn straf toch uitgezeten als ie vrijkomt? Oh nee wacht, natuuurlijk weet Martijn het beter! Die man verdient levenslang! Of hij moet doodt, kapot, stukgescheurd in de goot liggen. Wat dan ook, als ie maar nooit meer de samenleving in gevaar kan brengen.

Maar goed dat jij geen rechter bent
Awww die arme Folkert toch......................

Die blijft niet lang in leven alstie vrijkomt
pi_45940724
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 13:38 schreef Het_hupt het volgende:
Die blijft niet lang in leven alstie vrijkomt
Ik snap dit soort reacties niet. Ineens doet de rechtsstaat er helemaal niet meer toe ofzo?

Ik heb weinig behoefte om het voor die Van der Graaf op te nemen maar het is toch echt zwakzinnig en zum kotsen dat mensen hem dood wensen en het prima vinden als hij wordt neergeschoten. Die mensen kon blijkbaar de dood van Fortuin niks schelen want ze zijn voorstander van dit soort daden.
  † In Memoriam † zaterdag 3 februari 2007 @ 13:47:00 #66
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45940884
Ik denk dat V. de verkeerde man heeft afgeknald. Het gaat hier om een politieke moord die maatschappelijk hoog zit. Er bestaat dus ook geen wet die daarmee rekening houdt, behoudens de standaard wet. Daar worstelde de rechter destijds dan ook mee. V. heeft de fout van zijn leven gemaakt en moet niet denken na zijn standaard straf vrolijk fluitend over straat te kunnen lopen. Mensen hebben nog steeds niet het gevoel dat er recht gedaan is en zullen dat terzijnertijd dan ook laten weten. Hopelijk voor V. op vreedzame wijze, maar persoonlijk gun ik die gestoorde gek geen leven meer.
pi_45940902
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 13:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik snap dit soort reacties niet. Ineens doet de rechtsstaat er helemaal niet meer toe ofzo?

Ik heb weinig behoefte om het voor die Van der Graaf op te nemen maar het is toch echt zwakzinnig en zum kotsen dat mensen hem dood wensen en het prima vinden als hij wordt neergeschoten. Die mensen kon blijkbaar de dood van Fortuin niks schelen want ze zijn voorstander van dit soort daden.
Deze geluiden kwamen voor de moord op Pim vooral uit de linkse hoek, maar dan gericht tegen Fortuin.

maar het gaat mij er niet om zijn overtuiging, maar de manier waarop hij het deed, deze koele moordmachines komen in de USA aan het infuus
  zaterdag 3 februari 2007 @ 13:51:15 #68
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_45940946
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 13:47 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Deze geluiden kwamen voor de moord op Pim vooral uit de linkse hoek, maar dan gericht tegen Fortuin.

maar het gaat mij er niet om zijn overtuiging, maar de manier waarop hij het deed, deze koele moordmachines komen in de USA aan het infuus
ja en helaas soms niet in Nederland. Maar dan nog ben je zelf even krankzinnig als je zo'n vent overhoop schiet.
put
your
clothes
on!
  zaterdag 3 februari 2007 @ 13:53:15 #69
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_45941005
Hij zal wel gast columnist worden bij Geenstijl ofzo.
lege ton
pi_45941165
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 13:53 schreef nonzz het volgende:
Hij zal wel gast columnist worden bij Geenstijl ofzo.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 februari 2007 @ 15:06:12 #71
862 Arcee
Look closer
pi_45942539
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:15 schreef SCH het volgende:
mensen die geen gevaar meer vormen
Daar bedoel je Volkert niet mee, neem ik aan?
pi_45942698
Ach, het is natuurlijk niet goed om hem te vermoorden, maar er zal wel een kleine glimlach op mijn gezicht verschijnen als ik hoor dat ie zelf doodgeschoten is. En als ze de dader daarvan nooit vinden, ach, kan gebeuren
pi_45942797
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 13:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik denk dat V. de verkeerde man heeft afgeknald.
Da's altijd zo met afknallen.
  † In Memoriam † zaterdag 3 februari 2007 @ 15:18:58 #74
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45942801
Dan kan Fortuyn hem daarboven nog even te grazen nemen.
pi_45942807
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 15:06 schreef Arcee het volgende:

[..]

Daar bedoel je Volkert niet mee, neem ik aan?
Juist wel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')