Stel die vraag maar aan V. vd G. Fortuyn had zelfs niemand vermoord. Kun je nagaan wat de logica van V. was.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:09 schreef Verbal het volgende:
Dit is zeker niet het topic om mensen te vragen of ze voor of tegen de doodstraf zijn?
'Ik ben boos op die en die, want die heeft die en die vermoord. Hoe durft 'ie. Nou ga ik hem vermoorden'.
Boerse randdebielenlogica.
V.
Je bedoeld net als moslims, die beginnen al te roepen dat ze iemand gaan vermoorden om dat die iets over hun profeet heeft gezegt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:09 schreef Verbal het volgende:
Dit is zeker niet het topic om mensen te vragen of ze voor of tegen de doodstraf zijn?
'Ik ben boos op die en die, want die heeft die en die vermoord. Hoe durft 'ie. Nou ga ik hem vermoorden'.
V.
Zo zou je het ook kunnen noemen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:50 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik noem het meer een linkse tunnelvisie
immers hun waarheid is de enige echte
Volgens mij stond het zelfs al vast op het moment dat ie de cel in draaide.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 06:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Geen enkele kans dus dat hij een nieuwe identiteit krijgt aangewezen.. lijkt me. Wanneer geeft de Nederlandse staat wel andere identiteiten uit?
Laten we het hopen van wel want die man heeft iemand om zijn politieke mening vermoord en dat is binnen de Nederlandse democratie onacceptabel.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:57 schreef Aoristus het volgende:
Hij zal als G. van der Volkert door het leven gaan, ben ik bang
Dat zou wel het toppunt van lef zijn...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:48 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik ben bang dat ie voor de Partij voor de Dieren de kamer ingaat.
en als ik dat zeg, lul ik slap .quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:09 schreef Verbal het volgende:
V.
Hij heeft zn straf toch uitgezeten als ie vrijkomt? Oh nee wacht, natuuurlijk weet Martijn het beter! Die man verdient levenslang! Of hij moet doodt, kapot, stukgescheurd in de goot liggen. Wat dan ook, als ie maar nooit meer de samenleving in gevaar kan brengen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Laten we het hopen van wel want die man heeft iemand om zijn politieke mening vermoord en dat is binnen de Nederlandse democratie onacceptabel.
[..]
Dat zou wel het toppunt van lef zijn...
Waarom, hij heeft zijn straf toch uitgezeten. Ik weet van veel engere types die weer vrij komenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:55 schreef popolon het volgende:
Wat was zijn uiteindelijke straf eigenlijk?
Ik vind het nogal wat hoor, dat zo'n figuur straks weer vrijgelaten wordt.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 06:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Geen enkele kans dus dat hij een nieuwe identiteit krijgt aangewezen.. lijkt me.
Niet zo vaak volgens mij - het is moeilijk er veel over te vinden.quote:Wanneer geeft de Nederlandse staat wel andere identiteiten uit?
Awww die arme Folkert toch......................quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:32 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Hij heeft zn straf toch uitgezeten als ie vrijkomt? Oh nee wacht, natuuurlijk weet Martijn het beter! Die man verdient levenslang! Of hij moet doodt, kapot, stukgescheurd in de goot liggen. Wat dan ook, als ie maar nooit meer de samenleving in gevaar kan brengen.
Maar goed dat jij geen rechter bent
Ik snap dit soort reacties niet. Ineens doet de rechtsstaat er helemaal niet meer toe ofzo?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:38 schreef Het_hupt het volgende:
Die blijft niet lang in leven alstie vrijkomt
Deze geluiden kwamen voor de moord op Pim vooral uit de linkse hoek, maar dan gericht tegen Fortuin.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik snap dit soort reacties niet. Ineens doet de rechtsstaat er helemaal niet meer toe ofzo?
Ik heb weinig behoefte om het voor die Van der Graaf op te nemen maar het is toch echt zwakzinnig en zum kotsen dat mensen hem dood wensen en het prima vinden als hij wordt neergeschoten. Die mensen kon blijkbaar de dood van Fortuin niks schelen want ze zijn voorstander van dit soort daden.
ja en helaas soms niet in Nederland. Maar dan nog ben je zelf even krankzinnig als je zo'n vent overhoop schiet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Deze geluiden kwamen voor de moord op Pim vooral uit de linkse hoek, maar dan gericht tegen Fortuin.
maar het gaat mij er niet om zijn overtuiging, maar de manier waarop hij het deed, deze koele moordmachines komen in de USA aan het infuus
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:53 schreef nonzz het volgende:
Hij zal wel gast columnist worden bij Geenstijl ofzo.
Daar bedoel je Volkert niet mee, neem ik aan?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:15 schreef SCH het volgende:
mensen die geen gevaar meer vormen
Da's altijd zo met afknallen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik denk dat V. de verkeerde man heeft afgeknald.
Juist wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daar bedoel je Volkert niet mee, neem ik aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |