waarom?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:15 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ik lees geen telegraaf. Verders ben ik ook niet rechts. Ik zou er alleen geen moment van wakker liggen als iemand besluit de inhoud van Volkert's hersenpan aan het troittoir voor te stellen.
Dat is hoog, vanwaar die zekerheid?quote:
En dat maakt jou geen haar beter dan Volkertje zelf. Bravo.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:15 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ik lees geen telegraaf. Verders ben ik ook niet rechts. Ik zou er alleen geen moment van wakker liggen als iemand besluit de inhoud van Volkert's hersenpan aan het troittoir voor te stellen.
tja, diegene die wraak gaat nemen op volkertje is dan letterlijk geen haar beter dan volkert zelf.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:15 schreef Sickie het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 06:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tja, diegene die wraak gaat nemen op volkertje is dan letterlijk geen haar beter dan volkert zelf.
het is te vroeg ja .quote:Op zaterdag 3 februari 2007 06:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Klopt.
Maar is het niet ietsiepietsie vroeg?
De man die met voorbedachte rade een publiek en politiek figuur in koele bloede om zeep bracht?
diegene die m misschien vermoordt, ondermijnt dan toch ook de democratie? althans, de weeten, grondbeginselen etc ervan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 06:45 schreef timothyd het volgende:
euhh waarom is dit gedrocht nog steeds in leven hij heb tenslotte de democratie ondermijnd geen goed woord voor ook al zou pim t m wel vergeven
Volksheld van mij? Alsjeblieft zeg.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 06:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het is te vroeg ja .
maar is het ook niet te gemakkelijk om hem uit de weg te ruimen omdat het misschien een volksheld van je is geweest die is vermoord of omdat het een publiek en politiek figuur betreft? Misschien ben ik te vraaf voor deze wereld maar als in mij de gedachte opkomt om iemand om te leggen als soort van wraak (en ik heb het idee dat er gerust een hoop mensen zijn die m het liefste met blote handen wurgen) dan zou ik me diep schamen.
met "je" bedoel ik het dan algemeen he .quote:Op zaterdag 3 februari 2007 06:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Volksheld van mij? Alsjeblieft zeg.
Fortuyn vond ik een geweldig persoon om te zien op tv, puur als vermaak. Niet meer dan dat.
Doet niet af aan de straf die deze koelbloedige moordenaar heeft gekregen. Of 'ie nou een rechts of links persoon om het leven zou hebben gebracht maakt me weinig uit.
Sinds wanneer vormt deze idioot geen gevaar meer? Dat weet niemand.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:15 schreef SCH het volgende:
Het is niet ongebruikelijk om mensen die geen gevaar meer vormen maar wel gevaar lopen een nieuwe identiteit te bezorgen - al is dat nog geen garantie dat iemand niet opgespoord wordt. Ben bang dat er veel fanatieke gekken rondlopen die denken dat ze de maatschappij een dienst bewijzen door Volkert om te brengen.
OMFGquote:Op zaterdag 3 februari 2007 06:53 schreef timothyd het volgende:
zeg euhh jerruh wat lul jij slap zeg deze man volkertje vond gewoon dat hij in t recht stond om iemand te vermoorden omwille van zijn of die van zijn suprieuren hun denkbeelden en dus is volkertje echt niet iemand die meelven hoeft te verwachten aangezioen hij zelf zo een schijt had aan alles en vond dat hij gelijk had mag je niks van zeggen hoor ja toen die een jaar in de bak zat misschien had ik t tog maar niet moetejn doen maja dan is t leed al geschied met die volkertje fucker
of linkse chit chatquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:09 schreef Verbal het volgende:
Dit is zeker niet het topic om mensen te vragen of ze voor of tegen de doodstraf zijn?
'Ik ben boos op die en die, want die heeft die en die vermoord. Hoe durft 'ie. Nou ga ik hem vermoorden'.
Boerse randdebielenlogica.
V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |