kut ik heb hem wel genomenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:36 schreef ryangozer het volgende:
ontsnappen..kan jij het?
nou ik zit dus vast, wie snapt er meer van, ps neem de pil niet, dan ga je zoiezo dood...
er zit een soortvan puzzel in de prullenbak, die is nogal lastig, en er ligt een brief op de grond, die moet je wel ff lezen... met de schroevendraaier kun je de bom open maken dan zie je de teller aflopen... nog 2 uur....
zover was ik ook, waar heb je die 2e schroevendraaier btw... en dat mandje?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:51 schreef Jump het volgende:
Al twee schroevendraaiers, een sleuten, pil, een kruis en een mandje. En bom is open, en het is al
Achter het kastje ligt de sleuten, de tweede schroeverndraaier ligt eronder. Moet je eerst op kastje klikken, en dan gans onderaan. Dat bekertje/mandje komt uit die kast dacht ikquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:52 schreef ryangozer het volgende:
[..]
zover was ik ook, waar heb je die 2e schroevendraaier btw... en dat mandje?
Is dat nummer niet voor het cijferslot aan het bureau?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:55 schreef ryangozer het volgende:
[afbeelding] de oplossing voor de puzzel maar wat moeten we ermee.. en heb jij nou een sleutel zeg je? want die heb je nodig achter de kalender...
ik heb water in het bekertje maar die kan ik niet in de diepvries stoppen... wie kan wat met die code?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:04 schreef gio_hardcore het volgende:
Ik heb wel de kranen aan, maar krijg geen water in het bekertje of het ijsklontjesding
daar kom je niet in met diezelfde sleutelquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:06 schreef seekfaM het volgende:
jump, in de grote gele gast, is ook een 'slot'la
mis licht daar iets in
Dacht ik ookquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:09 schreef ryangozer het volgende:
2-10 4420, wat kan dat nou betekenen? ik dacht misschien 2-10=-8+4420=4412 maar dat is niet de code voor het hangslot...
daar zat ik ook naar te kijken ja.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:10 schreef mcDavid het volgende:
Wat een noobs, de schroefjes van die bom draaien de verkeerde kant op
dan moet je er water indoen en terug stoppen, krijg je ijsklontjes!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:12 schreef PadreAnusham het volgende:
Ik heb een ijsblokjesding uit de koelkast weten te toveren![]()
links achter de kast...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:12 schreef donroyco het volgende:
Sleutel? waaro?
Mssn als een soort stikstof gebruiken om de draden van de bom te koelenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:12 schreef ryangozer het volgende:
heej mijn waterklontjes zijn nu ijsklontjes! maar wat kan ik ermee![]()
Nicequote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:16 schreef Crack_david het volgende:
cijferslot is zn verjaardag
12-25
daar ligt een schaar in.. niet de kabels van de modem doorknippen
Ja, dat heb ik...maar dan. Zeker ook niet de kabels van de bom hequote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:16 schreef Crack_david het volgende:
12-25
of van de bomquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:16 schreef Crack_david het volgende:
12-25
wat gebeurd er dan als je die doorknipt? misschien moeten we de kabels van de bom doorknippen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:16 schreef Crack_david het volgende:
12-25
gedaanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:19 schreef gio_hardcore het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik...maar dan. Zeker ook niet de kabels van de bom he
doe eens warm water in het ijsklontjes dingquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:23 schreef ryangozer het volgende:
heej uit die linkerkraan komt heet water en uit die rechtse koud, misschien kunne we daar wat mee? en je kan de kraan ook afsluiten door aan dat wiel te draaien..
daar werd alleen het hete water in de beker koud vanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:23 schreef seekfaM het volgende:
doe eens de ijsklontjes in de beker?
waarom doe je het zelf nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:24 schreef seekfaM het volgende:
[..]
doe eens warm water in het ijsklontjes ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:27 schreef Frollo het volgende:
Iemand de batterij al?nog een puzzelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand de batterij al?Goed FrolloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Iemand de batterij al?laatmaar, maar nu die andere puzzelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:28 schreef ryangozer het volgende:
[..]
hoe kom jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rechtsonder op iedere pagina van de kalender klikken, en daarna open maken met de schroevendraaier/sleutelquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:33 schreef Frollo het volgende:
Ik kom niet in dat kastje achter die kalender hoor. Dus geen zippo voor mij
ok, ik bedoelde dat ik de sleutel niet heb.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:34 schreef donroyco het volgende:
[..]
Rechtsonder op iedere pagina van de kalender klikken, en daarna open maken met de schroevendraaier/sleutel
Achter het gele kastjequote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
ok, ik bedoelde dat ik de sleutel niet heb.
Beetje linksonder klikkenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
ok, ik bedoelde dat ik de sleutel niet heb.
ik heb alleen de sleutel achter de klok
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:31 schreef Frollo het volgende:
Die andere puzzel isJa...en dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hippe baan in de IT ?
Lichtschakelaar heeft volgens mij weinig nut, aangezien als je terug gaat naar de frontview, is het licht weer aanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:38 schreef ryangozer het volgende:
ik denk dat we als we de code vinden voor de laptop misschien uitleg krijgen over de draden... let wel op, de bom tikt gewoon door mensen! weet iemand al waarvoor de lichtschakelaar dient?
Linksonder klikken als je de hele kamer ziet....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:39 schreef PadreAnusham het volgende:
Waar ligt goftedomme nou die sleutel achter dat gele kastje![]()
vanaf het beginscherm helemaal linksquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:39 schreef PadreAnusham het volgende:
Waar ligt goftedomme nou die sleutel achter dat gele kastje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
zover waren we al... nog even de 1e puzzel verscherpt:quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:40 schreef SignOff het volgende:
dat hangslot.. kijk op de kalender..
en dan?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:41 schreef gio_hardcore het volgende:
Ik heb het al...die papiertjes moet je naast elkaar leggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hippe baan in de IT ?
Dusquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:41 schreef gio_hardcore het volgende:
Ik heb het al...die papiertjes moet je naast elkaar leggen.
wat?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hippe baan in de IT ?
Eerste code is password01 => C3692quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:45 schreef CasB het volgende:
[..]waar hebben julie het over???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
ik heb net de bom opgeblazenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:45 schreef gio_hardcore het volgende:
Nu zit ik dus in dat bomb menu, maar het zal wel niet zo simpel zijn dat je gewoon op reset oid kunt klikken
Zie mijn postquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:47 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ik heb net de bom opgeblazenmaar hoe kom je in een menu daarvan dan?
Hoe dan?quote:
Gewoon erop klikken (onderkant)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:50 schreef SuperRogier het volgende:
WTF hoe kun je nouw bijv. die klok van de wand krijgen? Ik zit met die schroevendraaiers te kutten maar het lukt niet![]()
hoe? ik deed cancel maar had een wachtwoord nodig, ondertussen weer opgeblazenquote:
In safe mode 3 kun je de power afzetten (knip daarvoor de bruine draad door). De bom stopt dan, maar de timers op de laptop gaan doorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:50 schreef ryangozer het volgende:
[..]
hoe? ik deed cancel maar had een wachtwoord nodig, ondertussen weer opgeblazen![]()
fijn, bruine draad doorgeknipt, BOOMquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:53 schreef gio_hardcore het volgende:
[..]
In safe mode 3 kun je de power afzetten (knip daarvoor de bruine draad door). De bom stopt dan, maar de timers op de laptop gaan door![]()
Same herequote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:55 schreef ryangozer het volgende:
[..]
fijn, bruine draad doorgeknipt, BOOM
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:56 schreef SuperRogier het volgende:
Hmmz ik heb nu dat puzzeltje in de la opgelost..Check de posts hierboven RogierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo voorkom je dubbelposts
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
password01: C3692quote:
a jaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:58 schreef CasB het volgende:
Voor de detonatie-dingen, check de notes.
ja me bom is uit, maar hoe kom je nu wegquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:01 schreef SignOff het volgende:
in safemode 3 heb k rood en bruin doorgeknipt, dan gaat de bom uit... Dan de draadjes in de bom doorgeknipt, gaat ook nog goed..
maar dan naar een andere safemode = boem
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:01 schreef CasB het volgende:UitgespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hoe dan?quote:
gedaan maar er gebeurd niksquote:
Achter de kalendere (steeds op rechtsonder v/d kalender klikken)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:11 schreef SuperRogier het volgende:
Waarzo hebben jullie die aansteker vandaan btw?
hoe dann??quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:13 schreef donroyco het volgende:
[..]
Achter de kalendere (steeds op rechtsonder v/d kalender klikken)
UITGESPEELD![]()
Zet op de laptop Safe Mode 2 aanquote:
de aansteker bij de brandmelder houden wilt niet lukken?!?!?!!?!?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zet op de laptop Safe Mode 2 aan
Knip het gele draadje door...
Houd de aansteker bij de brandmelder
En dan maar wachten, wachten wachten.. op de brandweer![]()
bij mij wel maar er komt geen brandweer, alarm stopt na een tijdje..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:19 schreef rival het volgende:
[..]
de aansteker bij de brandmelder houden wilt niet lukken?!?!?!!?!?
Dan nog maar wachtenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:24 schreef ryangozer het volgende:
[..]
bij mij wel maar er komt geen brandweer, alarm stopt na een tijdje..
ja kan wel even zoeken, ken er ook een paar maar die zijn echt stukken slechterquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:40 schreef gio_hardcore het volgende:
Weet iemand een soortgelijk spel ?
De grijze sleutel voor gebruikenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:39 schreef SuperRogier het volgende:
FFS waarom wil dat vakje achter die kalender niet open?Schroeven eruit, slotje maar die wil weer niet open..
Stiekem heb ik een scheithekel aan dit soort spellen omdat het me nooit snel genoeg gaat, puzzeltjes enzo zijn wel geinig.. maar dat zoeken..
Zijn ook wel leukere versies...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:42 schreef seekfaM het volgende:
[..]
ja kan wel even zoeken, ken er ook een paar maar die zijn echt stukken slechter![]()
Waar heb je die dan vandaan?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
De grijze sleutel voor gebruiken
Ben al bezig...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:47 schreef seekfaM het volgende:
http://gamershood.com/game.php?id=839
Deze?
Lees mijn Next Found postquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:47 schreef seekfaM het volgende:
http://gamershood.com/game.php?id=839
Deze?
Nee, ik ook nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:50 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ik zie een koevoet achter de ruiten liggen maar kan ik niet pakken, jij toevallig ook niet?
Edit: laatmaarquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet
Klik voor de boeken voor een gummetje (kun je niet pakken)
Sleutels liggen overal, kun je laatjes mee open maken onder de tv
Prullenbak => steen in papiertje..
Zwarte sleutelquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:55 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
De rechterla onderaan krijg ik niet open..
De rest heb ik zo ongeveer ook allemaal wel gevonden
De tv kan aanquote:
Hoe heb jij em uitgespeeld? Ik kreeg een zwart scherm met heul veel vage chinese tekens.. zal em wel uitgespeeld hebbenquote:
Had 'm al gevonden.. slechte paupergamequote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:08 schreef gio_hardcore het volgende:
Nee, je moet met die koevoet dat andere kistje openbreken. Daar zitten groene sleutels in en dan kun je door die andere deur naar buiten.
Ik was overal aan het sprayen met me flesje, ik dacht kortsluiting ofzo, krijg ik ineens een ganz pistoolquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:08 schreef gio_hardcore het volgende:
Nee, je moet met die koevoet dat andere kistje openbreken. Daar zitten groene sleutels in en dan kun je door die andere deur naar buiten.
Dat kon inderdaad ook jaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:10 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ik was overal aan het sprayen met me flesje, ik dacht kortsluiting ofzo, krijg ik ineens een ganz pistool
A la rambo op de deur lopen knallen en het was klaar, en ik vond em ook niet zo bruut meer, moest vast met dat kistje ja maar ik vond mijn oplossing wel creatief![]()
Kom maar op jongedamequote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Nou, next?
Engequote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:46 schreef eQuaL het volgende:
Hmm er was ooit een hele enge, maar die ben ik even kwijt, zodra ik hem heb zal ik hem posten
kiezen julie maar, er is genoeg keus!quote:
Waar heb je het overquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:59 schreef seekfaM het volgende:
Er hier een verrader in de buurt
Ontmasker hem!
kut ik kies natuurlijk weer een chinezequote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef Queen_Bee het volgende:
wtf is dat voor taalEn hoe doe j geluid uit
Het verpest mn muziek
Ja, is wel handigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:10 schreef ryangozer het volgende:
[..]
kut ik kies natuurlijk weer een chinezeedit w8 ff, zoek ff iets engels leuks uit...
wat voor bandjequote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:11 schreef RaptoR-X het volgende:
aaaah stop dat bandje in dat andere geval
zat em dan met die rode knop harder en dan trilt er een zaklamp op tafel
we doen eerst cannibal wel en dan die, cannibal lijkt me namelijk kort...quote:
Uitgespeeld. best kortquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef ryangozer het volgende:
Oh ik mag het zeggen? dan deze maar
edit, WTF 7 pagina's met ontsnap spellen! tjeeering! (hebben we nog ff wat te doen)
je kan die drankjes mixen, en wat deed jij met de sleutel dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:22 schreef RaptoR-X het volgende:
damn kannibal escape is ook nie makkelijk. krijg een shitload aan voorwerpen maar kan dr geen drol mee behalve met die sleutel dan....en dan krijg ik nog meer voorwerpen
ja das ook gelukt, daarna kan je dat haakje pakken en een kruis maken op die box rechts, dan krijg je een skelletenhoofd, verder ben ik nog niet...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:29 schreef RaptoR-X het volgende:
ok tafel is verplaatst staat nu onder dat rooster
coole avatarquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:51 schreef Jump het volgende:
Al twee schroevendraaiers, een sleuten, pil, een kruis en een mandje. En bom is open, en het is al
doe je die met de motor al, is leuk... maar die cannibal heb ik ooknog staan, wil hem uitspelen, maar heb de hand aan het skelet... maar wat nu?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:42 schreef RaptoR-X het volgende:
geen flauw id hoe die moet eigenlijk....je moet gewoon flink klikken....en alles proberen.....je komt er vanzelf wel uit dan
beetje lame maarja
Help mij eerst eens met die motor zegquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:48 schreef ryangozer het volgende:
[..]
doe je die met de motor al, is leuk... maar die cannibal heb ik ooknog staan, wil hem uitspelen, maar heb de hand aan het skelet... maar wat nu?
nee die is uitgespeeld... maar nu zijn we met cannibal en deze bezig...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:48 schreef XiChico het volgende:
Euh, over het eerste spel waar het topic over ging.. de brandweer kwam, toen richtte mijn blik zich automatisch op de deur, hoorde voetstappen (oid) en toen kwam de afiteling van het spel.. ben ik nu d00d of wat?
Edit, naam en leeftijd ingevoerd.. congratulations on escape![]()
dr ligt een sleutel tussen de dozen...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Help mij eerst eens met die motor zeg![]()
Ja k heb chocola, sleutel, schroevendraaier, hamer en k kom tekens tegenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:52 schreef ryangozer het volgende:
[..]
dr ligt een sleutel tussen de dozen...
engine en koffer, waar? ik heb wel de motor een stukje kunnen verplaatsen, nu zijn er slipsporen...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Als iemand verder is dan 2 sleutels, engine, hamer, chocola, schroevendraaier, blikje ham ofzo, koffer meld het dan even
Ja die heb k ookquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:05 schreef ryangozer het volgende:
[..]
engine en koffer, waar? ik heb wel de motor een stukje kunnen verplaatsen, nu zijn er slipsporen...
Ja 100 keer gedaan maar kan er nog niks meequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:06 schreef ryangozer het volgende:
en je kan de prullenbak optillen...
http://www.gotmail.jp/oneoff_r/ De dat nu even bij die danquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:11 schreef MaddoxX het volgende:
wiie uitgespeeld zonder hulphad nog 10mins over ofzo (bij die 1ste)
Dat skelettenhoofd heb ik ook .. verder kom ik niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:31 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ja das ook gelukt, daarna kan je dat haakje pakken en een kruis maken op die box rechts, dan krijg je een skelletenhoofd, verder ben ik nog niet...
ps degene die deze niet leuk vinden of al klaar zijn deze is ook leuk
Nee my bad, doosquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef ryangozer het volgende:
die kist boven de banden gaat niet open...
Nou, nu hebben we er tweequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:38 schreef ryangozer het volgende:
ik heb dat blikje nu weer in de koelkast gezet... maar waar is dat kaartje? we hebben btw 4 codes nodig...
links van dat rek hangt een kabel in de lucht die kan je aan die motor hangen wat eronder ligtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, dat heeft ie al gelezen en erbij gezet
Maar er taat niet hoe je aan dat kaartje komt, en hoe krijg je een kabel aan een motor?
zijn die tire tracks niet stiekem een code? Edit; Ja dus
Ja das mn engine hooked ding, maar die zit nou aan dat schroot vast en doet niks?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:49 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
links van dat rek hangt een kabel in de lucht die kan je aan die motor hangen wat eronder ligt
dat kaartje heb ik volgens mij onder de prullenbak uit
Ja, je vertelt alles wat wij allangg hebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:49 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
links van dat rek hangt een kabel in de lucht die kan je aan die motor hangen wat eronder ligt
dat kaartje heb ik volgens mij onder de prullenbak uit
ohjah als je met de hamer op de helm slaat valt er een sleutel
je hebt de koffer nog niet... maarja best kutspel eigenlijk als je nietmeer verder komt... is het nietmeer leuk...quote:
Ja maar k wil m wel uit hebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:52 schreef ryangozer het volgende:
[..]
je hebt de koffer nog niet... maarja best kutspel eigenlijk als je nietmeer verder komt... is het nietmeer leuk...
Ja maar wat dan, ik kan er niets mee doenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:54 schreef ryangozer het volgende:
en misschien moeten we iets met die stekker naast de motor??
Uit de doos op de plankquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:55 schreef MaddoxX het volgende:
welke koffer btw :/
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:54 schreef ryangozer het volgende:
en misschien moeten we iets met die stekker naast de motor??
gevondenquote:
Waar zie jij trouwens onquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:57 schreef MaddoxX het volgende:
[..]je bedoeld die on/off knop ?
[..]
gevonden
maak eens een screenshot van waar die stekker hangt dan want hier hangt niksquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Waar zie jij trouwens on
Naast de motor hangt een stekker
Edit: waar dat teken tevoorschijn kmt?
Staat eentje op de motor..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh dus na on gebeurt er niets?
Whehe wat kan je ooit met die codes doen
Ryan zei trouwens dat we 4 codes moesten, we hebben er 3?
Nah, dat zit toch standaard op een motorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:11 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Staat eentje op de motor..
[afbeelding]
week veelquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nah, dat zit toch standaard op een motor
Mja ik dacht misschien die rare codes in de spiegels reflecteren fzo, maar die hele voorkant doet niks anders dan dat teken zichtbaar makenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:13 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
week veel
wat ik wel opgemerkt is de spiegels @ motor mja daar haal ik niks uit..
Die zit in de motorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:19 schreef duncannn het volgende:
hoe krijg je die schroevedraaier
mwoa we moeten iets met die codes meer kennen we niet doen :/quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Ah aids, klik ik bij dat spel op vorige ipv op Fok
Ik weet niet meer waar de sleutels zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:28 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
mwoa we moeten iets met die codes meer kennen we niet doen :/
en datgene wat je had gevonden heb je in 2min terug
Waar is die lseutel ook alweer?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:29 schreef duncannn het volgende:
ik kan die schroevedraaier echt niet vindenen ik weet waar die eerste sleutel is maar niet hoe je em krijgt o.o
1tje valt van het rek als je op de helm met de hamer slaatquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:30 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar de sleutels zijn
Oh jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:32 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
1tje valt van het rek als je op de helm met de hamer slaat
die gebruik je op de motor, schuiven met dat motording, dan valt er eentje bij het achterwiel/.
Die schroevendraaier ben k ook vergetenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:33 schreef duncannn het volgende:
hoe laat je em vant rek vallen EN WAAR BIJ DE MOTOR IS DIE KLOTE SCHROEVEDRAAIER![]()
met die andere sleutel op de motor :/ op dat dopjequote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Die schroevendraaier ben k ook vergeten
Ja dat deed ik, maar werkt nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:44 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
met die andere sleutel op de motor :/ op dat dopje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |