we doen eerst cannibal wel en dan die, cannibal lijkt me namelijk kort...quote:
Uitgespeeld. best kortquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef ryangozer het volgende:
Oh ik mag het zeggen? dan deze maar
edit, WTF 7 pagina's met ontsnap spellen! tjeeering! (hebben we nog ff wat te doen)
je kan die drankjes mixen, en wat deed jij met de sleutel dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:22 schreef RaptoR-X het volgende:
damn kannibal escape is ook nie makkelijk. krijg een shitload aan voorwerpen maar kan dr geen drol mee behalve met die sleutel dan....en dan krijg ik nog meer voorwerpen
ja das ook gelukt, daarna kan je dat haakje pakken en een kruis maken op die box rechts, dan krijg je een skelletenhoofd, verder ben ik nog niet...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:29 schreef RaptoR-X het volgende:
ok tafel is verplaatst staat nu onder dat rooster
coole avatarquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:51 schreef Jump het volgende:
Al twee schroevendraaiers, een sleuten, pil, een kruis en een mandje. En bom is open, en het is al
doe je die met de motor al, is leuk... maar die cannibal heb ik ooknog staan, wil hem uitspelen, maar heb de hand aan het skelet... maar wat nu?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:42 schreef RaptoR-X het volgende:
geen flauw id hoe die moet eigenlijk....je moet gewoon flink klikken....en alles proberen.....je komt er vanzelf wel uit dan
beetje lame maarja
Help mij eerst eens met die motor zegquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:48 schreef ryangozer het volgende:
[..]
doe je die met de motor al, is leuk... maar die cannibal heb ik ooknog staan, wil hem uitspelen, maar heb de hand aan het skelet... maar wat nu?
nee die is uitgespeeld... maar nu zijn we met cannibal en deze bezig...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:48 schreef XiChico het volgende:
Euh, over het eerste spel waar het topic over ging.. de brandweer kwam, toen richtte mijn blik zich automatisch op de deur, hoorde voetstappen (oid) en toen kwam de afiteling van het spel.. ben ik nu d00d of wat?
Edit, naam en leeftijd ingevoerd.. congratulations on escape![]()
dr ligt een sleutel tussen de dozen...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Help mij eerst eens met die motor zeg![]()
Ja k heb chocola, sleutel, schroevendraaier, hamer en k kom tekens tegenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:52 schreef ryangozer het volgende:
[..]
dr ligt een sleutel tussen de dozen...
engine en koffer, waar? ik heb wel de motor een stukje kunnen verplaatsen, nu zijn er slipsporen...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Als iemand verder is dan 2 sleutels, engine, hamer, chocola, schroevendraaier, blikje ham ofzo, koffer meld het dan even
Ja die heb k ookquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:05 schreef ryangozer het volgende:
[..]
engine en koffer, waar? ik heb wel de motor een stukje kunnen verplaatsen, nu zijn er slipsporen...
Ja 100 keer gedaan maar kan er nog niks meequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:06 schreef ryangozer het volgende:
en je kan de prullenbak optillen...
http://www.gotmail.jp/oneoff_r/ De dat nu even bij die danquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:11 schreef MaddoxX het volgende:
wiie uitgespeeld zonder hulphad nog 10mins over ofzo (bij die 1ste)
Dat skelettenhoofd heb ik ook .. verder kom ik niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:31 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ja das ook gelukt, daarna kan je dat haakje pakken en een kruis maken op die box rechts, dan krijg je een skelletenhoofd, verder ben ik nog niet...
ps degene die deze niet leuk vinden of al klaar zijn deze is ook leuk
Nee my bad, doosquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef ryangozer het volgende:
die kist boven de banden gaat niet open...
Nou, nu hebben we er tweequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:38 schreef ryangozer het volgende:
ik heb dat blikje nu weer in de koelkast gezet... maar waar is dat kaartje? we hebben btw 4 codes nodig...
links van dat rek hangt een kabel in de lucht die kan je aan die motor hangen wat eronder ligtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, dat heeft ie al gelezen en erbij gezet
Maar er taat niet hoe je aan dat kaartje komt, en hoe krijg je een kabel aan een motor?
zijn die tire tracks niet stiekem een code? Edit; Ja dus
Ja das mn engine hooked ding, maar die zit nou aan dat schroot vast en doet niks?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:49 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
links van dat rek hangt een kabel in de lucht die kan je aan die motor hangen wat eronder ligt
dat kaartje heb ik volgens mij onder de prullenbak uit
Ja, je vertelt alles wat wij allangg hebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:49 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
links van dat rek hangt een kabel in de lucht die kan je aan die motor hangen wat eronder ligt
dat kaartje heb ik volgens mij onder de prullenbak uit
ohjah als je met de hamer op de helm slaat valt er een sleutel
je hebt de koffer nog niet... maarja best kutspel eigenlijk als je nietmeer verder komt... is het nietmeer leuk...quote:
Ja maar k wil m wel uit hebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:52 schreef ryangozer het volgende:
[..]
je hebt de koffer nog niet... maarja best kutspel eigenlijk als je nietmeer verder komt... is het nietmeer leuk...
Ja maar wat dan, ik kan er niets mee doenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:54 schreef ryangozer het volgende:
en misschien moeten we iets met die stekker naast de motor??
Uit de doos op de plankquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:55 schreef MaddoxX het volgende:
welke koffer btw :/
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:54 schreef ryangozer het volgende:
en misschien moeten we iets met die stekker naast de motor??
gevondenquote:
Waar zie jij trouwens onquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:57 schreef MaddoxX het volgende:
[..]je bedoeld die on/off knop ?
[..]
gevonden
maak eens een screenshot van waar die stekker hangt dan want hier hangt niksquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Waar zie jij trouwens on
Naast de motor hangt een stekker
Edit: waar dat teken tevoorschijn kmt?
Staat eentje op de motor..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh dus na on gebeurt er niets?
Whehe wat kan je ooit met die codes doen
Ryan zei trouwens dat we 4 codes moesten, we hebben er 3?
Nah, dat zit toch standaard op een motorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:11 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Staat eentje op de motor..
[afbeelding]
week veelquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nah, dat zit toch standaard op een motor
Mja ik dacht misschien die rare codes in de spiegels reflecteren fzo, maar die hele voorkant doet niks anders dan dat teken zichtbaar makenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:13 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
week veel
wat ik wel opgemerkt is de spiegels @ motor mja daar haal ik niks uit..
Die zit in de motorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:19 schreef duncannn het volgende:
hoe krijg je die schroevedraaier
mwoa we moeten iets met die codes meer kennen we niet doen :/quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Ah aids, klik ik bij dat spel op vorige ipv op Fok
Ik weet niet meer waar de sleutels zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:28 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
mwoa we moeten iets met die codes meer kennen we niet doen :/
en datgene wat je had gevonden heb je in 2min terug
Waar is die lseutel ook alweer?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:29 schreef duncannn het volgende:
ik kan die schroevedraaier echt niet vindenen ik weet waar die eerste sleutel is maar niet hoe je em krijgt o.o
1tje valt van het rek als je op de helm met de hamer slaatquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:30 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar de sleutels zijn
Oh jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:32 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
1tje valt van het rek als je op de helm met de hamer slaat
die gebruik je op de motor, schuiven met dat motording, dan valt er eentje bij het achterwiel/.
Die schroevendraaier ben k ook vergetenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:33 schreef duncannn het volgende:
hoe laat je em vant rek vallen EN WAAR BIJ DE MOTOR IS DIE KLOTE SCHROEVEDRAAIER![]()
met die andere sleutel op de motor :/ op dat dopjequote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Die schroevendraaier ben k ook vergeten
Ja dat deed ik, maar werkt nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:44 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
met die andere sleutel op de motor :/ op dat dopje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |