Hoe heb jij em uitgespeeld? Ik kreeg een zwart scherm met heul veel vage chinese tekens.. zal em wel uitgespeeld hebbenquote:
Had 'm al gevonden.. slechte paupergamequote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:08 schreef gio_hardcore het volgende:
Nee, je moet met die koevoet dat andere kistje openbreken. Daar zitten groene sleutels in en dan kun je door die andere deur naar buiten.
Ik was overal aan het sprayen met me flesje, ik dacht kortsluiting ofzo, krijg ik ineens een ganz pistoolquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:08 schreef gio_hardcore het volgende:
Nee, je moet met die koevoet dat andere kistje openbreken. Daar zitten groene sleutels in en dan kun je door die andere deur naar buiten.
Dat kon inderdaad ook jaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:10 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ik was overal aan het sprayen met me flesje, ik dacht kortsluiting ofzo, krijg ik ineens een ganz pistool
A la rambo op de deur lopen knallen en het was klaar, en ik vond em ook niet zo bruut meer, moest vast met dat kistje ja maar ik vond mijn oplossing wel creatief![]()
Kom maar op jongedamequote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Nou, next?
Engequote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:46 schreef eQuaL het volgende:
Hmm er was ooit een hele enge, maar die ben ik even kwijt, zodra ik hem heb zal ik hem posten
kiezen julie maar, er is genoeg keus!quote:
Waar heb je het overquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:59 schreef seekfaM het volgende:
Er hier een verrader in de buurt
Ontmasker hem!
kut ik kies natuurlijk weer een chinezequote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef Queen_Bee het volgende:
wtf is dat voor taalEn hoe doe j geluid uit
Het verpest mn muziek
Ja, is wel handigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:10 schreef ryangozer het volgende:
[..]
kut ik kies natuurlijk weer een chinezeedit w8 ff, zoek ff iets engels leuks uit...
wat voor bandjequote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:11 schreef RaptoR-X het volgende:
aaaah stop dat bandje in dat andere geval
zat em dan met die rode knop harder en dan trilt er een zaklamp op tafel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |