we doen eerst cannibal wel en dan die, cannibal lijkt me namelijk kort...quote:
Uitgespeeld. best kortquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef ryangozer het volgende:
Oh ik mag het zeggen? dan deze maar
edit, WTF 7 pagina's met ontsnap spellen! tjeeering! (hebben we nog ff wat te doen)
je kan die drankjes mixen, en wat deed jij met de sleutel dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:22 schreef RaptoR-X het volgende:
damn kannibal escape is ook nie makkelijk. krijg een shitload aan voorwerpen maar kan dr geen drol mee behalve met die sleutel dan....en dan krijg ik nog meer voorwerpen
ja das ook gelukt, daarna kan je dat haakje pakken en een kruis maken op die box rechts, dan krijg je een skelletenhoofd, verder ben ik nog niet...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:29 schreef RaptoR-X het volgende:
ok tafel is verplaatst staat nu onder dat rooster
coole avatarquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:51 schreef Jump het volgende:
Al twee schroevendraaiers, een sleuten, pil, een kruis en een mandje. En bom is open, en het is al
doe je die met de motor al, is leuk... maar die cannibal heb ik ooknog staan, wil hem uitspelen, maar heb de hand aan het skelet... maar wat nu?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:42 schreef RaptoR-X het volgende:
geen flauw id hoe die moet eigenlijk....je moet gewoon flink klikken....en alles proberen.....je komt er vanzelf wel uit dan
beetje lame maarja
Help mij eerst eens met die motor zegquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:48 schreef ryangozer het volgende:
[..]
doe je die met de motor al, is leuk... maar die cannibal heb ik ooknog staan, wil hem uitspelen, maar heb de hand aan het skelet... maar wat nu?
nee die is uitgespeeld... maar nu zijn we met cannibal en deze bezig...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:48 schreef XiChico het volgende:
Euh, over het eerste spel waar het topic over ging.. de brandweer kwam, toen richtte mijn blik zich automatisch op de deur, hoorde voetstappen (oid) en toen kwam de afiteling van het spel.. ben ik nu d00d of wat?
Edit, naam en leeftijd ingevoerd.. congratulations on escape![]()
dr ligt een sleutel tussen de dozen...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Help mij eerst eens met die motor zeg![]()
Ja k heb chocola, sleutel, schroevendraaier, hamer en k kom tekens tegenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:52 schreef ryangozer het volgende:
[..]
dr ligt een sleutel tussen de dozen...
engine en koffer, waar? ik heb wel de motor een stukje kunnen verplaatsen, nu zijn er slipsporen...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Als iemand verder is dan 2 sleutels, engine, hamer, chocola, schroevendraaier, blikje ham ofzo, koffer meld het dan even
Ja die heb k ookquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:05 schreef ryangozer het volgende:
[..]
engine en koffer, waar? ik heb wel de motor een stukje kunnen verplaatsen, nu zijn er slipsporen...
Ja 100 keer gedaan maar kan er nog niks meequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:06 schreef ryangozer het volgende:
en je kan de prullenbak optillen...
http://www.gotmail.jp/oneoff_r/ De dat nu even bij die danquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:11 schreef MaddoxX het volgende:
wiie uitgespeeld zonder hulphad nog 10mins over ofzo (bij die 1ste)
Dat skelettenhoofd heb ik ook .. verder kom ik niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:31 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ja das ook gelukt, daarna kan je dat haakje pakken en een kruis maken op die box rechts, dan krijg je een skelletenhoofd, verder ben ik nog niet...
ps degene die deze niet leuk vinden of al klaar zijn deze is ook leuk
Nee my bad, doosquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef ryangozer het volgende:
die kist boven de banden gaat niet open...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |