quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:56 schreef SuperRogier het volgende:
Hmmz ik heb nu dat puzzeltje in de la opgelost..Check de posts hierboven RogierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo voorkom je dubbelposts
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
password01: C3692quote:
a jaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:58 schreef CasB het volgende:
Voor de detonatie-dingen, check de notes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja me bom is uit, maar hoe kom je nu wegquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:01 schreef SignOff het volgende:
in safemode 3 heb k rood en bruin doorgeknipt, dan gaat de bom uit... Dan de draadjes in de bom doorgeknipt, gaat ook nog goed..
maar dan naar een andere safemode = boem
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:01 schreef CasB het volgende:UitgespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hoe dan?quote:
gedaan maar er gebeurd niksquote:
Achter de kalendere (steeds op rechtsonder v/d kalender klikken)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:11 schreef SuperRogier het volgende:
Waarzo hebben jullie die aansteker vandaan btw?
hoe dann??quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:13 schreef donroyco het volgende:
[..]
Achter de kalendere (steeds op rechtsonder v/d kalender klikken)
UITGESPEELD![]()
Zet op de laptop Safe Mode 2 aanquote:
de aansteker bij de brandmelder houden wilt niet lukken?!?!?!!?!?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zet op de laptop Safe Mode 2 aan
Knip het gele draadje door...
Houd de aansteker bij de brandmelder
En dan maar wachten, wachten wachten.. op de brandweer![]()
bij mij wel maar er komt geen brandweer, alarm stopt na een tijdje..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:19 schreef rival het volgende:
[..]
de aansteker bij de brandmelder houden wilt niet lukken?!?!?!!?!?
Dan nog maar wachtenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:24 schreef ryangozer het volgende:
[..]
bij mij wel maar er komt geen brandweer, alarm stopt na een tijdje..
ja kan wel even zoeken, ken er ook een paar maar die zijn echt stukken slechterquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:40 schreef gio_hardcore het volgende:
Weet iemand een soortgelijk spel ?
De grijze sleutel voor gebruikenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:39 schreef SuperRogier het volgende:
FFS waarom wil dat vakje achter die kalender niet open?Schroeven eruit, slotje maar die wil weer niet open..
Stiekem heb ik een scheithekel aan dit soort spellen omdat het me nooit snel genoeg gaat, puzzeltjes enzo zijn wel geinig.. maar dat zoeken..
Zijn ook wel leukere versies...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:42 schreef seekfaM het volgende:
[..]
ja kan wel even zoeken, ken er ook een paar maar die zijn echt stukken slechter![]()
Waar heb je die dan vandaan?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
De grijze sleutel voor gebruiken
Ben al bezig...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:47 schreef seekfaM het volgende:
http://gamershood.com/game.php?id=839
Deze?
Lees mijn Next Found postquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:47 schreef seekfaM het volgende:
http://gamershood.com/game.php?id=839
Deze?
Nee, ik ook nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:50 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ik zie een koevoet achter de ruiten liggen maar kan ik niet pakken, jij toevallig ook niet?
Edit: laatmaarquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet
Klik voor de boeken voor een gummetje (kun je niet pakken)
Sleutels liggen overal, kun je laatjes mee open maken onder de tv
Prullenbak => steen in papiertje..
Zwarte sleutelquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:55 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
De rechterla onderaan krijg ik niet open..
De rest heb ik zo ongeveer ook allemaal wel gevonden
De tv kan aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |