Jij bent niet meer blauwquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:04 schreef dutchie het volgende:
Ik kijk even voor je.
Nee... wil ik niet hebbenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:07 schreef dutchie het volgende:Maar ik mag toch nog wel helpen? Sjeen? Alsjeblieft?
hey pas op he, ik ben zwanger en verander zo in een hormonsterquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:11 schreef dutchie het volgende:
Omdat ik de balkjes [ quote ] en [ / quote ] heb weggehaald muts.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:11 schreef dutchie het volgende:
Omdat ik de balkjes [ quote ] en [ / quote ] heb weggehaald muts.
Sjeen, heb je nu door hoe wijs ik eigenlijk wel ben?![]()
Wattequote:Op donderdag 1 februari 2007 17:20 schreef dutchie het volgende:
Pssst Sjeen, doe jouw quote eens editten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:23 schreef Fendy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:51 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi 1-2-tje van Slaapmeisje en mijquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:46 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehe! Maak ons maar gek hoor!
Het is dat ik zie dat er ook Martijn in je sig staat, want er gaat ook een mama van een Niels mee met ons.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:03 schreef Babygirl het volgende:
Slaapmeisje zet um op!!!![]()
![]()
![]()
Ik leef al zo lang met je/jullie mee achter de schermen en nu word ik er zelfs hyper van. Beetje jammer dat we nét dit weekeinde weg zijn... dus voor 2 uur alstublieft![]()
Heel veel suc6 meid!
Dat ben ik niet, tenzij je ook met mijn ouders en broertje mee gaat en je stiekem dan mijn schoonzusje benquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is dat ik zie dat er ook Martijn in je sig staat, want er gaat ook een mama van een Niels mee met ons.![]()
Je gaat me niet vertellen dat je het via fok! vernomen hebt!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:56 schreef Klaasvaker het volgende:
Klaasvader is ook wakker en jompelt mee.Heel bijzonder om met zo'n bericht wakker te worden.
spannennnnnddddd!!!! zet hem op hoor appelsap!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:20 schreef appelsap het volgende:
Slaapmeisje wat spannend!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop zo voor je dat het doorzet!
Hier rommelt het ook sinds gisteravond half 8. Krampen om het kwartier/20 minuten maar niet echt pijnlijk.
Ben maar gaan slapen omdat ze niet sterker werden. Nu is het nog steeds hetzelfde.
Heb niet het idee dat het vandaag nog gaat doorzetten dus het zullen wel voorweeen zijn.
Heeeele mooie datum inderdaad! Op de dag dat jij ten huwelijk werd gevraagd, stond ik mijn trouwjurk te passen onder het toezicht van een klein tv-tje waar Maxima en Alexander die elkaar DE KUS gaven op het balkon!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:29 schreef Lief17 het volgende:
En dit is wel een hele mooie datum hoor (vandaag is het 5 jaar geleden dat ik ten huwelijk werd gevraagd,,).
Zie je wel, dit is gewoon de ideale datum!!!! GO BOMPIE GO!!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:06 schreef lcicle het volgende:
[..]
Heeeele mooie datum inderdaad! Op de dag dat jij ten huwelijk werd gevraagd, stond ik mijn trouwjurk te passen onder het toezicht van een klein tv-tje waar Maxima en Alexander die elkaar DE KUS gaven op het balkon!
SUCCES SLAAPMEISJE EN KLAASVAKER!!Dit is zooooo bijzonder
Goed dat jullie Appelsap ook noemen hihiquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:37 schreef Kleintje het volgende:
Goed dat je het zegt Icicle... Fendy heeft zich nog niet gemeld.
Go Appelsappie!
Go Slaapmeisje!!!
Awakie staat nu de ramen te zemen, op 9maand.com stond het verhaal van iemand bij wie dat geholpen hadquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:11 schreef PM-girl het volgende:
Ook nog even voor Fendy dan !![]()
Voor het geval dat....!
Grmbl... wil jij jezelf dan voortaan niet meer zo laat melden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:15 schreef Fendy het volgende:
[..]
Awakie staat nu de ramen te zemen, op 9maand.com stond het verhaal van iemand bij wie dat geholpen had![]()
Ofwel, hier nog niets aan de hand
Je ava!quote:
Jaaaah het is WEL begonnen!!!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:28 schreef appelsap het volgende:
Het is iets heftiger geworden maar nog niet pijnlijk.
Ik vind het wel een beetje spannend maar durf zelf nog niet echt te zeggen dat het begonnen is. (ik weet het gewoon niet) Dus afwachten maar.
Ik heb ook een aantal malen getwijfeld of het wel écht was begonnen. De gyn zei toen: "Zo lang je twijfelt is het nog niet serieus."quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:28 schreef appelsap het volgende:
Ik vind het wel een beetje spannend maar durf zelf nog niet echt te zeggen dat het begonnen is. (ik weet het gewoon niet) Dus afwachten maar.
appelsapmeisje ga jij maar voor dan!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:28 schreef appelsap het volgende:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:03 schreef bixister het volgende:
volle maan, doe uw werk! ik zal nog even een beetje meemoonen, hopelijk helpt het.[afbeelding]
Nope. Net wat kleine krampjes vlak voor en tijdens het eten, maar dat was net zo snel weer weg als het kwam en stelde dus niet zo heel veel voor.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:38 schreef pinquit het volgende:
nog niks bij jullie fendy?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:43 schreef Fendy het volgende:
Hier worden weer krampjes gesignaleerd. kleintjes...maar krampjes.
Ik ben straks ook wegquote:Op zaterdag 3 februari 2007 08:12 schreef Sugar het volgende:
[afbeelding] Jaaaa, Bompie is nu echt echt echt onderweg! [afbeelding]
Renzell of Snoop, wil een van jullie me smsen als Bompie er is? Ik zit vandaag verder niet online.![]()
Och Renzelquote:Op zaterdag 3 februari 2007 08:42 schreef renzell het volgende:
Tussen alle jompels door trouwens toch even een slecht berichtje over Stijn, het kindje van mijn vriendin. Ik weet niet of het in dit topic nog helemaal op z'n plek is eigenlijk, maar wil het toch graag delen en weet niet goed waar anders. Het gaat helemaal niet goed. Hij heeft een bacterie opgelopen waardoor hij allemaal blaren op zijn lijfje heeft. De huid laat langzaam los. Hij ligt nu aan de beademing en krijgt antibiotica en morfine. Hij heeft erg veel pijn. Hopelijk gaat het snel over, maar Stijn is nog zo klein en teer dat zoiets natuurlijk ook heel slecht kan uitpakken. Arm kleintje!En mijn arme vriendin. Ze is zo verdrietig.
![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 08:42 schreef renzell het volgende:
Tussen alle jompels door trouwens toch even een slecht berichtje over Stijn, het kindje van mijn vriendin. Ik weet niet of het in dit topic nog helemaal op z'n plek is eigenlijk, maar wil het toch graag delen en weet niet goed waar anders. Het gaat helemaal niet goed. Hij heeft een bacterie opgelopen waardoor hij allemaal blaren op zijn lijfje heeft. De huid laat langzaam los. Hij ligt nu aan de beademing en krijgt antibiotica en morfine. Hij heeft erg veel pijn. Hopelijk gaat het snel over, maar Stijn is nog zo klein en teer dat zoiets natuurlijk ook heel slecht kan uitpakken. Arm kleintje!En mijn arme vriendin. Ze is zo verdrietig.
![]()
Ja, dat liep hier gisteravond uit op een hoop gegiechel...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:23 schreef Faja-Lobi het volgende:
Appelsap als je vliezen nog niet zijn gebroken kan je er voor kiezen om te proberen of sex het laatste setje kan geven. In sperma zitten stoffen die ook in weeenopwekkers zitten dus misschien dat het dan wel in ene door zet. Maar het lijkt me niks, dat welles nietus. En dat wachten op het overmijdelijke.
Hehehequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:21 schreef Karin het volgende:
[afbeelding]We krijgen er een zoon bij [afbeelding]
Erg erg leuk! Had het vorige week al een paar keer gedroomd en had het dus ook verwacht, heel raar. Had echt heel vreemd gekeken als het een meisje zou zijn maar dit is echt 100% een jongen, daar kan je echt niet omheen. Het is jammer dat ik geen scanner heb want ik heb er echt hele duidelijke foto's van (op mijn werk werd al gevraagd of ik het stiekum met een neger had gedaan).
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:39 schreef Klaasvaker het volgende:
OK Birthwatchers: De update van Klaasvaker en Slaapmeisje.
12:15u Klaasvaker is op de slaapkamer thuis en zet het bed op klossen.
12:30u Klaasvaker kan eindelijk slapen
14:43u Slaapmeisje belt Klaasvaker wakker. Klaasvaker komt terug uit tijdelijk coma en snelt naar het zhs. Slaapmeisje gaat een keizersnede krijgen. W'enstimulatie mocht niet baten. Bompie had de navelstreng om zich heen zitten en was als het ware aan het bungeejumpen daarbinnen.
15:00u Klaasvaker in zkh, nog net op tijd om mee te lopen. Klaasvaker moet ook zo'n operatiekloffie aan en hoesjes om de schoenen.
15:39u Bompiewordt geboren!!!!
Klaasvaker loopt even mee voor de huhuhu test (9/10), vergeet steeds hoe dat ding heet. Maar alles OK.
16:00u Klaasvaker en Slaapmeisje met Bompie verenigd op kraamafdeling. Dan wordt het nu ook tijd de naam te onthullen:
Milo Merlijn, roepnaam Milo (gewoon op z'n Nederlands uitspreken).
Hij weegt 4,028 Kg en is 52cm (dat laatste is een schatting). Inmiddels al zijn tweede borstvoeding gehad. Milo kijkt naar papa als Klaasvaker zingt.![]()
Klaasvaker is nu moe en moet naar bedje toe. Slaapmeisje komt dinsdag weer thuis en zal tot die tijd niet in de gelgenheid zijn te posten. Ik weet niet of ik er nog aan toe kom. Bed staat in ieder geval 3 dagen te vroeg op klossen. Pfft.
Foto's houden jullie nog even tegoed. Ik heb hier nog geen mogelijkheid toe.
Ik kon het niet laten om spontaan *OHHH* te roepen toen ik dit las!! Mooie namen hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:39 schreef Klaasvaker het volgende:
16:00u Klaasvaker en Slaapmeisje met Bompie verenigd op kraamafdeling. Dan wordt het nu ook tijd de naam te onthullen:
Milo Merlijn, roepnaam Milo (gewoon op z'n Nederlands uitspreken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |