Awakie staat nu de ramen te zemen, op 9maand.com stond het verhaal van iemand bij wie dat geholpen hadquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:11 schreef PM-girl het volgende:
Ook nog even voor Fendy dan !![]()
Voor het geval dat....!
Grmbl... wil jij jezelf dan voortaan niet meer zo laat melden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:15 schreef Fendy het volgende:
[..]
Awakie staat nu de ramen te zemen, op 9maand.com stond het verhaal van iemand bij wie dat geholpen had![]()
Ofwel, hier nog niets aan de hand
Je ava!quote:
Jaaaah het is WEL begonnen!!!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:28 schreef appelsap het volgende:
Het is iets heftiger geworden maar nog niet pijnlijk.
Ik vind het wel een beetje spannend maar durf zelf nog niet echt te zeggen dat het begonnen is. (ik weet het gewoon niet) Dus afwachten maar.
Ik heb ook een aantal malen getwijfeld of het wel écht was begonnen. De gyn zei toen: "Zo lang je twijfelt is het nog niet serieus."quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:28 schreef appelsap het volgende:
Ik vind het wel een beetje spannend maar durf zelf nog niet echt te zeggen dat het begonnen is. (ik weet het gewoon niet) Dus afwachten maar.
appelsapmeisje ga jij maar voor dan!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:28 schreef appelsap het volgende:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:03 schreef bixister het volgende:
volle maan, doe uw werk! ik zal nog even een beetje meemoonen, hopelijk helpt het.[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |