Jij bent niet meer blauwquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:04 schreef dutchie het volgende:
Ik kijk even voor je.
Nee... wil ik niet hebbenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:07 schreef dutchie het volgende:Maar ik mag toch nog wel helpen? Sjeen? Alsjeblieft?
hey pas op he, ik ben zwanger en verander zo in een hormonsterquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:11 schreef dutchie het volgende:
Omdat ik de balkjes [ quote ] en [ / quote ] heb weggehaald muts.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:11 schreef dutchie het volgende:
Omdat ik de balkjes [ quote ] en [ / quote ] heb weggehaald muts.
Sjeen, heb je nu door hoe wijs ik eigenlijk wel ben?![]()
Wattequote:Op donderdag 1 februari 2007 17:20 schreef dutchie het volgende:
Pssst Sjeen, doe jouw quote eens editten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:23 schreef Fendy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:51 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi 1-2-tje van Slaapmeisje en mijquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:46 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehe! Maak ons maar gek hoor!
Het is dat ik zie dat er ook Martijn in je sig staat, want er gaat ook een mama van een Niels mee met ons.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:03 schreef Babygirl het volgende:
Slaapmeisje zet um op!!!![]()
![]()
![]()
Ik leef al zo lang met je/jullie mee achter de schermen en nu word ik er zelfs hyper van. Beetje jammer dat we nét dit weekeinde weg zijn... dus voor 2 uur alstublieft![]()
Heel veel suc6 meid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |