abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45816215
vervolg op: Zwangerschap en geboorte deel 275

As papa's en mama's :

25 januari 2007: Slaapmeisje
30 januari Fendy en Awakie
05 februari 2007: Ka-Stone
***11 februari 2007: appelsap en Sandertje21***
13 februari 2007: Bibikuif22
23 februari 2007: Catootje
07 maart 2007: XXXKarinXXX
10 maart 2007: Minoes
18 maart 2007: Sidn3y
26 maart 2007: Gabberhead
02 april 2007: Ellesje
22 april 2007: laika
13 mei: 2007: waterfly
15 mei 2007: Snowwww
18 mei 2007: erikh (papa )
03 juni 2007: Marit1978
13 juni 2007: Beaker
17 juni 2007: kapitein_pannekoek
20 juni 2007: p_iglet
20 juni 2007: Karin
07 juli 2007: Kleintje
23 juli 2007: desiredbard
27 juli 2007: Freudie
28 juli 2007: jellyrose
31 juli 2007: Stiemie
02 augustus 2007: Deepfreeze en _Flash_
15 augustus 2007: B4CO (papa)
17 augustus 2007: Iksje
28 augustus 2007: Gwennert
11 september 2007: Lishe en Xtracer

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby\'s
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

Met baby Beefcake

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 31-01-2007 22:11:24 ]
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_45816248
oh ik zie nu dat Shao t in het andere topic wel gezegd heeft: QUINTEN heet ie, de broer van Dylan! en 't is een beer! van bijna 5 kilo! welkom Quinten!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 09:26:03 #3
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_45816249
We nemen deze
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 09:26:04 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45816251
Jaaaa! BabyBeef is geboren: Nieuwe baby Beef. (iets meer info)
pi_45816260
Maar jouw één was mooier E.T. zelfs met altcode kreeg ik geen streepjes.

Gewoon rustig aan doen Slaapmeisje. Nu je zwanger bent, moet je er zo lang mogelijk van genieten en bovenaan het rijtje valt het lekker op.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_45816263
en vivi ook nogmaals gefeliciteerd!

en nijna!! wooow dat is snel gegaan, gefeliciteerd met je zwangerschap!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 09:28:03 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45816273
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 09:27 schreef Brighteyes het volgende:
Beef en Shao, gefeliciteerd namens Vivi.
Ik had 'r even ge-SMS't. Ze zal later vandaag zelf 'langskomen', ze mogen zo naar huis.
pi_45816318
Lishe wat vervelend dat je zo misselijk bent. Hoeveel weken ben je nu?

Dank Bix .
Fake it till you make it...
  dinsdag 30 januari 2007 @ 09:32:55 #9
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45816355
Dank voor jullie tips. Ik denk dat ik morgenvroeg maar even langs de huisarts ga, als ik durf.
Evenstar, ervaringsdeskundige... Cola, dat drink ik 's avonds en helpt inderdaad even. De vla en de rest ga ik maar proberen. (maar koekjes. )
Nijna, morgen krijg ik weer een echo. Ik gok 7 weken.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_45816429
Lishe... puur mama van vsm heeft een granulaat die bij sommigen goed kan helpen. Bij mij totaal niet. Maar wie weet is het een oplossing voor jou.
Gembersiroop of stukjes gemberwortel kan ook goed helpen tegen de misselijkheid, maar daar moet je dan wel van houden.
En anders heeft de huisarts vast wel een middeltje voor je.

Probeer 's morgens liggend vast iets te eten voor je op staat, blijf dan nog even liggen en kom dan rustig op gang. Dat hielp bij mij het beste. En dan echt om de zoveel tijd wat eten. Crackers, hapjes fruit, vla en appelmoes, dat was het enige wat ik aankon in het begin!

Sterkte!
pi_45816543
Lishe,hier nog een ervaringsdeskundige,helaas........
Ik nam voor ik opstond een sultana,maar die bleef niet altijd hangen.Klein slokje melk of paar hapjes vanille-vla werkten beter.Later op de dag slokjes cola,vla en ....oh ja,leg een banaan naast je bed,dat was ook toppie bij mij(nu nog wel)
Enne....ik wil je niet bang maken,maar bij mij duurde het tot ruim 17 weken Ik hoop,dat je dat niet gaat nadoen en dat het maar snel over mag zijn.Ik heb rond de 8,5 week tabletjes gehad,cyclizine,hielpen vrij goed.
Heel veel succes

Groetjes,Minoes

(stond ik 2 dagen geleden op no 9 op de lijst,nu al no 7 )
pi_45816586
ik leefde tijdelijk op stukjes peer en appel..

Vervelend Lishe !!!

dan hier wat positiever: misselijkheid begon ineens hevig bij 7weken..maar was bij 10weken zo goed als voorbij !
Ik heb me er maar aan overgegeven ( ) doordat ik me gelukkig echt heel koest kon houden.
pi_45816706
Ik zit nu bijna op 17 weken, het is nog niet volledig weg. Het kan dagen goed gaan, andere dag kan ik opstaan en binnen no time misselijk worden. Heb dan niet eens de tijd om naar de wc te rennen. Heb dus nog overal in huis emmers en bakjes staan voor als ik moet
Maar het is nu hooguit eens in de 3 dagen 1 keer en niet meer iedere dag minimaal 3 x.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 10:16:18 #14
19529 Fendy
True Spirit
pi_45817111
Voor in de OP

30 januari Fendy en Awakie

En ja, ook meteen een tvp dus

-edit-
Oh, linkjes naar babybrabbels e.d.

aangepast

[ Bericht 42% gewijzigd door Fendy op 30-01-2007 10:21:27 ]
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 10:16:58 #15
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45817127
Jeetje dames. Ik hoop echt dat het eerder weg is. Nouja, volgens brabantse traditie... Ge moet lijen wa ter toe sti. Je moet ondergaan wat ervoor nodig is. Minoes en Kleintje, ik heb echt met jullie te doen.
Jullie tips ga ik gewoon opvolgen. De gedachte aan die kleine beetjes fruit, cola en vla maken me nog niet misselijk dus ik denk dat ik daar maar mee begin.
Fijn ook om te lezen dat er dus tabletjes zijn.
Hebben jullie wel gewoon doorgewerkt? Ik denk dat ik het vandaag met mijn collega's overleg. Zoals nu kan ik wel werken, maar als het straks weer terugkomt. Maar lijkt me vreselijk als ik hiervoor mezelf ziek moet melden.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 10:17:57 #16
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45817151
Belana, gister was Beefcake nog bij de vk geweest en haar bloeddruk verhoogd en had ze wat vocht in haar benen. Bij mij gingen toen al heel zachtjes wat belletjes rinkelen, maar het kon natuurlijk ook wat anders zijn. Maar ik had het dus goed.
(soms is het gewoon leuk om gelijk te krijgen )

Lishe, is het al een beetje weg getrokken? Cola werkte voor mij heel goed (ja ook om 09.00 's ochtends...). En probeer toch terwijl je op bed ligt nog iets te eten, een crackertje/beschuitje ofzo. Het klinkt heel tegenstrijdig, maar eten helpt tegen de misselijkheid.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_45817240
even tvp...
Ik lees graag mee met iedereen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 10:30:29 #18
24188 Belana
kloon van belana
pi_45817414
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 10:17 schreef dutchie het volgende:
Belana, gister was Beefcake nog bij de vk geweest en haar bloeddruk verhoogd en had ze wat vocht in haar benen. Bij mij gingen toen al heel zachtjes wat belletjes rinkelen, maar het kon natuurlijk ook wat anders zijn. Maar ik had het dus goed.
(soms is het gewoon leuk om gelijk te krijgen )
ah! ik had gisteren geen tijd om bij te lezen!
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 30 januari 2007 @ 10:40:10 #19
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45817640
Goedemorgen En wát voor morgen! Lees ik dat Beefcake zomaar bevallen is vannacht Ik wist niet dat die snackbar ook 's nachts geopend was Beefcake en Shaolin van harte gefeliciteerd met jullie zoon

Lishe sterkte met de misselijkheid. Ik kan je er geen tips over geven, want ik ben gelukkig helemaal niet misselijk geweest tijdens de zwangerschap. Er zitten hier helaas veel ervaringsdeskundigen die je tips kunnen geven.

Lees ik het nou goed dat Vivi vandaag naar huis mag? Wat een heerlijk nieuws, want thuis is toch het allerfijnst
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 10:45:37 #20
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45817747
Met gevulde maxicosi.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_45817891
hoe raar/nieuw lijkt me dat .. om opeens mèt kindje thuis te zijn !!!!
waarom is het nog geen mei/juni ???
IK WIL OOK

Lishe, ik heb me er wel ziek door moeten melden
voelde me op het werk zo beroerd dat ik niet te ver van de prullenbak weg durfde.
Ik kon het niet opbrengen om elke 20min. weer goed geconcentreerd/alert/vriendelijk mijn ding te doen. Voordeel was wel: doordat makkelijk vervang te regelen was, was die drempel niet zo hoog.
En toch, elke ochtend rond 07:00 weer hopen dat ik zou kunnen gaan werken.
Uiteindelijk 2weken ziek thuis, daarna 2 weken alleen de middagen gewerkt...waarbij de ochtenden vooral nog vrij waren omdat er al vervang voor geregeld was.
Stomme was nog dat men vond dat ik zo gemotiveerd was om TOCH te gaan werken, terwijl ik thuis met het gevoel lag dat ik te snel opgaf!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 11:06:35 #22
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_45818161
Vivi!!! Gefeliciteerd met Dean! Wat een mooie namen hebben jullie voor hem zeg! Strakjes lekker thuis van elkaar gaan genieten!

Beef en Shaolin ook super gefeliciteerd! Wat een flinkerd zeg!

Ben benieuwd naar de foto's van de beide heren

Verder heb ik gister weer in het zh gezeten (het zal weer eens niet zo zijn) Ik weet niet meer hoe het kwam maar ik liep naar de bank, struikelde, dacht oh jee, de tafel komt dichtbij, zette mijn buik af maar kwam daardoor heel hard met mijn bovenbeen op de punt terecht, ik viel door voorover, nam een glas mee en viel vol met mijn buik op de plavuizen, de tafel schoot echt door de kamer. Door alle herrie en ik die lag te huilen was mannetje supersnel beneden en schrok zich rot, ik lag ook nog op een stuk glas maar dat viel mee, ik had zo'n pijn in mijn been en buik. Mijn been werd ook gelijk paars dus man schrok zich ook een ongeluk, als ik al zohard mijn been had gestoten wat dan met mijn buik... Overeind kon ik niet komen dus heeft hij de verloskamers gebeld, die wilden een ambulance sturen maar dan zou ik in Zoetermeer naar het zh moeten terwijl mijn dossier in Delft ligt. Snel de zus van mijn vriendinnetje gebeld (die hier vlakbij woont) en samen naar het zh.

Weer een uur CTG gehad (ik voelde wéér de beeb niet), een uur bloeddruk gemeten en daarna onderzoeken, een echo en bloedprikken. Alles zag er gelukkig goed uit, geen beschadigingen van binnen. Ik ben vandaag nog gebeld over het bloed want het zou nog kunnen dat er wat van de babys bloed in mijn bloed is gekomen waardoor ik antistoffen aan zou maken maar alles was goed. Ik was al blij toen ik het hartje hoorde gisteren.

Nu heb ik ontzettende spierpijn, mijn been is bont en blauw en mijn buik doet nog zeer maar we hebben het ook weer achter de rug... De beeb voel ik iig weer!

Pff inderdaad niet niks die laatste loodjes :S

Oe, vergeet ik nog bijna Nijna!! Gefeliciteerd met je plusje!!!! Overduidelijk hoor, die eerste al Welkom en geniet van de komende tijd!
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
  dinsdag 30 januari 2007 @ 11:10:54 #23
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_45818240
Mijn vriendinnetje is vannacht om iets over twaalf via een keizersnee moeder geworden van een zoontje: Stijn. Het ging niet meer, de hartslag daalde te snel in de baarmoeder. Er was geen enkele reden meer om hem binnen te houden zeiden de artsen. Buiten de baarmoeder zou hij hoe dan ook meer kans maken dan binnen. Stijn weegt 1450 gram, te weinig dus om te kunnen opereren mocht dat nodig zijn. Maar hij heeft wel de hele nacht zelfstandig geademd! Vandaag gaan ze verdere onderzoeken doen naar het hartje. Daar valt nog weinig over te zeggen op dit moment. Superspannend vind ik het! Maar ze is wel mama, mijn vriendin, en ondanks alle zorgen ook blij en heel trots op haar kleine, dappere mannetje.

[ Bericht 2% gewijzigd door renzell op 30-01-2007 13:38:55 ]
pi_45818245
Jeetje Bibikuif wel voorzichtig doen hoor!
Gelukkig lijkt alles goed te zijn nu, wel schrikken zeg!
Nou doe maar lekker rustig aan met al die pijn.
  † In Memoriam † dinsdag 30 januari 2007 @ 11:12:27 #25
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45818277
Bibikuif jeetje wat schrikken zeg zo'n val Gelukkig is alles goed met jullie ukkie!

Marit wat vervelend dat je je zo beroerd voelde dat je je (gedeeltelijk) ziek moest melden zeg. Werk je nu wel weer fulltime? Ik moest de eerste 10 weken van mijn zwangerschap plat liggen en voelde me ook zo schuldig. Gelukkig had ik een laptop van de zaak thuis zodat ik af en toe kon inloggen in mijn mail en in ieder geval mijn maandelijkse rapportages thuis kon maken.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')