Vivi!!! Gefeliciteerd met Dean! Wat een mooie namen hebben jullie voor hem zeg! Strakjes lekker thuis van elkaar gaan genieten!
Beef en Shaolin ook super gefeliciteerd! Wat een flinkerd zeg!
Ben benieuwd naar de foto's van de beide heren
![]()
Verder heb ik gister weer in het zh gezeten (het zal weer eens niet zo zijn) Ik weet niet meer hoe het kwam maar ik liep naar de bank, struikelde, dacht oh jee, de tafel komt dichtbij, zette mijn buik af maar kwam daardoor heel hard met mijn bovenbeen op de punt terecht, ik viel door voorover, nam een glas mee en viel vol met mijn buik op de plavuizen, de tafel schoot echt door de kamer. Door alle herrie en ik die lag te huilen was mannetje supersnel beneden en schrok zich rot, ik lag ook nog op een stuk glas maar dat viel mee, ik had zo'n pijn in mijn been en buik. Mijn been werd ook gelijk paars dus man schrok zich ook een ongeluk, als ik al zohard mijn been had gestoten wat dan met mijn buik... Overeind kon ik niet komen dus heeft hij de verloskamers gebeld, die wilden een ambulance sturen maar dan zou ik in Zoetermeer naar het zh moeten terwijl mijn dossier in Delft ligt. Snel de zus van mijn vriendinnetje gebeld (die hier vlakbij woont) en samen naar het zh.
Weer een uur CTG gehad (ik voelde wéér de beeb niet), een uur bloeddruk gemeten en daarna onderzoeken, een echo en bloedprikken. Alles zag er gelukkig goed uit, geen beschadigingen van binnen. Ik ben vandaag nog gebeld over het bloed want het zou nog kunnen dat er wat van de babys bloed in mijn bloed is gekomen waardoor ik antistoffen aan zou maken maar alles was goed. Ik was al blij toen ik het hartje hoorde gisteren.
Nu heb ik ontzettende spierpijn, mijn been is bont en blauw en mijn buik doet nog zeer maar we hebben het ook weer achter de rug... De beeb voel ik iig weer!
Pff inderdaad niet niks die laatste loodjes :S
Oe, vergeet ik nog bijna Nijna!! Gefeliciteerd met je plusje!!!! Overduidelijk hoor, die eerste al
![]()
Welkom en geniet van de komende tijd!