Nope. Net wat kleine krampjes vlak voor en tijdens het eten, maar dat was net zo snel weer weg als het kwam en stelde dus niet zo heel veel voor.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:38 schreef pinquit het volgende:
nog niks bij jullie fendy?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:43 schreef Fendy het volgende:
Hier worden weer krampjes gesignaleerd. kleintjes...maar krampjes.
Ik ben straks ook wegquote:Op zaterdag 3 februari 2007 08:12 schreef Sugar het volgende:
[afbeelding] Jaaaa, Bompie is nu echt echt echt onderweg! [afbeelding]
Renzell of Snoop, wil een van jullie me smsen als Bompie er is? Ik zit vandaag verder niet online.![]()
Och Renzelquote:Op zaterdag 3 februari 2007 08:42 schreef renzell het volgende:
Tussen alle jompels door trouwens toch even een slecht berichtje over Stijn, het kindje van mijn vriendin. Ik weet niet of het in dit topic nog helemaal op z'n plek is eigenlijk, maar wil het toch graag delen en weet niet goed waar anders. Het gaat helemaal niet goed. Hij heeft een bacterie opgelopen waardoor hij allemaal blaren op zijn lijfje heeft. De huid laat langzaam los. Hij ligt nu aan de beademing en krijgt antibiotica en morfine. Hij heeft erg veel pijn. Hopelijk gaat het snel over, maar Stijn is nog zo klein en teer dat zoiets natuurlijk ook heel slecht kan uitpakken. Arm kleintje!En mijn arme vriendin. Ze is zo verdrietig.
![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 08:42 schreef renzell het volgende:
Tussen alle jompels door trouwens toch even een slecht berichtje over Stijn, het kindje van mijn vriendin. Ik weet niet of het in dit topic nog helemaal op z'n plek is eigenlijk, maar wil het toch graag delen en weet niet goed waar anders. Het gaat helemaal niet goed. Hij heeft een bacterie opgelopen waardoor hij allemaal blaren op zijn lijfje heeft. De huid laat langzaam los. Hij ligt nu aan de beademing en krijgt antibiotica en morfine. Hij heeft erg veel pijn. Hopelijk gaat het snel over, maar Stijn is nog zo klein en teer dat zoiets natuurlijk ook heel slecht kan uitpakken. Arm kleintje!En mijn arme vriendin. Ze is zo verdrietig.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |