en wat voor dier is balloe?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:05 schreef Qwea het volgende:Ik heb Balloe opgegeven
Hij verdient het wel om na zn zware operatie in het zonnetje gezet te worden
half bal, half koe.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:06 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
en wat voor dier is balloe?
Een GoldenRetrieverquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:06 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
en wat voor dier is balloe?
bingoquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:07 schreef PeuLManS het volgende:
balloe de bruine beer.
Jepquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:19 schreef beestjuh het volgende:
Als ik Alfje nou mee laat doen, mag mijn muisje dan nog in de categorie knagers meedoen?
tofquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jep. Je mag in alle categorieen gewoon 1x meedoen. Ik ga het meteen even in de openingspost plakken.
Ik zou me god niet weten wie ik dit jaar zou moeten opgeven, vorig jaar waren er 4 categorien geloof ik (hond/kat/vogel/overig ?) en toen wist ik al niet wie ik moest opgeven, laat staan dat ik er uberhaubt maar 1 kan kiezenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:11 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zal moeten kiezen tussen mijn 2 katers.
Dat heb ik ook, tvp.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:46 schreef Qwea het volgende:
Hey ijsmeis?
Ik heb maar 1 goeie foto van mn kat. MOETEN het er perse 2 zijn?
Neuh, moet niet. Het staat er meer om het maximale aan te gevenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:46 schreef Qwea het volgende:
Hey ijsmeis?
Ik heb maar 1 goeie foto van mn kat. MOETEN het er perse 2 zijn?
aah tofquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh, moet niet. Het staat er meer om het maximale aan te geven.
wat een leuk idee ijsmeisquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:54 schreef ijsmeis het volgende:
Ik spam hier trouwens ook nog even het topicje van FOT:
Huisdier van het jaar verkiezing
Ze zijn in ieder geval best wel lekker enthousiastLeuk toch?!
Dat kan ik ook wel even doenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:58 schreef Marietje_34 het volgende:
Is het trouwens niet een idee om in de OP van het verkiezingstopic iets te vermelden over de winnaars van vorig jaar?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:50 schreef Robertje het volgende:
Mijn kat is vorig jaar van 3 meter naar beneden gevallen en heeft nu nepkruisbanden op haar knie![]()
Maar ze springt gewoon weer van 3 meter naar beneden![]()
quote:
Jouw golden is veul witter dan de mijnequote:
Een halfontklede dame om stemmen te winnenquote:Op maandag 5 februari 2007 09:49 schreef Ticootje het volgende:
knuffelen is mijn hobby, vooral als het op bed is!!
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 februari 2007 09:49 schreef Ticootje het volgende:
knuffelen is mijn hobby, vooral als het op bed is!!
[afbeelding]
Sorry, dan zie ik liever halfontklede damesquote:Op maandag 5 februari 2007 09:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07061/DSC00574.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
"Ik mag lekker ook op bed"
quote:Op maandag 5 februari 2007 09:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Sorry, dan zie ik liever halfontklede dames
quote:Op maandag 5 februari 2007 09:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Sorry, dan zie ik liever halfontklede dames
neequote:Op maandag 5 februari 2007 10:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat kan ik niet goed zien, heb je nog een foto?
Balloe heeft tenminste een lekker kontjequote:Op maandag 5 februari 2007 10:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
nee![]()
Ik kan wel een foto maken van Tico zn hamlappen!
Neuh, ik hou niet van hondenquote:Op maandag 5 februari 2007 10:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
nee![]()
Ik kan wel een foto maken van Tico zn hamlappen!
quote:
I'm more into pussyquote:Op maandag 5 februari 2007 11:03 schreef Qwea het volgende:
[..]van die lekkere zachte honden billen
jup. Poekie heeft een poos terug een auto ongeluk gehad. En dr oogje moest helaas ge-amputeerd worden. Ook staat dr hoofdje door de klap vrij scheef.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:36 schreef Ticootje het volgende:
heeft de poes maar 1 oog??
Dan gaat mijn stem bij deze naar Poekiequote:Op maandag 5 februari 2007 11:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
jup. Poekie heeft een poos terug een auto ongeluk gehad. En dr oogje moest helaas ge-amputeerd worden. Ook staat dr hoofdje door de klap vrij scheef.Maar poekie is een taaie
ze leeft nog steeds.
Ze komt alleen sinds het ongeluk niet meer uit de tuin vandaan. Vroeger ging ze hele stukken lopen. Nu zit ze altijd op de container of onder de BBQ.
Ja zeg, niet van die zielige verhalen nu ineens allemaalquote:Op maandag 5 februari 2007 11:45 schreef Ticootje het volgende:
Mijn kat ik een keer aangevallen door een hond, toen had ze een flinke bult bij dr oog en allemaal bloed. Dus ik snel de dierenarts bellen. Die zei dat ik maar beter even kon afwachten, na een duidelijke beschrijving.
Wat een lieverdquote:Op maandag 5 februari 2007 11:45 schreef Ticootje het volgende:
ik vind poekie zielig!!!
Maar goed dat peokie het nog doet!!!
Mijn kat ik een keer aangevallen door een hond, toen had ze een flinke bult bij dr oog en allemaal bloed. Dus ik snel de dierenarts bellen. Die zei dat ik maar beter even kon afwachten, na een duidelijke beschrijving.
Ik heb elke dag 3 keer per dag het oogje ontsmet en uitgespoelt. Gelukkig doet ze het nog!!
even spam dan maar
[afbeelding]
Je mag er maar 1 opgeven?quote:Op maandag 5 februari 2007 11:48 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb mn katten maar niet opgegeven. Ik kan niet kiezen tussen de 3.
Dolce (gabbana) is 2.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat een lieverdHoe oud is jouw poes? poekie is al 17
![]()
Ik kan wel merken dat ze oud wordt. Er zit hier achter het huis altijd een kat,veel jonger dan haar, die haar bij haar etensbakje wegjaagd en het zelf opeet
En ze vertikt het 9 vd 10x om binnen te eten
waaaaaaaaaaaquote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 12:44 schreef Ticootje het volgende:
Zeg kap eens met die foto's!!!
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 februari 2007 12:44 schreef Ticootje het volgende:
Zeg kap eens met die foto's!!!
[afbeelding]
Ja, nutuurlijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:07 schreef borisbanaan het volgende:
Mogen goudvisjes ook meedoen? Ze zijn echt keimooi![]()
En zal ik dan de grote oranje laten meedoen? Of de iets kleinere meer roodgetinte?
Hier viel er wel een buitje maar er bleef gewoon helemaal niets liggenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:34 schreef Ticootje het volgende:
Gister hebben we heerlijk gewandeld in de sneeuw, ik baal alleen dat ik geen fotos heb kunnen maken.
Was echt supergaaf! Elke sneeuwbal moest kapot.
Hahaquote:Op maandag 5 februari 2007 09:36 schreef Qwea het volgende:
[[url=http://xs312.xs.to/xs312/07061/DSC00637.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
idd,stem nou
Ik heb gelukkig wel fotootjes kunnen maken. De katten supernieuwsgierig in de sneeuwquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:34 schreef Ticootje het volgende:
Gister hebben we heerlijk gewandeld in de sneeuw, ik baal alleen dat ik geen fotos heb kunnen maken.
Was echt supergaaf! Elke sneeuwbal moest kapot.
Tris is mijn mannetjequote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:47 schreef Qwea het volgende:
mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen van wie de hond tristan is?
Ik wil het baasje van Tristan heel heel heel veel sterkte wensen. Geef Tristan een dikke knuffel en een overheerlijk () kusje van me
quote:Op maandag 12 februari 2007 08:11 schreef Nies het volgende:
[..]
Tris is mijn mannetje![]()
[afbeelding]
Hij ligt nu nog te slapen (in mijn bed) maar hij wordt zo gewekt met een knuffel!
Dank je wel!
Nah, hij heeft borsthaar, is lekker warm, snurkt niet, en draait netjes om als ie een por krijgtquote:Op maandag 12 februari 2007 08:35 schreef Qwea het volgende:
[..]is dat nou niet lastig? zo'n lobbes in je bed
is er uberhaupt nog plek voor jou?
quote:Op maandag 12 februari 2007 09:23 schreef Nies het volgende:
[..]
Nah, hij heeft borsthaar, is lekker warm, snurkt niet, en draait netjes om als ie een por krijgt![]()
Past perfect in m'n tweepersoonsbedje.
quote:Op maandag 12 februari 2007 09:23 schreef Nies het volgende:
[..]
Nah, hij heeft borsthaar, is lekker warm, snurkt niet, en draait netjes om als ie een por krijgt![]()
Past perfect in m'n tweepersoonsbedje.
Morgen gaan we stemmenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:05 schreef Qwea het volgende:
schop!
En hebben jullie allemaal al even op Balloe gestemd?
aah mooi,dan kunnen jullie allemaal opquote:Op maandag 12 februari 2007 19:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Morgen gaan we stemmen![]()
Hier ook succes allemaal![]()
nog nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:28 schreef Ticootje het volgende:
Waar kan je stemmen??
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:03 schreef senesta het volgende:
Tja door de downtime gisteren hebben we niets kunnen doen.
We hadden het vanmorgen al online willen hebben maar dat word dus iets later vandaag.
Excuses daarvoor.
quote:Senesta? Mag je op jezelf stemmen? of moet je eigen stem naar iemand anders gaan?
Dat kun je toch in het topic zienquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:10 schreef Qwea het volgende:
Zo,en wie heeft allemaal al op balloe gestemd?
niemandquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat kun je toch in het topic zien?
Als jij ook stemtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
Stem zelf ook even dan. Wel zo netjes.
Is ook zoquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:04 schreef Marietje_34 het volgende:
Nou, ik weet het nog niet hoor, ze zijn allemaal zo leuk![]()
Hij lag eerst op mn been te slapen/kwijlenquote:
Maar Sam en Nimo zijn het leukste!quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:04 schreef Marietje_34 het volgende:
Nou, ik weet het nog niet hoor, ze zijn allemaal zo leuk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |