Ja, nutuurlijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:07 schreef borisbanaan het volgende:
Mogen goudvisjes ook meedoen? Ze zijn echt keimooi![]()
En zal ik dan de grote oranje laten meedoen? Of de iets kleinere meer roodgetinte?
Hier viel er wel een buitje maar er bleef gewoon helemaal niets liggenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:34 schreef Ticootje het volgende:
Gister hebben we heerlijk gewandeld in de sneeuw, ik baal alleen dat ik geen fotos heb kunnen maken.
Was echt supergaaf! Elke sneeuwbal moest kapot.
Hahaquote:Op maandag 5 februari 2007 09:36 schreef Qwea het volgende:
[[url=http://xs312.xs.to/xs312/07061/DSC00637.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
idd,stem nou
Ik heb gelukkig wel fotootjes kunnen maken. De katten supernieuwsgierig in de sneeuwquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:34 schreef Ticootje het volgende:
Gister hebben we heerlijk gewandeld in de sneeuw, ik baal alleen dat ik geen fotos heb kunnen maken.
Was echt supergaaf! Elke sneeuwbal moest kapot.
Tris is mijn mannetjequote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:47 schreef Qwea het volgende:
mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen van wie de hond tristan is?
Ik wil het baasje van Tristan heel heel heel veel sterkte wensen. Geef Tristan een dikke knuffel en een overheerlijk () kusje van me
quote:Op maandag 12 februari 2007 08:11 schreef Nies het volgende:
[..]
Tris is mijn mannetje![]()
[afbeelding]
Hij ligt nu nog te slapen (in mijn bed) maar hij wordt zo gewekt met een knuffel!
Dank je wel!
Nah, hij heeft borsthaar, is lekker warm, snurkt niet, en draait netjes om als ie een por krijgtquote:Op maandag 12 februari 2007 08:35 schreef Qwea het volgende:
[..]is dat nou niet lastig? zo'n lobbes in je bed
is er uberhaupt nog plek voor jou?
quote:Op maandag 12 februari 2007 09:23 schreef Nies het volgende:
[..]
Nah, hij heeft borsthaar, is lekker warm, snurkt niet, en draait netjes om als ie een por krijgt![]()
Past perfect in m'n tweepersoonsbedje.
quote:Op maandag 12 februari 2007 09:23 schreef Nies het volgende:
[..]
Nah, hij heeft borsthaar, is lekker warm, snurkt niet, en draait netjes om als ie een por krijgt![]()
Past perfect in m'n tweepersoonsbedje.
Morgen gaan we stemmenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:05 schreef Qwea het volgende:
schop!
En hebben jullie allemaal al even op Balloe gestemd?
aah mooi,dan kunnen jullie allemaal opquote:Op maandag 12 februari 2007 19:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Morgen gaan we stemmen![]()
Hier ook succes allemaal![]()
nog nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:28 schreef Ticootje het volgende:
Waar kan je stemmen??
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:03 schreef senesta het volgende:
Tja door de downtime gisteren hebben we niets kunnen doen.
We hadden het vanmorgen al online willen hebben maar dat word dus iets later vandaag.
Excuses daarvoor.
quote:Senesta? Mag je op jezelf stemmen? of moet je eigen stem naar iemand anders gaan?
Dat kun je toch in het topic zienquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:10 schreef Qwea het volgende:
Zo,en wie heeft allemaal al op balloe gestemd?
niemandquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat kun je toch in het topic zien?
Als jij ook stemtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
Stem zelf ook even dan. Wel zo netjes.
Is ook zoquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:04 schreef Marietje_34 het volgende:
Nou, ik weet het nog niet hoor, ze zijn allemaal zo leuk![]()
Hij lag eerst op mn been te slapen/kwijlenquote:
Maar Sam en Nimo zijn het leukste!quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:04 schreef Marietje_34 het volgende:
Nou, ik weet het nog niet hoor, ze zijn allemaal zo leuk![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |