en wat voor dier is balloe?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:05 schreef Qwea het volgende:Ik heb Balloe opgegeven
Hij verdient het wel om na zn zware operatie in het zonnetje gezet te worden
half bal, half koe.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:06 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
en wat voor dier is balloe?
Een GoldenRetrieverquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:06 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
en wat voor dier is balloe?
bingoquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:07 schreef PeuLManS het volgende:
balloe de bruine beer.
Jepquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:19 schreef beestjuh het volgende:
Als ik Alfje nou mee laat doen, mag mijn muisje dan nog in de categorie knagers meedoen?
tofquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jep. Je mag in alle categorieen gewoon 1x meedoen. Ik ga het meteen even in de openingspost plakken.
Ik zou me god niet weten wie ik dit jaar zou moeten opgeven, vorig jaar waren er 4 categorien geloof ik (hond/kat/vogel/overig ?) en toen wist ik al niet wie ik moest opgeven, laat staan dat ik er uberhaubt maar 1 kan kiezenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:11 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zal moeten kiezen tussen mijn 2 katers.
Dat heb ik ook, tvp.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:46 schreef Qwea het volgende:
Hey ijsmeis?
Ik heb maar 1 goeie foto van mn kat. MOETEN het er perse 2 zijn?
Neuh, moet niet. Het staat er meer om het maximale aan te gevenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:46 schreef Qwea het volgende:
Hey ijsmeis?
Ik heb maar 1 goeie foto van mn kat. MOETEN het er perse 2 zijn?
aah tofquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh, moet niet. Het staat er meer om het maximale aan te geven.
wat een leuk idee ijsmeisquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:54 schreef ijsmeis het volgende:
Ik spam hier trouwens ook nog even het topicje van FOT:
Huisdier van het jaar verkiezing
Ze zijn in ieder geval best wel lekker enthousiastLeuk toch?!
Dat kan ik ook wel even doenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:58 schreef Marietje_34 het volgende:
Is het trouwens niet een idee om in de OP van het verkiezingstopic iets te vermelden over de winnaars van vorig jaar?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:50 schreef Robertje het volgende:
Mijn kat is vorig jaar van 3 meter naar beneden gevallen en heeft nu nepkruisbanden op haar knie![]()
Maar ze springt gewoon weer van 3 meter naar beneden![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |