Grappig idee! Ligt er beetje aan waar, wanneer en hoe enzo. Maar het lijkt me wel leuk!quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:28 schreef ijsmeis het volgende:
Hallo daar FOTers!
In Flora & Fauna loopt vanaf nu een huisdier van het jaar verkiezing.
Nu hadden wij, een aantal crewleden, een idee en daarvoor vragen wij jullie om een gunst.
Wij zijn namelijk op zoek, naar wat fotografen, die wellicht wat foto's willen maken van de huisdiertjes van de winnaars (die zijn er uiteraard nog niet, die komen nog).
Wat meer info over de verkiezing zelf, kun je hier vinden: Huisdier van het jaar verkiezing!
Zijn er misschien wat vrijwilligers? Of zijn er misschien nog vragen?
Blaat maar raak.
Yes, daar zaten we ook al over te denken. Voor de meeste dieren zal het wel niet fijn zijn om in een onbetrouwbare omgeving te zijn, waardoor ik al gauw zou zeggen, doe het bij hun thuis, als ze dat willen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Grappig idee! Ligt er beetje aan waar, wanneer en hoe enzo. Maar het lijkt me wel leuk!
Hmmm als ik een auto had. Maar ik moet alles met OV doen. Misschien een idee om (afhankelijk wie de winnaars zijn) op te delen naar locaties, provincies of zo?quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yes, daar zaten we ook al over te denken. Voor de meeste dieren zal het wel niet fijn zijn om in een onbetrouwbare omgeving te zijn, waardoor ik al gauw zou zeggen, doe het bij hun thuis, als ze dat willen.
Maar ik denk dat dat voor de fotografen weer wat minder is? Of vinden jullie dat wel oke?
Goed ideequote:Op donderdag 1 februari 2007 14:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Hmmm als ik een auto had. Maar ik moet alles met OV doen. Misschien een idee om (afhankelijk wie de winnaars zijn) op te delen naar locaties, provincies of zo?
Zullen we doenquote:Maar goed...ik hou het eventjes in de gaten. Hou ons maar op de hoogte![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Goed idee. Misschien zeggen de winnaars straks zelf ook nog wel van "och, maakt me echt niet uit om daar en daarheen te moeten komen". Kan ook nog
.
[..]
Zullen we doen!
watjequote:
Idem, maar dan voor Noord Nederland (Drenthe Groningen Friesland)quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
watje![]()
Mocht de winnaar in Noord Brabant wonen en naar mijn studiootje willen komen zie ik geen probleem
Idem, maar dan in Gelderland (zaltbommel)quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Idem, maar dan voor Noord Nederland (Drenthe Groningen Friesland)
Dat is alleen een probleem met maat-45 hondjes.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:37 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en ik beloof mijn hond genoeg te voeren, zodat ze niet potentiele 'lunch' voorbij ziet komen
45 Xquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat is alleen een probleem met maat-45 hondjes.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
45 X
[afbeelding]
ik zie het probleem niet
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
banwaardige opmerking via MSN doorggeeft
![]()
uhm...ik neem niet heel Brabant voor mijn rekening hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:06 schreef pea4fun het volgende:
Hey wat leukIk ben eventueel ook wel bereid om naar het winnende huisdier te reizen. Aangezien Puckzzz brabant al voor haar rekening neemt wil ik best limburg doen hoor.
edit: En wat shark zegt, zoeperzaske is denk ik toch wel de aangewezen persoon voor knaagdieren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |