Wel iets voorbarig hequote:Op donderdag 1 februari 2007 02:41 schreef IkWeetNiets het volgende:
Sorry voor de titel, wou ook eens ruig doen, normaal ben ik niet zo.
Als je dat ECHT denkt, moet je gewoon nooit meer gaan kijken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:43 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik ben wednesdayplanner, wat ben jij?
Ik ben in love..........
LS, dit is inderdaad gescript, tot op de kommaaaaaaaaa
Als dat maar goed gaat.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:49 schreef Peter6000 het volgende:
Huub komt bij Nathanael en Nena zitten.
Is het zo moeilijk om wakker te blijven?quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Spa blauw en veel koffie met zn allen
Of: Nena speelt, en Huub speelt piano.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:50 schreef avonne het volgende:
Doe maar een andere TT
suggestie
Nathanael is een party pooper
Nena is boos op Brian (part 6)
Huub wil zoenen en Nena stiekem ook
of zo
SCANBOY, ik zal de ironische ondertoon iets zwaarder aanzetten de volgende keer Ok?quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je dat ECHT denkt, moet je gewoon nooit meer gaan kijken.
Ik denk zelf dat er helemaal niets gescript is.
voor de tigste keer vanavond.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:54 schreef Peter6000 het volgende:
Huub neemt het op het punt van Brian uitdagen, op voor Brian.
De redactie had een zoenende Nena en Huub kunnen zien!quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:54 schreef Mika25 het volgende:
De redaktie verveeld zich ook...zoomen met de camera is leuker
dacht ook al iets vreemds te zien. ligt dus niet aan mijquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:55 schreef partyyboyy het volgende:
IKWEETNIETS: Jou post is om de een of andere reden heel erg lang!
Ik dacht ff dat het aan mij lagquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:55 schreef partyyboyy het volgende:
Dat klopt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:55 schreef partyyboyy het volgende:
Bezopenheid (tegen ons streamers)quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:56 schreef Dogga het volgende:
wat brabbelt huubie nou
Haha, ik ook lolbroek zijnquote:
Deze?quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:59 schreef avonne het volgende:
Tering, waar is de NSB knop
Wie heb je er nou mee met die lege foto's????
welneequote:Op donderdag 1 februari 2007 02:59 schreef farceman het volgende:
Huub dreigt het weer eens te verneuken
quote:
We zullen straks gaan zien of Brian z'n zelfbeheersing bewaartquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie wel een soort doorbraakje in de Brian - Nena situatie.
Vooral Brian krijgt er wat genoeg van, en gaf aan dat hij blij was zijn zelfbeheersing bewaard te hebben en dat hij morgen gewoon weer lekker zijn eigen gang gaat.
Nena wordt van meerdere kanten op haar uitdaaggedrag aangesproken.
LOL, Haal ff die KutPost van je weg!11quote:
Waar je mee omgaat wordt je mee besmet (Natasia).quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:05 schreef Suikeroom het volgende:
Nena shut the fuck je staat op repeat
zomaar haat jequote:Op donderdag 1 februari 2007 03:05 schreef Suikeroom het volgende:
Nena shut the fuck je staat op repeat kk hoer
Is niet zo leuk zo laat elke keer.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:02 schreef Day het volgende:
OMG, wat een ontwikkelingen weer!
Ik kwam alleen mijn pc uitzetten (lag al op bed)quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is niet zo leuk zo laat elke keer.
Wij kunnen niet om 9 uur op staan.
Dit houden we niet vol hoor redactie![]()
Kan je nagaan hoe verslavend dit eigenlijk is (het streamen)quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:07 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kwam alleen mijn pc uitzetten (lag al op bed)
En ik zit nu alweer 2 uur te kijken!![]()
Join the club..ik kijk en luister al 2 en half uur zeer aandachtigquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:07 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:07 schreef farceman het volgende:
Denk dat de acupunturist morgen een hoop naalden moet plaatsen bij Brian , hahah
Mag ik mijn post van de vorige pagina herhalen.....all in favor say ay....quote:
Ga denk voortaan gewoon tegelijk met de kids naar bed.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:07 schreef Day het volgende:
[..]
ahahah ik ga zo switchen volgens mijquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:11 schreef partyyboyy het volgende:
ben ik nou trouwens de enige die naar Huub en Nl aan het luisteren ben?
en brian: .... JA JA JA, maar ze stopt nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:12 schreef Day het volgende:
Daar gaat ze weer.
Zeg 't, zeg 't, zeg 't!
Ja sorry, maar ik kan het niet helpen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:12 schreef avonne het volgende:
Zitten jullie naar de lovestory te kijken
Huub "hoorde het gonzen vandaag in de villa" en is er verbaasd over dat alleen al het feit dat hij met Nel heeft gepraat zoveel onrust creëert in de tent, en vraagt zich af wat ze teweeg zouden kunnen brengen als ze zouden samenwerkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:10 schreef farceman het volgende:
Waar hebben .Nl en Huub het over?
Ik wil switchen, maar het is net een verslaving om te wachten tot ze weer 'zeg het dan' zegt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:12 schreef avonne het volgende:
Zitten jullie naar de lovestory te kijken
hee, ik zeg toch dat Nena het prima doet!quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:15 schreef Day het volgende:
Nieuwe herhalingszin: Is dat de makkelijkste weg?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:15 schreef ron1970 het volgende:
Het romantish samenzijn tussen Huub en Nena gaat niet meer gebeuren vanacht.
doe s normaalquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:17 schreef r3gi3boy het volgende:
okey, het wordt tijd dat Blonde Nena keihard in d'r kut geschopt wordt 'ofzo', want het wordt verdomde irritant
Ze is duidelijk op ruzie uit. Ze is hem nu net zo aan het upfokken als ze haar met ex deed.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nena begint aardig door te draaien. Kijken of Brian haar nog kan kalmeren.
Ze onderbrak net een zin van Brian al na 3 woorden: "Is dit weer een retorische vraag".quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nena begint aardig door te draaien. Kijken of Brian haar nog kan kalmeren.
Tuurlijk niet, dat heb ik de redactie ook al nagegeven!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:15 schreef ron1970 het volgende:
Het romantish samenzijn tussen Huub en Nena gaat niet meer gebeuren vanacht.
Best een normale reactie heaur!quote:
Thnx voor de update. Klinkt ook zeer interessant, maar Nena / Brian is ook zo hilarisch.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:21 schreef avonne het volgende:
Huub "we hebben beide een eigen field of expertise"
Nel "het zal vooral van jou moeten komen, maar ik zal zeker mijn deel wel doen"
Huub "ik stel voor Ilona"
ik merk hetquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ze is duidelijk op ruzie uit. Ze is hem nu net zo aan het upfokken als ze haar met ex deed.
Ilona mag er niet over praten, maar als ik haar zo zie, heb ik zelf niet de indruk dat ze een vertrek erg zou vinden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:23 schreef rooie3 het volgende:
weet iemand of Ilona eruit wil.
Huub is zo gericht op Ilona.
Nena doet precies hetzelfde!quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:22 schreef Peter6000 het volgende:
Ze heeft wel gelijk over dat slecht praten van Brian.
Ja hij wil graag uit haar buurt blijvenquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:23 schreef Peter6000 het volgende:
Brian wil blijven staan, want dan kunnen ze elkaar beter aankijken.![]()
Ik hoop het.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ilona mag er niet over praten, maar als ik haar zo zie, heb ik zelf niet de indruk dat ze een vertrek erg zou vinden.
van de andere kant ook fijn dat ze deze discussie nog s over doen. ik had m gemist namelijk. nu ben ik weer helemaal bij.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:25 schreef raggende_annie het volgende:
zit ik hier 2 uur te wachten op t resultaat van huub z'n inspanning krijgen we dit weer
ze stinkt uit d'r bek, daarom blijft hij liever staanquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja hij wil graag uit haar buurt blijven![]()
Tjoeri, geweldige Nick maar geen onzin lullen, dat is kutquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze zijn gewoon stapelgek op elkaar maar ze durven het beiden niet te zeggen![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:25 schreef raggende_annie het volgende:
zit ik hier 2 uur te wachten op t resultaat van huub z'n inspanning krijgen we dit weer
quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:25 schreef r3gi3boy het volgende:
ik was vrolijk toen ik om een uurtje of half twee begon met posten over de streams, ik zag huub, ik zag nena, ik zag bloemetjes én ik zag bijtjes. Maar in de afgelopen twee uur is er een duiveltje in mijn rug gaan prikken die me beveelde 'om het hier gewoon te zeggen'. (jesus ik praat gewoon nena na, ik ben geindoctrineerd, ge-brian-washed) Er kookt een pannetje over in m'n hypothalamus, er zit een kink in m'n st. jacobsschelp en ik begin langzaam kapot te gaan door het kijken van die streams!
Er bloeide iets moois om half twee, dit werd kapot verklaart toen satanael erbij kwam zitten en vervolgens nog verder de grond ingestampt toen Nena voor de tweede maal de 'confrontatie ' aanging met Brother Brian.
Geen vernieuwende discussie ofzo, gewoon een klote repeat van 5 uur geleden.
Met deze ruzie tussen Brainless en Nena kunnen ze 2 weken de uitzendingen mee vullenquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:29 schreef partyyboyy het volgende:
helaas dat de redactie niks onderneemde! Ik verwacht een overtreffend script! Anders zijn ze onprofessioneel!
Ja, wat voor domme gast ze gecast hebbenquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:30 schreef anno-i-mus het volgende:
hoe groot is dat bord
DGK_REDACTIE : Zitten jullie nog op jullie stoel? of rollen jullie nu ook lachend over de grond?
Nou...echt 2 weken een invulling van een programmaquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Met deze ruzie tussen Brainless en Nena kunnen ze 2 weken de uitzendingen mee vullenDas toch ook een meesterlijk plan?
Jij bent niet leuk meer.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:28 schreef IkWeetNiets het volgende:
en monkthespankey, stop eens met die filmfakes wat dat is niet leuk meer.....
Lettersoep met de letters z e g h e t d a nquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:35 schreef r3gi3boy het volgende:
hehe nena is nu echt helemaal naar de klote verrot uitgezakt op die stoel. Volgens mij zijn haar hersenen nu als een kom soep: de ballen zijn er al uit, alleen de vermicelli is nog over en draait rond in dat Nenahoofd.
Die scriptschrijvers zijn domme mongeaulen die niet aan resultaat denken!quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:34 schreef raggende_annie het volgende:
ze hebben natuurlijk niet voor de komende 3 jaar een script klaarliggen. ze hebben gewoon voor de start een aantal weken op papier gezet en de rest gaandeweg bijverzonnen. die scriptschrijvers zijn echter van die mensen van, ach als t vandaag niet ervan komt schrijven we morgen toch wat extra met als gevolg dat wij er vanavond getuige van waren hoe de werkelijkheid het script heeft achterhaald. wordt dus nacht werk voor die schrijvers daar willen ze er nog wat van maken. ik stel voor dat ze er als goedmakertje een mooie "plot twist" ingooien. mocht iemand hier een mooi idee hebben mag dat hier gemeld worden. dan zal ik een top 3 maken en die doorgeven aan de schrijvers.
hehe, what the fok is dat? je slotwoord is prachtig!quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:37 schreef IkWeetNiets het volgende:
Geachte redactie, ik weet niet hoe ver jullie macht reikt maar om voor mij onbegrijpbare rednenen heeft de kabelboer gemeend mij heden ten dage te moeten afsluten van het opium voor het volk. Ik hoop u overtuigd hebbende met mijnpostings van het belang voor het vaderland van mijn op de hoogte zijnde van allerlei nieuwsfeiten, hoe onbeduidend ook in het oog vn deze of gene, dat ik, zijnde mijzelf, van belang voor de natie en alle aanhorigen, op dit moment, niet ontspeend kan zijn geworden van de nieuwsader zijnde de... eh.. kabel. Aldus concludeer ik bovenstaande maar dan kort en bondig samengevat in dier voege dat u dat opschrijft in een manier u welgevoegig en dusdanig dat het uw kabelvrienden overtuignd om mij weer aan te sluiten.
Dank uw wel voor uw aandacht
tot slot wil ik nog kwijt dat ik op uwen moeder pis
laat m aan de zijkant van die leuningloze "designtrap" vallenquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
Lieve redactie,
Brainless kan toch ook een ongeluk krijgen zodat het een ongeluk lijkt.
Tis maar een suggestie
ga us deaud!quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:40 schreef _-inge-_ het volgende:
WAAROM denkt Nena dat zij alles goed doet en Brian alles slecht?? Is ze echt zo dom......
beter in je eigen trip dan in die van iemand anders.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:42 schreef anno-i-mus het volgende:
nena zit in d'r eigen trip volgens brian
Precies! Waarom zou de deur van de sauna niet kunnen klemmenquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
Lieve redactie,
Brainless kan toch ook een ongeluk krijgen zodat het een ongeluk lijkt.
Tis maar een suggestie
of dat ie per ongeluk verstrikt raakt in een plastic zakquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:43 schreef farceman het volgende:
[..]
Precies! Waarom zou de deur van de sauna niet kunnen klemmen
Prachtig.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:45 schreef Dogga het volgende:
ahahahah gaat ze huub wakker maken
dat scripten is zielig, laat ze meer energie steken in controle of er niets uit de hand loopt en laat het in DGK gaan zoals het gaat. DGK_REDACTIE mag zich meer inzetten om creatieve impulsen die inspiratieloze put te werpen. dus scripten, toedelsquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:34 schreef raggende_annie het volgende:
ze hebben natuurlijk niet voor de komende 3 jaar een script klaarliggen. ze hebben gewoon voor de start een aantal weken op papier gezet en de rest gaandeweg bijverzonnen. die scriptschrijvers zijn echter van die mensen van, ach als t vandaag niet ervan komt schrijven we morgen toch wat extra met als gevolg dat wij er vanavond getuige van waren hoe de werkelijkheid het script heeft achterhaald. wordt dus nacht werk voor die schrijvers daar willen ze er nog wat van maken. ik stel voor dat ze er als goedmakertje een mooie "plot twist" ingooien. mocht iemand hier een mooi idee hebben mag dat hier gemeld worden. dan zal ik een top 3 maken en die doorgeven aan de schrijvers.
volgens mij slapen ze allebei alquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:50 schreef farceman het volgende:
Als Huub punten wil scoren bij Nena spookt hij nu niks met haar uit
Huubie zit allang weer in dromen landquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:50 schreef farceman het volgende:
Als Huub punten wil scoren bij Nena spookt hij nu niks met haar uit
quote:
of hou anders je bek Natasia en NL, er proberen mensen te slapen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:53 schreef tipsch het volgende:
zenders checken .NL en Natasia!
Denk niet dat dat meer zal gaan lukkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:54 schreef Mika25 het volgende:
Sex!
hahaquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:55 schreef tipsch het volgende:
mamma Natasia keurt dit geloof ik niet goed
mwa, of om Huub een flinke tik te gaan gevenquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:56 schreef ron1970 het volgende:
Kijk Nena gemeen lachen, zou ze dit nou echt alleen doen om Brain te jennen?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:55 schreef raggende_annie het volgende:
is dr iemand die morgenochtend t "wakkerwordtmoment" ff wil vastleggen?
daar blijf je toch voor thuisquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:55 schreef raggende_annie het volgende:
is dr iemand die morgenochtend t "wakkerwordtmoment" ff wil vastleggen?
Thanks!quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:52 schreef tipsch het volgende:
ik ben overigens helemaal niet teleurgesteld over deze nacht, heerlijk, toppertje DGK_REDACTIE!!!![]()
beide, it's all in the gamequote:Op donderdag 1 februari 2007 03:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
mwa, of om Huub een flinke tik te gaan geven
thuis blijven is t probleem niet, t is meer het verhaal van t wakker worden. met 46 glazen alcohol achter je kiezen (lees: huub en nena) wordt je normaal gesproken vrij vroeg wakker. aangezien ik me vanavond niet heb laten vollopen slaap ik waarschijnlijk tot n uur of 11 zondagochtend. dus....quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 04:02 schreef raggende_annie het volgende:
dr staat opeens n baviaan naast hun bed. je zou je toch rot schrikken als je per ongeluk ff opkijkt
quote:Op donderdag 1 februari 2007 04:02 schreef raggende_annie het volgende:
dr staat opeens n baviaan naast hun bed. je zou je toch rot schrikken als je per ongeluk ff opkijkt
ik verstond je kan ook veilig in je eigen bed gaan liggen. en Nena zei ssst ga slapenquote:Op donderdag 1 februari 2007 04:04 schreef Dogga het volgende:
wat fluisterd huub nou tegen der
ik hoor alleen nena
Hmm goed tekenquote:Op donderdag 1 februari 2007 04:07 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik verstond je kan ook veilig in je eigen bed gaan liggen. en Nena zei ssst ga slapen
quote:Op donderdag 1 februari 2007 04:09 schreef Suikeroom het volgende:
als je iemand verkracht word je er dan uitgestuurd?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 04:09 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij zei ze 'kom op huub, ik wil je pikkie voelen !'![]()
what else is new?quote:Op donderdag 1 februari 2007 04:12 schreef Mika25 het volgende:
Bart rookt?
sssssst ga slapen!quote:Op donderdag 1 februari 2007 04:12 schreef Day het volgende:
Ik ga pitten!
Lees later wel of er meer gebeurd is. Ik denk zelf van niet.
Het kan elk moment gebeuren nuquote:Op donderdag 1 februari 2007 04:17 schreef IkWeetNiets het volgende:
ik vraag me af of ik hier met mongoelen van doen heb.
mensen, gaan jullie niet slapen zoals het hoort?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 04:18 schreef IkWeetNiets het volgende:
mag ik, als aandachtstrekker nog een keer mijn lange post doen, bij wijze van .. ehhh. bij wijze van...
quote:Op donderdag 1 februari 2007 04:24 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik heb een wat oudere dame ontmoet, .... om een lang verhaal kort te maken.... ik ga haar nu eevn bellen.....ik houd jullie op de hoogte......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |