hee, ik zeg toch dat Nena het prima doet!quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:15 schreef Day het volgende:
Nieuwe herhalingszin: Is dat de makkelijkste weg?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:15 schreef ron1970 het volgende:
Het romantish samenzijn tussen Huub en Nena gaat niet meer gebeuren vanacht.
doe s normaalquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:17 schreef r3gi3boy het volgende:
okey, het wordt tijd dat Blonde Nena keihard in d'r kut geschopt wordt 'ofzo', want het wordt verdomde irritant
Ze is duidelijk op ruzie uit. Ze is hem nu net zo aan het upfokken als ze haar met ex deed.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nena begint aardig door te draaien. Kijken of Brian haar nog kan kalmeren.
Ze onderbrak net een zin van Brian al na 3 woorden: "Is dit weer een retorische vraag".quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nena begint aardig door te draaien. Kijken of Brian haar nog kan kalmeren.
Tuurlijk niet, dat heb ik de redactie ook al nagegeven!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:15 schreef ron1970 het volgende:
Het romantish samenzijn tussen Huub en Nena gaat niet meer gebeuren vanacht.
Best een normale reactie heaur!quote:
Thnx voor de update. Klinkt ook zeer interessant, maar Nena / Brian is ook zo hilarisch.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:21 schreef avonne het volgende:
Huub "we hebben beide een eigen field of expertise"
Nel "het zal vooral van jou moeten komen, maar ik zal zeker mijn deel wel doen"
Huub "ik stel voor Ilona"
ik merk hetquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ze is duidelijk op ruzie uit. Ze is hem nu net zo aan het upfokken als ze haar met ex deed.
Ilona mag er niet over praten, maar als ik haar zo zie, heb ik zelf niet de indruk dat ze een vertrek erg zou vinden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:23 schreef rooie3 het volgende:
weet iemand of Ilona eruit wil.
Huub is zo gericht op Ilona.
Nena doet precies hetzelfde!quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:22 schreef Peter6000 het volgende:
Ze heeft wel gelijk over dat slecht praten van Brian.
Ja hij wil graag uit haar buurt blijvenquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:23 schreef Peter6000 het volgende:
Brian wil blijven staan, want dan kunnen ze elkaar beter aankijken.![]()
Ik hoop het.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ilona mag er niet over praten, maar als ik haar zo zie, heb ik zelf niet de indruk dat ze een vertrek erg zou vinden.
van de andere kant ook fijn dat ze deze discussie nog s over doen. ik had m gemist namelijk. nu ben ik weer helemaal bij.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:25 schreef raggende_annie het volgende:
zit ik hier 2 uur te wachten op t resultaat van huub z'n inspanning krijgen we dit weer
ze stinkt uit d'r bek, daarom blijft hij liever staanquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja hij wil graag uit haar buurt blijven![]()
Tjoeri, geweldige Nick maar geen onzin lullen, dat is kutquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze zijn gewoon stapelgek op elkaar maar ze durven het beiden niet te zeggen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |