Waar je mee omgaat wordt je mee besmet (Natasia).quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:05 schreef Suikeroom het volgende:
Nena shut the fuck je staat op repeat
zomaar haat jequote:Op donderdag 1 februari 2007 03:05 schreef Suikeroom het volgende:
Nena shut the fuck je staat op repeat kk hoer
Is niet zo leuk zo laat elke keer.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:02 schreef Day het volgende:
OMG, wat een ontwikkelingen weer!
Ik kwam alleen mijn pc uitzetten (lag al op bed)quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is niet zo leuk zo laat elke keer.
Wij kunnen niet om 9 uur op staan.
Dit houden we niet vol hoor redactie![]()
Kan je nagaan hoe verslavend dit eigenlijk is (het streamen)quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:07 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kwam alleen mijn pc uitzetten (lag al op bed)
En ik zit nu alweer 2 uur te kijken!![]()
Join the club..ik kijk en luister al 2 en half uur zeer aandachtigquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:07 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:07 schreef farceman het volgende:
Denk dat de acupunturist morgen een hoop naalden moet plaatsen bij Brian , hahah
Mag ik mijn post van de vorige pagina herhalen.....all in favor say ay....quote:
Ga denk voortaan gewoon tegelijk met de kids naar bed.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:07 schreef Day het volgende:
[..]
ahahah ik ga zo switchen volgens mijquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:11 schreef partyyboyy het volgende:
ben ik nou trouwens de enige die naar Huub en Nl aan het luisteren ben?
en brian: .... JA JA JA, maar ze stopt nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:12 schreef Day het volgende:
Daar gaat ze weer.
Zeg 't, zeg 't, zeg 't!
Ja sorry, maar ik kan het niet helpen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:12 schreef avonne het volgende:
Zitten jullie naar de lovestory te kijken
Huub "hoorde het gonzen vandaag in de villa" en is er verbaasd over dat alleen al het feit dat hij met Nel heeft gepraat zoveel onrust creëert in de tent, en vraagt zich af wat ze teweeg zouden kunnen brengen als ze zouden samenwerkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:10 schreef farceman het volgende:
Waar hebben .Nl en Huub het over?
Ik wil switchen, maar het is net een verslaving om te wachten tot ze weer 'zeg het dan' zegt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:12 schreef avonne het volgende:
Zitten jullie naar de lovestory te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |