Wel iets voorbarig hequote:Op donderdag 1 februari 2007 02:41 schreef IkWeetNiets het volgende:
Sorry voor de titel, wou ook eens ruig doen, normaal ben ik niet zo.
Als je dat ECHT denkt, moet je gewoon nooit meer gaan kijken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:43 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik ben wednesdayplanner, wat ben jij?
Ik ben in love..........
LS, dit is inderdaad gescript, tot op de kommaaaaaaaaa
Als dat maar goed gaat.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:49 schreef Peter6000 het volgende:
Huub komt bij Nathanael en Nena zitten.
Is het zo moeilijk om wakker te blijven?quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Spa blauw en veel koffie met zn allen
Of: Nena speelt, en Huub speelt piano.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:50 schreef avonne het volgende:
Doe maar een andere TT
suggestie
Nathanael is een party pooper
Nena is boos op Brian (part 6)
Huub wil zoenen en Nena stiekem ook
of zo
SCANBOY, ik zal de ironische ondertoon iets zwaarder aanzetten de volgende keer Ok?quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je dat ECHT denkt, moet je gewoon nooit meer gaan kijken.
Ik denk zelf dat er helemaal niets gescript is.
voor de tigste keer vanavond.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:54 schreef Peter6000 het volgende:
Huub neemt het op het punt van Brian uitdagen, op voor Brian.
De redactie had een zoenende Nena en Huub kunnen zien!quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:54 schreef Mika25 het volgende:
De redaktie verveeld zich ook...zoomen met de camera is leuker
dacht ook al iets vreemds te zien. ligt dus niet aan mijquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:55 schreef partyyboyy het volgende:
IKWEETNIETS: Jou post is om de een of andere reden heel erg lang!
Ik dacht ff dat het aan mij lagquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:55 schreef partyyboyy het volgende:
Dat klopt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:55 schreef partyyboyy het volgende:
Bezopenheid (tegen ons streamers)quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:56 schreef Dogga het volgende:
wat brabbelt huubie nou
Haha, ik ook lolbroek zijnquote:
Deze?quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:59 schreef avonne het volgende:
Tering, waar is de NSB knop
Wie heb je er nou mee met die lege foto's????
welneequote:Op donderdag 1 februari 2007 02:59 schreef farceman het volgende:
Huub dreigt het weer eens te verneuken
quote:
We zullen straks gaan zien of Brian z'n zelfbeheersing bewaartquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie wel een soort doorbraakje in de Brian - Nena situatie.
Vooral Brian krijgt er wat genoeg van, en gaf aan dat hij blij was zijn zelfbeheersing bewaard te hebben en dat hij morgen gewoon weer lekker zijn eigen gang gaat.
Nena wordt van meerdere kanten op haar uitdaaggedrag aangesproken.
LOL, Haal ff die KutPost van je weg!11quote:
Waar je mee omgaat wordt je mee besmet (Natasia).quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:05 schreef Suikeroom het volgende:
Nena shut the fuck je staat op repeat
zomaar haat jequote:Op donderdag 1 februari 2007 03:05 schreef Suikeroom het volgende:
Nena shut the fuck je staat op repeat kk hoer
Is niet zo leuk zo laat elke keer.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:02 schreef Day het volgende:
OMG, wat een ontwikkelingen weer!
Ik kwam alleen mijn pc uitzetten (lag al op bed)quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is niet zo leuk zo laat elke keer.
Wij kunnen niet om 9 uur op staan.
Dit houden we niet vol hoor redactie![]()
Kan je nagaan hoe verslavend dit eigenlijk is (het streamen)quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:07 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kwam alleen mijn pc uitzetten (lag al op bed)
En ik zit nu alweer 2 uur te kijken!![]()
Join the club..ik kijk en luister al 2 en half uur zeer aandachtigquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:07 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:07 schreef farceman het volgende:
Denk dat de acupunturist morgen een hoop naalden moet plaatsen bij Brian , hahah
Mag ik mijn post van de vorige pagina herhalen.....all in favor say ay....quote:
Ga denk voortaan gewoon tegelijk met de kids naar bed.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:07 schreef Day het volgende:
[..]
ahahah ik ga zo switchen volgens mijquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:11 schreef partyyboyy het volgende:
ben ik nou trouwens de enige die naar Huub en Nl aan het luisteren ben?
en brian: .... JA JA JA, maar ze stopt nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:12 schreef Day het volgende:
Daar gaat ze weer.
Zeg 't, zeg 't, zeg 't!
Ja sorry, maar ik kan het niet helpen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:12 schreef avonne het volgende:
Zitten jullie naar de lovestory te kijken
Huub "hoorde het gonzen vandaag in de villa" en is er verbaasd over dat alleen al het feit dat hij met Nel heeft gepraat zoveel onrust creëert in de tent, en vraagt zich af wat ze teweeg zouden kunnen brengen als ze zouden samenwerkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:10 schreef farceman het volgende:
Waar hebben .Nl en Huub het over?
Ik wil switchen, maar het is net een verslaving om te wachten tot ze weer 'zeg het dan' zegt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:12 schreef avonne het volgende:
Zitten jullie naar de lovestory te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |