Ik hoop het.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ilona mag er niet over praten, maar als ik haar zo zie, heb ik zelf niet de indruk dat ze een vertrek erg zou vinden.
van de andere kant ook fijn dat ze deze discussie nog s over doen. ik had m gemist namelijk. nu ben ik weer helemaal bij.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:25 schreef raggende_annie het volgende:
zit ik hier 2 uur te wachten op t resultaat van huub z'n inspanning krijgen we dit weer
ze stinkt uit d'r bek, daarom blijft hij liever staanquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja hij wil graag uit haar buurt blijven![]()
Tjoeri, geweldige Nick maar geen onzin lullen, dat is kutquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze zijn gewoon stapelgek op elkaar maar ze durven het beiden niet te zeggen![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:25 schreef raggende_annie het volgende:
zit ik hier 2 uur te wachten op t resultaat van huub z'n inspanning krijgen we dit weer
quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:25 schreef r3gi3boy het volgende:
ik was vrolijk toen ik om een uurtje of half twee begon met posten over de streams, ik zag huub, ik zag nena, ik zag bloemetjes én ik zag bijtjes. Maar in de afgelopen twee uur is er een duiveltje in mijn rug gaan prikken die me beveelde 'om het hier gewoon te zeggen'. (jesus ik praat gewoon nena na, ik ben geindoctrineerd, ge-brian-washed) Er kookt een pannetje over in m'n hypothalamus, er zit een kink in m'n st. jacobsschelp en ik begin langzaam kapot te gaan door het kijken van die streams!
Er bloeide iets moois om half twee, dit werd kapot verklaart toen satanael erbij kwam zitten en vervolgens nog verder de grond ingestampt toen Nena voor de tweede maal de 'confrontatie ' aanging met Brother Brian.
Geen vernieuwende discussie ofzo, gewoon een klote repeat van 5 uur geleden.
Met deze ruzie tussen Brainless en Nena kunnen ze 2 weken de uitzendingen mee vullenquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:29 schreef partyyboyy het volgende:
helaas dat de redactie niks onderneemde! Ik verwacht een overtreffend script! Anders zijn ze onprofessioneel!
Ja, wat voor domme gast ze gecast hebbenquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:30 schreef anno-i-mus het volgende:
hoe groot is dat bord
DGK_REDACTIE : Zitten jullie nog op jullie stoel? of rollen jullie nu ook lachend over de grond?
Nou...echt 2 weken een invulling van een programmaquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Met deze ruzie tussen Brainless en Nena kunnen ze 2 weken de uitzendingen mee vullenDas toch ook een meesterlijk plan?
Jij bent niet leuk meer.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:28 schreef IkWeetNiets het volgende:
en monkthespankey, stop eens met die filmfakes wat dat is niet leuk meer.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |