dat scripten is zielig, laat ze meer energie steken in controle of er niets uit de hand loopt en laat het in DGK gaan zoals het gaat. DGK_REDACTIE mag zich meer inzetten om creatieve impulsen die inspiratieloze put te werpen. dus scripten, toedelsquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:34 schreef raggende_annie het volgende:
ze hebben natuurlijk niet voor de komende 3 jaar een script klaarliggen. ze hebben gewoon voor de start een aantal weken op papier gezet en de rest gaandeweg bijverzonnen. die scriptschrijvers zijn echter van die mensen van, ach als t vandaag niet ervan komt schrijven we morgen toch wat extra met als gevolg dat wij er vanavond getuige van waren hoe de werkelijkheid het script heeft achterhaald. wordt dus nacht werk voor die schrijvers daar willen ze er nog wat van maken. ik stel voor dat ze er als goedmakertje een mooie "plot twist" ingooien. mocht iemand hier een mooi idee hebben mag dat hier gemeld worden. dan zal ik een top 3 maken en die doorgeven aan de schrijvers.
volgens mij slapen ze allebei alquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:50 schreef farceman het volgende:
Als Huub punten wil scoren bij Nena spookt hij nu niks met haar uit
Huubie zit allang weer in dromen landquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:50 schreef farceman het volgende:
Als Huub punten wil scoren bij Nena spookt hij nu niks met haar uit
quote:
of hou anders je bek Natasia en NL, er proberen mensen te slapen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:53 schreef tipsch het volgende:
zenders checken .NL en Natasia!
Denk niet dat dat meer zal gaan lukkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:54 schreef Mika25 het volgende:
Sex!
hahaquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:55 schreef tipsch het volgende:
mamma Natasia keurt dit geloof ik niet goed
mwa, of om Huub een flinke tik te gaan gevenquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:56 schreef ron1970 het volgende:
Kijk Nena gemeen lachen, zou ze dit nou echt alleen doen om Brain te jennen?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:55 schreef raggende_annie het volgende:
is dr iemand die morgenochtend t "wakkerwordtmoment" ff wil vastleggen?
daar blijf je toch voor thuisquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:55 schreef raggende_annie het volgende:
is dr iemand die morgenochtend t "wakkerwordtmoment" ff wil vastleggen?
Thanks!quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:52 schreef tipsch het volgende:
ik ben overigens helemaal niet teleurgesteld over deze nacht, heerlijk, toppertje DGK_REDACTIE!!!![]()
beide, it's all in the gamequote:Op donderdag 1 februari 2007 03:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
mwa, of om Huub een flinke tik te gaan geven
thuis blijven is t probleem niet, t is meer het verhaal van t wakker worden. met 46 glazen alcohol achter je kiezen (lees: huub en nena) wordt je normaal gesproken vrij vroeg wakker. aangezien ik me vanavond niet heb laten vollopen slaap ik waarschijnlijk tot n uur of 11 zondagochtend. dus....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |