Zeker, vooral naar de waterkantquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:32 schreef pirke het volgende:
Fipo![]()
Maar leuk onderwerp, kan je alle kanten mee op!
Ik neem aan dat je 1 maart bedoelt?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:02 schreef Xilantof het volgende:
e.e.a. is hier te vinden:
Fotowedstrijd - Centrale topic - februari 2007
[wedstrijddiscussietopic februari] "water"
n.b.:
dit topic zal in de loop van 1 februari gesloten worden.
pfffffffffquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:42 schreef Vliegvrager het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
zo, klaar
maar serieus: leuk onderwerp, zal er eens voor gaan zitten. Of lopen. Naar het water dus.
Archief materiaal mag gewoon.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:41 schreef pirke het volgende:
Maar nog even een algemene vraag, mag je ook archiefmateriaal insturen of niet? Dus foto's die je in januari hebt gemaakt, voor feb gebruiken enzo? Ik gok van wel, want je weet nu alle onderwerpen al...
lijkt wel rook, maar dan inverted... (oftewel 'negatief' voor de niet fotoshoppers)quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Nou, tot nu toe is het dit. En ik ben er nog niet echt helemaal kapot van.
aaaah, die tuin bol van jequote:Op donderdag 1 februari 2007 18:55 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding]
ow...een móóie foto, dan zoek ik nog even naar inspiratie
Ja die dingesquote:
Het is inkt in een vaas met waterquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:40 schreef PankPinther het volgende:
[..]
lijkt wel rook, maar dan inverted... (oftewel 'negatief' voor de niet fotoshoppers)
of is het dat ook?
1 foto is genoeg hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb 200 druppelfoto's, maar dat zal ik maar niet insturen
ik hoop dat ik wat leukers kan bedenken
ik ga er vanuit dat ik lang niet de enige ben die dat gaat insturen, als het even kan wil ik graag wat origineler zijnquote:
Mooie fotoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 03:05 schreef Anitra het volgende:
water kan ik wel wat mee, iig ervarin met water
[afbeelding]
En helemaal niet vervelendquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:44 schreef Schanulleke het volgende:
Iedere keer weer lastig om mijn dochter in te passen in het onderwerp.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:44 schreef Schanulleke het volgende:
Iedere keer weer lastig om mijn dochter in te passen in het onderwerp.
[afbeelding]
Ik had het idee om iets te doen met water in de kuiltjes van mijn sleutelbeenderen (als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:46 schreef Yoni het volgende:
Wat had je voor idee dan Elefes? Misschien dat er iemand tips heeft om het wel uitvoerbaar te maken ofzo
Ik heb nog niemand kunnen vindenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:17 schreef KD-fotografie het volgende:
En iemand anders met best diepe kuiltjes?
Het idee klinkt erg leuk namenlijk.
Nope. Geprobeerd, maar werd er niet beter op. De lucht was te wit daarvoor. Misschien dat een pola daar verbetering in had gebracht, maar ik betwijfel het....de hoek tov de zon was niet helemaal goed.quote:Op zondag 4 februari 2007 08:09 schreef Vliegvrager het volgende:
Die is best fijn P, ms in kleur nog wel fijner.
Het idee is wel aardig.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:09 schreef KD-fotografie het volgende:
Tha_Erik, erg mooi, vooral de verschillende tinten blauw.
Mijn idee lukt niet helemaal zoals ik wil maar hier vast een ideetje van wat ik van plan was.
[afbeelding]
Ik heb een achtergrond van een gebogen vel wit papier, zodat je geen vouw ziet, en dat werd belicht door daglicht, toen een halogeen bureaulampje gepakt om het flesje apart aan te lichten en schaduw te maken, maar omdat dat gelig licht is heb ik de witbalans zo ingesteld dat ie dat als wit ziet, en het daglicht valt dan blauw uit. En dat vond ik bij dit onderwerp wel erg mooi.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:25 schreef Sasami het volgende:
Tha_ Erik: Die kleur echt heel mooi! hoe heb je dat gedaan met dat blauwe?
Bij gebrek aan inspirate deze foto net gemaakt....
[afbeelding]
Ah ok!.. Hij is idd erg mooi geworden ook!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een achtergrond van een gebogen vel wit papier, zodat je geen vouw ziet, en dat werd belicht door daglicht, toen een halogeen bureaulampje gepakt om het flesje apart aan te lichten en schaduw te maken, maar omdat dat gelig licht is heb ik de witbalans zo ingesteld dat ie dat als wit ziet, en het daglicht valt dan blauw uit. En dat vond ik bij dit onderwerp wel erg mooi.
Ik vind deze ook mooiquote:Op maandag 5 februari 2007 14:25 schreef Sasami het volgende:
[afbeelding]
Wow erg mooiquote:Op maandag 5 februari 2007 14:25 schreef Sasami het volgende:
[afbeelding]
Ik vind ze alledrie mooi, lekker bezig Esto!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:16 schreef Esto het volgende:
Sasami: mooi!!! Orgineel, lekker scherp en mooie kleuren!
Archiefje van mij:
[afbeelding]
En wat nieuwe:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben er nog niet uit
Die is toch best leuk hoor!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:25 schreef Sasami het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:36 schreef DinoPK het volgende:
Mooie foto inderdaad maar ik zie water als onderdeel van deze foto en niet als thema.
Ik heb je redenatie gelezen, en ik vind m nog steeds raar, sorry.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:48 schreef DinoPK het volgende:
Hoezo raar?
Het thema is toch water deze maand als ik de topictitel zo lees.
Ik kan ook wel mijn mooiste panorama posten van afgelopen week waar 50% water uit water bestaat, dat houdt toch niet in dat het een geschikte foto is voor een fotowedstrijd met als thema water? Ik heb ook een foto gemaakt van een meerkoet met daaromheen 95% water. Is dat dan een geschikte foto?.. persoonlijk vind ik van niet.
De foto is mooi, alleen het water springt er niet uit als onderwerp, je blik wordt volledig getrokken naar het lijnenspel en de palen in het water. Insturen is altijd een persoonlijke keus natuurlijk.
Lijkt mij geen rare redenatie..
Ik heb trouwens een ideetje liggen waar geen drup water aan te pas gaat komen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:01 schreef Puckzzz het volgende:
hoe moeilijk is het? water! dus als er ook maar 1 drup water op de foto staat voldoet ie aan het onderwerp.
sim-pel....
oei..ik hoop niet dat we dezelfde richting uit denkenquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:15 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een ideetje liggen waar geen drup water aan te pas gaat komen.
Mooiquote:
Het is en blijft FOK hequote:
Zorg dan wel dat er nog wat water om het schip te zien isquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ga straks een wat dingetjes proberen, en zie wel waar het schip strandt
66%quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:54 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Zorg dan wel dat er nog wat water om het schip te zien is![]()
BTW bestaan wij zelf ook niet voor ?? procent uit water?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |