quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:44 schreef Schanulleke het volgende:
Iedere keer weer lastig om mijn dochter in te passen in het onderwerp.
[afbeelding]
Ik had het idee om iets te doen met water in de kuiltjes van mijn sleutelbeenderen (als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:46 schreef Yoni het volgende:
Wat had je voor idee dan Elefes? Misschien dat er iemand tips heeft om het wel uitvoerbaar te maken ofzo
Ik heb nog niemand kunnen vindenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:17 schreef KD-fotografie het volgende:
En iemand anders met best diepe kuiltjes?
Het idee klinkt erg leuk namenlijk.
Nope. Geprobeerd, maar werd er niet beter op. De lucht was te wit daarvoor. Misschien dat een pola daar verbetering in had gebracht, maar ik betwijfel het....de hoek tov de zon was niet helemaal goed.quote:Op zondag 4 februari 2007 08:09 schreef Vliegvrager het volgende:
Die is best fijn P, ms in kleur nog wel fijner.
Het idee is wel aardig.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:09 schreef KD-fotografie het volgende:
Tha_Erik, erg mooi, vooral de verschillende tinten blauw.
Mijn idee lukt niet helemaal zoals ik wil maar hier vast een ideetje van wat ik van plan was.
[afbeelding]
Ik heb een achtergrond van een gebogen vel wit papier, zodat je geen vouw ziet, en dat werd belicht door daglicht, toen een halogeen bureaulampje gepakt om het flesje apart aan te lichten en schaduw te maken, maar omdat dat gelig licht is heb ik de witbalans zo ingesteld dat ie dat als wit ziet, en het daglicht valt dan blauw uit. En dat vond ik bij dit onderwerp wel erg mooi.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:25 schreef Sasami het volgende:
Tha_ Erik: Die kleur echt heel mooi! hoe heb je dat gedaan met dat blauwe?
Bij gebrek aan inspirate deze foto net gemaakt....
[afbeelding]
Ah ok!.. Hij is idd erg mooi geworden ook!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een achtergrond van een gebogen vel wit papier, zodat je geen vouw ziet, en dat werd belicht door daglicht, toen een halogeen bureaulampje gepakt om het flesje apart aan te lichten en schaduw te maken, maar omdat dat gelig licht is heb ik de witbalans zo ingesteld dat ie dat als wit ziet, en het daglicht valt dan blauw uit. En dat vond ik bij dit onderwerp wel erg mooi.
Ik vind deze ook mooiquote:Op maandag 5 februari 2007 14:25 schreef Sasami het volgende:
[afbeelding]
Wow erg mooiquote:Op maandag 5 februari 2007 14:25 schreef Sasami het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |