Ik vind ze alledrie mooi, lekker bezig Esto!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:16 schreef Esto het volgende:
Sasami: mooi!!! Orgineel, lekker scherp en mooie kleuren!
Archiefje van mij:
[afbeelding]
En wat nieuwe:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben er nog niet uit
Die is toch best leuk hoor!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:25 schreef Sasami het volgende:
Tha_ Erik: Die kleur echt heel mooi! hoe heb je dat gedaan met dat blauwe?
Bij gebrek aan inspirate deze foto net gemaakt....
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:36 schreef DinoPK het volgende:
Mooie foto inderdaad maar ik zie water als onderdeel van deze foto en niet als thema.
Ik heb je redenatie gelezen, en ik vind m nog steeds raar, sorry.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:48 schreef DinoPK het volgende:
Hoezo raar?
Het thema is toch water deze maand als ik de topictitel zo lees.
Ik kan ook wel mijn mooiste panorama posten van afgelopen week waar 50% water uit water bestaat, dat houdt toch niet in dat het een geschikte foto is voor een fotowedstrijd met als thema water? Ik heb ook een foto gemaakt van een meerkoet met daaromheen 95% water. Is dat dan een geschikte foto?.. persoonlijk vind ik van niet.
De foto is mooi, alleen het water springt er niet uit als onderwerp, je blik wordt volledig getrokken naar het lijnenspel en de palen in het water. Insturen is altijd een persoonlijke keus natuurlijk.
Lijkt mij geen rare redenatie..
Ik heb trouwens een ideetje liggen waar geen drup water aan te pas gaat komen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:01 schreef Puckzzz het volgende:
hoe moeilijk is het? water! dus als er ook maar 1 drup water op de foto staat voldoet ie aan het onderwerp.
sim-pel....
oei..ik hoop niet dat we dezelfde richting uit denkenquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:15 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een ideetje liggen waar geen drup water aan te pas gaat komen.
Mooiquote:
Het is en blijft FOK hequote:
Zorg dan wel dat er nog wat water om het schip te zien isquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ga straks een wat dingetjes proberen, en zie wel waar het schip strandt
66%quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:54 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Zorg dan wel dat er nog wat water om het schip te zien is![]()
BTW bestaan wij zelf ook niet voor ?? procent uit water?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |