Zeker, vooral naar de waterkantquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:32 schreef pirke het volgende:
Fipo![]()
Maar leuk onderwerp, kan je alle kanten mee op!
Ik neem aan dat je 1 maart bedoelt?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:02 schreef Xilantof het volgende:
e.e.a. is hier te vinden:
Fotowedstrijd - Centrale topic - februari 2007
[wedstrijddiscussietopic februari] "water"
n.b.:
dit topic zal in de loop van 1 februari gesloten worden.
pfffffffffquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:42 schreef Vliegvrager het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
zo, klaar
maar serieus: leuk onderwerp, zal er eens voor gaan zitten. Of lopen. Naar het water dus.
Archief materiaal mag gewoon.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:41 schreef pirke het volgende:
Maar nog even een algemene vraag, mag je ook archiefmateriaal insturen of niet? Dus foto's die je in januari hebt gemaakt, voor feb gebruiken enzo? Ik gok van wel, want je weet nu alle onderwerpen al...
lijkt wel rook, maar dan inverted... (oftewel 'negatief' voor de niet fotoshoppers)quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Nou, tot nu toe is het dit. En ik ben er nog niet echt helemaal kapot van.
aaaah, die tuin bol van jequote:Op donderdag 1 februari 2007 18:55 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding]
ow...een móóie foto, dan zoek ik nog even naar inspiratie
Ja die dingesquote:
Het is inkt in een vaas met waterquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:40 schreef PankPinther het volgende:
[..]
lijkt wel rook, maar dan inverted... (oftewel 'negatief' voor de niet fotoshoppers)
of is het dat ook?
1 foto is genoeg hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb 200 druppelfoto's, maar dat zal ik maar niet insturen
ik hoop dat ik wat leukers kan bedenken
ik ga er vanuit dat ik lang niet de enige ben die dat gaat insturen, als het even kan wil ik graag wat origineler zijnquote:
Mooie fotoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 03:05 schreef Anitra het volgende:
water kan ik wel wat mee, iig ervarin met water
[afbeelding]
En helemaal niet vervelendquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:44 schreef Schanulleke het volgende:
Iedere keer weer lastig om mijn dochter in te passen in het onderwerp.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |