Same difference.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:27 schreef raptorix het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is geen sportief evenement, het is een sociaal evenement. Er zijn zelfs geen kwalificatie eisen.
Ach mens, ga kokenquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zucht...
ben je nou werkelijk zo volhardend dom of heb je met je hersenen in een bad zoutzuur gelegen?
Ik ken niet alle 11-jarigen. En ik neem aan dat er altijd nog ouders zijn die dat beter in kunnen schatten en hun kind niet mee laten doen. Ik zou de leeftijd misschien naar 12 doen, dat scheelt toch best wel veel al, maar ik vind niet echt dat binnen de huidige plannen de gemeente moet zeggen "nee, mag niet".quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja ik vind dat dus te jong om ze die beslissing te laten nemen. Maar ik dacht dat je dat wel zou begrijpen.
Wat moet je ze anders vragen ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Goh ik heb toch wat interviews met homoseksuele topsporters gelezen, en kwam er keer op keer op neer dat juist de pers dat zo verdomde lastig maakte aangezien ze alleen maar daar in geinterisseerd waren en niet in de sportieve prestaties.
ze zijn anders, ze doen het met mensen van hetzelfde geslacht itt de rest ... wil niet zeggen dat het niet gewoon een van de mogelijkheden is.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Same difference.
Het benadrukt het "anders zijn" terwijl we toe moeten naar een maatschappij die homoseksualiteit niet als anders ziet maar gewoon als een van de mogelijkheden.
daar gaaaaat het niet om, Macdumb&dumberquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ach mens, ga koken
Een topsporter is iemand die zich volledig geeft in zijn sport. Daarom wordt sport ook vaak gebruikt om ontspoorde jongeren in contact te brengen met hun lichaam, hen bewust te maken van hun eigen kunnen. Als je met de gedachten gaat sprinten of je niet te verwijfd aan het lopen bent of dat een scheet wel eens verkeerd kan uitpakken, dan ben je niet met je sport bezig, dan ben je met je presentatie bezig
Juist, en als iedereen homoseksualiteit nou eens zou accepteren, zodat mensen niet bang hoeven te zijn hoe ze over komen zodat mensen dingen gaan vermoeden, hadden we dat probleem niet en konden we de gayolympics ook afschaffen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ach mens, ga koken
Een topsporter is iemand die zich volledig geeft in zijn sport. Daarom wordt sport ook vaak gebruikt om ontspoorde jongeren in contact te brengen met hun lichaam, hen bewust te maken van hun eigen kunnen. Als je met de gedachten gaat sprinten of je niet te verwijfd aan het lopen bent of dat een scheet wel eens verkeerd kan uitpakken, dan ben je niet met je sport bezig, dan ben je met je presentatie bezig
Daarom zou ik even op de website kijken wat men er van vind:quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Same difference.
Het benadrukt het "anders zijn" terwijl we toe moeten naar een maatschappij die homoseksualiteit niet als anders ziet maar gewoon als een van de mogelijkheden.
Kortom de doelstelling is om JUIST te integreren, NIET om een los staand iets te zijn, mag ik vragen, ben je bij de Gay Games geweest?quote:The purpose of the Federation of Gay Games is to foster and augment the self-respect of lesbians and gay men throughout the world and to engender respect and understanding from the nongay world, primarily through an organized international participatory athletic and cultural event held every four years, and commonly known as the Gay Games.
While particular emphasis is placed on these specific goals, it is a fundamental principle of the Federation of Gay Games that all activities conducted under its auspices shall be inclusive in nature and that no individual shall be excluded from participating on the basis of sexual orientation, gender, race, religion, nationality, ethnic origin, political belief(s), athletic/artistic ability, physical challenge, age, or health status.
Naar hun sportieve prestaties bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:33 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wat moet je ze anders vragen ?
Ja, zo van: dat was een aardig hupje dat je daar deed, dat zie je niet vaak. Ben je homo, hoe ervaar je dat als sporter, hou je je nu in ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
daar gaaaaat het niet om, Macdumb&dumber
het gaat er om dat, ook al zeggen die topsporters er niks over, ze door pers en omgeving telkens geconfronteerd worden met het feit dat ze als anders worden gezien! ze kiezen er zelf niet voor, anderen doen het...
Maar goed, ik ga niet meer met jou in discussie, het allemaal de schuld van de flickers en niet anders.
Jij bent als hetroseksuele sporter zeker ook vooral bezig met of je wel stoer en macho genoeg overkomt?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:32 schreef Aoristus het volgende:
Als je met de gedachten gaat sprinten of je niet te verwijfd aan het lopen bent of dat een scheet wel eens verkeerd kan uitpakken, dan ben je niet met je sport bezig, dan ben je met je presentatie bezig
Blijkbaar zijn die niet om over naar huis te schrijven, anders ging het wel over de overwinningquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Naar hun sportieve prestaties bijvoorbeeld.
Ik ben zelfverzekerd genoeg om een vrouwelijke sport aan te kunnenquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jij bent als hetroseksuele sporter zeker ook vooral bezig met of je wel stoer en macho genoeg overkomt?
Oh gutttttttttttttt, weer zo iemand die denkt dat alle homo's met handtasjes lopen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ach mens, ga koken
ow nee hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, zo van: dat was een aardig hupje dat je daar deed, dat zie je niet vaak. Ben je homo, hoe ervaar je dat als sporter, hou je je nu in ?
Ga inderdaad maar niet meer met mij in discussie, ik merk dat het nogal aan je vreet![]()
Volgens mij is elke ontwikkeling in sport goed voor je zelfvertrouwen. Maar ik vind het goed dat je dat opmerktquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Juist, en als iedereen homoseksualiteit nou eens zou accepteren, zodat mensen niet bang hoeven te zijn hoe ze over komen zodat mensen dingen gaan vermoeden, hadden we dat probleem niet en konden we de gayolympics ook afschaffen.
Zoek maar eens in google:quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn die niet om over naar huis te schrijven, anders ging het wel over de overwinning
Ik zou eens wat aan je houding doen als ik jou was. Vervelend dat je niets met die vrouwen kunt trouwens, mijn oprechte deelnemingquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow nee hoor
integendeel
ik heb toch meer sjans met vrouwen, misschien dat dat aan je vrat, gezien jdat Macdonaldsbord voor je plofkop en je onwrikbare onwetendheid!
maak je over mij maar geen zorgen dudequote:Op donderdag 1 februari 2007 18:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik zou eens wat aan je houding doen als ik jou was. Vervelend dat je niets met die vrouwen kunt trouwens, mijn oprechte deelneming![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daarom zou ik even op de website kijken wat men er van vind:
[..]
Kortom de doelstelling is om JUIST te integreren, NIET om een los staand iets te zijn, mag ik vragen, ben je bij de Gay Games geweest?
Doe ik ook niet, ik heb je je mr. fok sokkel zelf gegund, en misschien hebben dingen wat tijd nodig om te begrijpen. Dat geldt overigens ook voor mij, want ik zie bepaalde problemen niet, die anderen misschien wel hebben of zien. In zo'n geval laat ik mij louter door logica leidenquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
maak je over mij maar geen zorgen dude.
nou bedankt nog voor dat eerstquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:46 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik heb je je mr. fok sokkel zelf gegund, en misschien hebben dingen wat tijd nodig om te begrijpen. Dat geldt overigens ook voor mij, want ik zie bepaalde problemen niet, die anderen misschien wel hebben of zien. In zo'n geval laat ik mij louter door logica leiden
gun mij dan eens een kijkje in de keuken wat er zoals ontbreekt. En dan hoop ik natuurlijk niet wéér te verzanden in de homo-emancipatie volgens SCH en Sigmequote:Op donderdag 1 februari 2007 18:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou bedankt nog voor dat eerst, meen ik hoor. Maar goed, ik laat me op sommige gebieden niet alleen door logica leiden omdat er teveel gebeurt wat mijn pet te boven gaat. Ook bij het fenomeen homoseksualiteit, waarbij nog steeds veel gebeurt wat ik niet vind dat door de beugel kan. en dan worden de dingen als gaypride als excuse gezien om er zo over te denken.
Als zowel homos, als heteros plezier hebben wat is het probleem dan? Of ga je ook beweren dat het Kwakoe festival een belachelijke zaak is? Waarom moeten negers hun eigen evenement hebben?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
[afbeelding]
De intentie waarmee mensen iets doen wil nog wel eens afwijken van wat er mee bereikt wordt.
Dat ligt ongetwijfeld ook grotendeels aan hoe de media het portretteert maar het effect blijft hetzelfde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |