jij bent stuk!quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:40 schreef Sebasser het volgende:
de Op is kapot, bij linkje naar nieuwe OP
Jij bent vals!quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij bent stuk!
hier is ie gewoon goed!![]()
quote!quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 31 januari 2007 01:47 schreef Sebasser het volgende:
je doet in psc2 openen, en dan zo je eigen foto er netjes in sjoppen.
mits credit card
Ja, of paypal.
Maar goed, winkel is braaf.
dan neem je bonnetje mee naar de kapper, daar laat je ontwikkelen.
en dan upload je hem bij de bibliotheek.
en dan vraag je aan danny of hij hem wil plaatsen.
Ja bedankt...ik zal het wel weer zelf gaan uitvinden..quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:47 schreef Sebasser het volgende:
je doet in psc2 openen, en dan zo je eigen foto er netjes in sjoppen.
mits credit card
Ja, of paypal.
Maar goed, winkel is braaf.
dan neem je bonnetje mee naar de kapper, daar laat je ontwikkelen.
en dan upload je hem bij de bibliotheek.
en dan vraag je aan danny of hij hem wil plaatsen.
you quote me backquote:
ik nietquote:
Paint. je foto. Kopieren. Nieuwe paint. COLLAGE openen. Plakken uit JOUW FOTOquote:Op woensdag 31 januari 2007 01:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja bedankt...ik zal het wel weer zelf gaan uitvinden..![]()
okeyquote:Op woensdag 31 januari 2007 01:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja bedankt...ik zal het wel weer zelf gaan uitvinden..![]()
doe het eens voor wil je?quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Paint. je foto. Kopieren. Nieuwe paint. COLLAGE openen. Plakken uit JOUW FOTO
Zoiets
quote:
wa?quote:
jonge ga ff lekker iemand anders bestempelen als geilneefquote:
en toch hehquote:
Thanks...moet trouwens toch nog een relevante foto maken een keer....heb alleen recente foto's met haar tot over m'n schoudersquote:Op woensdag 31 januari 2007 01:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Paint. je foto. Kopieren. Nieuwe paint. COLLAGE openen. Plakken uit JOUW FOTO
Zoiets
Je vind het niet erg dat ik je oud noem?quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
jonge ga ff lekker iemand anders bestempelen als geilneef![]()
daar ben ik niet van gediend![]()
oudquote:Op woensdag 31 januari 2007 01:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je vind het niet erg dat ik je oud noem?
oud is een relatief begrip, zelfde als tijdquote:Op woensdag 31 januari 2007 01:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je vind het niet erg dat ik je oud noem?
quote:
Dat mag best voor nu heurquote:Op woensdag 31 januari 2007 01:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Thanks...moet trouwens toch nog een relevante foto maken een keer....heb alleen recente foto's met haar tot over m'n schoudersStrookt niet meer met de werkelijkheid
![]()
Peuzuzuz wil t vast wel voor je doenquote:Op woensdag 31 januari 2007 02:02 schreef BeeDee het volgende:
[..]
OK, maar serieus....ik moet echt ff kijken hoe dat moet hoor....ben echt een digibeet..![]()
alleen als jij......quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Peuzuzuz wil t vast wel voor je doen
quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:03 schreef PeZu het volgende:
kliko
je kunt niet 2x hetzelfde lijk in een afvalbak plaatsen. je wordt nu doorgestuurd naar het lijkenhuis waar je zojuist een moord hebt begaan. steek hier als je weinig geduld hebt!
ja, gatver.quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:05 schreef PeZu het volgende:
hou op met die irritante posts achter elkaar
niet ie, maar jijquote:
wat hij zegt x3quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:06 schreef BeeDee het volgende:
Sebas...pleur naar je bed asjeblieft !![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:06 schreef BeeDee het volgende:
Sebas...pleur naar je bed asjeblieft !![]()
![]()
het heul lieg vraagt!quote:
uhm lief dusquote:
ja, maar als ik wegga, dan mis ik een heleboel posts.quote:
oohwquote:Op woensdag 31 januari 2007 02:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar dat is onmogelijk, dat weet je
quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:11 schreef -skippybal- het volgende:
Vrouwen (meisjes) die bevelen, krijgen trappen op de schenen
![]()
jochies hebben geen piemels.quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Jochies die tegen mijn schenen trappen krijgen zere piemels
quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Jochies die tegen mijn schenen trappen krijgen zere piemels
Verkleinen lukt mij dan wel weer dus...quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Man, ik kan het zelfsIk kan alleen niet verkleinen
Collage opslaan als. Dat openen in painttttt. Dan jouw foto toevoegen via bewerken ofzoiets denk ikquote:Op woensdag 31 januari 2007 02:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Verkleinen lukt mij dan wel weer dus...![]()
Moet ik 't plaatje opslaan als...mijn foto toevoegen (hoe dat moet kom ik dan wel achter) en dan het door mij aangepaste plaatje weer uploeden naar mijn webspace (photobucket) en dan de link in OP weer daarnaar laten verwijzen of wat ?![]()
ja!quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Verkleinen lukt mij dan wel weer dus...![]()
Moet ik 't plaatje opslaan als...mijn foto toevoegen (hoe dat moet kom ik dan wel achter) en dan het door mij aangepaste plaatje weer uploaden naar mijn webspace (photobucket) en dan de link in OP weer daarnaar laten verwijzen of wat ?![]()
Nou bedankt...maw het duurt nog even, maar gaat lukken.quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:15 schreef -skippybal- het volgende:
Foto openen, verkleinen, die uit de OP openen, verkleinde foto er in, leuk plaatsje geven, misschien nog de randen blurren, opslaan, uploaden, posten
voor de rest: G, O, O, G, L, E!!
Ja, werk jezelf nog even tegenquote:Op woensdag 31 januari 2007 02:19 schreef BeeDee het volgende:
Mensen...ik ben toch ontroerd door de hulp die komt...mijn moeilijkheid zit 'm dus in het paint/fotoshopgedeelte en dat zal ik even moeten uitvinden..![]()
Maargoed...bier !!!!! en ik ga even een jointje draaien..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |