Espresso dan maar?quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik kan niet slapen en moet om 06:00 werken.
Zelfs heftige secks hielp nietHeb ik dat.
![]()
steeds als ik jou zie, krijg ik zin in koffiequote:
Mooi, want het kwam niet eens in de buurt van grappig.quote:
Voor het geval je het tegen mij hebt:quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:09 schreef Hugster het volgende:
Gast doe niet zo kankerstoer gewoon en hou ff 5 minuten je bek.
Mijn posts wekken zelden irritatie op, de jouwe daarentegen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:11 schreef Richboy het volgende:
[..]
Voor het geval je het tegen mij hebt:
Kick eerst 'ns af.
Mijn posts voegen af en toe ook nog iets toe, de jouwe daarentegen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mijn posts wekken zelden irritatie op, de jouwe daarentegen.
Dus nee, dat is niet nodig.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:16 schreef Richboy het volgende:
[..]
Mijn posts voegen af en toe ook nog iets toe, de jouwe daarentegen.
Zal ik een nieuwe kloon maken om het nog beter te stimuleren?quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:03 schreef vlad het volgende:
[..]
steeds als ik jou zie, krijg ik zin in koffie![]()
![]()
Een kloon. En ik heb geen moment de intentie gehad om grappig over te komen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:04 schreef Richboy het volgende:
[..]
Mooi, want het kwam niet eens in de buurt van grappig.
Dus nogmaals de vraag: wie ben jij?
Die site met icoontjes van gisteren is toch perfect Nick?quote:
Helder.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:25 schreef LaCie het volgende:
[..]
Een kloon. En ik heb geen moment de intentie gehad om grappig over te komen.
wow... ik denk dat je echt de enige bent die daar zo over denktquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:16 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik krijg soms de indruk dat ik de enige ben die hier uberhaupt denkt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:46 schreef HansU het volgende:
[..]
wow... ik denk dat je echt de enige bent die daar zo over denkt![]()
Alle waarschuwings icoontjes e.d. waren oke.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die site met icoontjes van gisteren is toch perfect Nick?
Ik had van jou niet de vraag verwacht van "ja die, alleen dan high-res." Want dat maak je zo zelf men
Je trekt ze zo over in vectors en dan kan jij met je ABS tekentje een wolkenkrabber bekleden.
prima conclusie van je, waarom ga je niet gewoon ergens anders mensen lopen afzeiken danquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:47 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik krijg soms de indruk dat ik de enige ben die hier uberhaupt denkt.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:47 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik krijg soms de indruk dat ik de enige ben die hier uberhaupt denkt.
hmmm, ik ben weer te lomp om te weten wat gmta betekentquote:
Wat ik hier doe?quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:51 schreef HansU het volgende:
[..]
hmmm, ik ben weer te lomp dom om te weten wat gmta betekent
great minds, think alike?
Niet voor lang denk ikquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:51 schreef Hugster het volgende:
Hij vindt het stiekem hardstikke leuk allemaal hoor, hij bliiiiijjjjft maar terugkomen
waarom dan, wij zijn toch allemaal te dom om dat door te hebbenquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:52 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat ik hier doe?
Jullie kutten. Dat zie je toch?
Niet eens stiekem.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:51 schreef Hugster het volgende:
Hij vindt het stiekem hardstikke leuk allemaal hoor, hij bliiiiijjjjft maar terugkomen
Omdat rukkertjes als jij zo leuk reageren als ze op hun pikkie getrapt zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:53 schreef HansU het volgende:
[..]
waarom dan, wij zijn toch allemaal te dom om dat door te hebben![]()
Heerlijk, die jaloezie.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ach ja, dat heb je met die Porsche mannetjes, die moeten altijd een bepaalde foute aandacht op zich vestigen.
mijn pikkie is klein en gevoeloos, daar stap je niet zo makkelijk op hoor.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:54 schreef Richboy het volgende:
[..]
Omdat rukkertjes als jij zo leuk reageren als ze op hun pikkie getrapt zijn.
En dan al helemaal Porsche mannetjes met een wannabe Porsche met zo'n laffe goedkope zwakke versie van de Porsche 6 boxer erinquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ach ja, dat heb je met die Porsche mannetjes, die moeten altijd een bepaalde foute aandacht op zich vestigen.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:57 schreef HansU het volgende:
[..]
omdat jij iedere nieuwkomer in deze SC zo snel mogelijk naar buiten probeert te werken
Ah, jij bent ook jaloers zie ik alquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
En dan al helemaal Porsche mannetjes met een wannabe Porsche met zo'n laffe goedkope zwakke versie van de Porsche 6 boxer erin![]()
Want die zijn zich hiervan bewust, dus hebben ze (terecht) het gevoel dat er nog een hoop te compenseren valt.
ik snap niet waarom, er is niets bijzonders aan een porsche, behalve dan de oude 911's de 912, 356, Carrera RS-jes, de nieuwe 997 Turbo en niet te vergeten de Carrera GT. Al de andere modellen zijn puur voor stumpers die geen geld voor een Ferrari hebben.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Het is geen 911, dat klopt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
En dan al helemaal Porsche mannetjes met een wannabe Porsche met zo'n laffe goedkope zwakke versie van de Porsche 6 boxer erin![]()
Want die zijn zich hiervan bewust, dus hebben ze (terecht) het gevoel dat er nog een hoop te compenseren valt.
Zei het ventje dat geilt op foto's van voor hem onbereikbare auto's.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:00 schreef HansU het volgende:
[..]
ik snap niet waarom, er is niets bijzonders aan een porsche, behalve dan de oude 911's de 912, 356, Carrera RS-jes, de nieuwe 997 Turbo en niet te vergeten de Carrera GT. Al de andere modellen zijn puur voor stumpers die geen geld voor een Ferrari hebben.
Zie ik je hier nou gewoon de 959 vergeten?quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:00 schreef HansU het volgende:
[..]
ik snap niet waarom, er is niets bijzonders aan een porsche, behalve dan de oude 911's de 912, 356, Carrera RS-jes, de nieuwe 997 Turbo en niet te vergeten de Carrera GT. Al de andere modellen zijn puur voor stumpers die geen geld voor een Ferrari hebben.
zo onbereikbaar zijn ze niet hoor, jij bent niet de enige met een rijke papa, ik loop er alleen niet mee te patsen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:01 schreef Richboy het volgende:
[..]
Zei het ventje dat geilt op foto's van voor hem onbereikbare auto's.
Hij en ook zeker nog jij bent ook nieuwkomer hier hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:57 schreef HansU het volgende:
[..]
mijn pikkie is klein en gevoeloos, daar stap je niet zo makkelijk op hoor.
Ik reageer enkel op jouw idiotrie omdat jij iedere nieuwkomer in deze SC zo snel mogelijk naar buiten probeert te werken, dat geeft mij dus een uitdaging om dat omgekeert te doen.
Niet dat resultaat heeft, maar ik vermaak me er wel mee iig![]()
oops, schandalig ja. Nog een uber porschequote:Op woensdag 31 januari 2007 11:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zie ik je hier nou gewoon de 959 vergeten?
Wat is daar zo bijzonder aan dan?quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zie ik je hier nou gewoon de 959 vergeten?
Gezien je spelling zul je ze echter nooit zelf kunnen betalen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:02 schreef HansU het volgende:
[..]
zo onbereikbaar zijn ze niet hoor, jij bent niet de enige met een rijke papa, ik loop er alleen niet mee te patsen.
Dat weet ik ja, daarom snap ik het ook niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij en ook zeker nog jij bent ook nieuwkomer hier hoor
Dan moet je ff nieuwe verzinnen of verder zoeken.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Alle waarschuwings icoontjes e.d. waren oke.
maar die van de airco enzo waren te "schraal" voor die grafische hufter.
Overigens vond ik die ook niet mooi.
Het is een redelijk afwijkend en bijzonder ding hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat is daar zo bijzonder aan dan?
Dat is toch echt een afschuwelijk gedrocht
Ok, z'n prestaties zijn goed, ook gaaf dat ze Dakar er mee hebben gewonnen..
Maar het blijft een uit z'n verband gerukte 911 op hoge poten.
ik verzin ze wel even.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dan moet je ff nieuwe verzinnen of verder zoeken.
Zo slecht is mijn spelling nu ook weer niet hoor, als ik het vergelijk met het gemiddelde niveau hier zal hier nauwelijks iemand verder horen te komen dan een 6e hands Opeltje.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:03 schreef Richboy het volgende:
[..]
Gezien je spelling zul je ze echter nooit zelf kunnen betalen.
Dat probeer ik ook te zeggen, goede prestatie's e.d.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het is een redelijk afwijkend en bijzonder ding hoor
Ding gaat zo makkelijk zo hard
Helemaal waar, het doet mij verder ook vrij weinig. Een GT3 met rauwe sound door een open uitlaat kan ik waarderen. Maar het blijft vooral patservolk en midlifecrisis volk zonder smaak wat voor (de badge) Porsche kiest.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
maar nogmaals ik heb niets met Porsches.
Een kennis van mij heeft een nieuwe 911, het rijdt erg leuk, zit goed, netjes afgewerkt, klinkt ook wel geinig maar het blijft een raar model met de motor op de verkeerde plaatshet doet mij persoonlijk dus niets.
Als ik een Ferrari alleen al hoor... dat is bij mij gewoon het verschil
Hij is ook niet mooi, maar historisch gezien wel een zeer vette bak natuurlijk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook te zeggen, goede prestatie's e.d.
maar vind jij een 959 mooi dan?
Nee ik vind hem heel erg lelijk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
een 959 is niet mooi.. maar de techniek die er in zit..quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Met als toppunt de boxter's natuurlijkquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Helemaal waar, het doet mij verder ook vrij weinig. Een GT3 met rauwe sound door een open uitlaat kan ik waarderen. Maar het blijft vooral patservolk en midlifecrisis volk zonder smaak wat voor (de badge) Porsche kiest.
quote:
en dat is dus precies wat ik bedoelquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:09 schreef M5 het volgende:
[..]
een 959 is niet mooi.. maar de techniek die er in zit..
Het voordeel van Porsche is dan dat ze technisch gewoon perfect in elkaar zitten. Maar wat wil je als je al die jaren het zelfde model blijft perfectioneren. Ferrari durft het tenminste aan om iedere paar jaar met iets nieuws te komen. De Boxter en Cayman blijven allemaal gewoon slappe aftreksels.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Helemaal waar, het doet mij verder ook vrij weinig. Een GT3 met rauwe sound door een open uitlaat kan ik waarderen. Maar het blijft vooral patservolk en midlifecrisis volk zonder smaak wat voor (de badge) Porsche kiest.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Met als toppunt de boxter's natuurlijk
Ze hebben waarschijnlijk in moeilijke tijden hulp gehad hebben van jappenquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:11 schreef HansU het volgende:
[..]
Het voordeel van Porsche is dan dat ze technisch gewoon perfect in elkaar zitten. Maar wat wil je als je al die jaren het zelfde model blijft perfectioneren. Ferrari durft het tenminste aan om iedere paar jaar met iets nieuws te komen. De Boxter en Cayman blijven allemaal gewoon slappe aftreksels.
Montrealquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de Alfa's?
Ik heb er nog maar 1quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de Alfa's?
ow ja?quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:14 schreef LaCie het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar 1![]()
Gaat als de brandweer alleen de apk nog niet![]()
Je vader houdt gewoon niet genoeg van je, anders had je wel een 911 gekregen.quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je vader houdt gewoon niet genoeg van je, anders had je wel een 911 gekregen.
Denk je nou echt dat hij als CEO van een grote toko niet weet vat voor heauxmeauxstatus de Boxster heeft bij de mensen die zich maar al te graag wat beter voelen dan de rest?
Op beursplein 5 was je nu de loser der losers geweest met die slee van je.
En daar stuurt je pa je gewoon mee op padPubliekelijk je zoon dissen, prachtig
Best draaiende fabrikant ter wereld?quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:16 schreef Richboy het volgende:
Jullie kunnen best proberen Porsche af te zeiken, maar het is de best draaiende fabrikant ter wereld & de grootste aandeelhouder van VAG.
Leuk geprobeerd. Je komt niet eens in de buurt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat hij als CEO van een grote toko niet weet vat voor heauxmeauxstatus de Boxster heeft bij de mensen die zich maar al te graag wat beter voelen dan de rest?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Economisch.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Best draaiende fabrikant ter wereld?
In welk opzich?
Kijkende naar de bagger reputatie van Fiat, Opel en Mercedes (bij sommige modellen) en hoe de markt daar op reageert: Ja, dat zegt wel degelijk iets over hun producten.quote:Bovendien heeft dat niets maar dan ook niets te maken met de auto's die ze produceren.
Economisch, leg uit!!quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:20 schreef Richboy het volgende:
[..]
Economisch.
[..]
Kijkende naar de bagger reputatie van Fiat, Opel en Mercedes (bij sommige modellen) en hoe de markt daar op reageert: Ja, dat zegt wel degelijk iets over hun producten.
Jij komt nergens zonder uitgelachen te wordenquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:18 schreef Richboy het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd. Je komt niet eens in de buurt.
Rukkertje, het is echt grappig om te zien hoe jij wanhopig probeert om je te bewijzen voor de rest van het kliekje...quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:20 schreef HansU het volgende:
Richboy gaat vanavond naar papa, huilend vragen om geld voor een nieuwe ride.
Een pick-up truck vind ik wel iets voor hem, rijden wel meer van die blaaskaken in.
waar haal je die ideeen in hemelsnaam vandaag zeg.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:22 schreef Richboy het volgende:
[..]
Rukkertje, het is echt grappig om te zien hoe jij wanhopig probeert om je te bewijzen voor de rest van het kliekje...
ik ben nog op mijn nieuwe banden aan het wachten en er moet een rotte motorsteun vervangen worden. Ik heb nog tot 8 Februariquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ow ja?
DIe andere heb je verkocht?
en die V6 is niet door de apk dan?
en is die motorsteun een beetje toegankelijk of zit "ie" op een echte alfa plek?';)quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:24 schreef LaCie het volgende:
[..]
ik ben nog op mijn nieuwe banden aan het wachten en er moet een rotte motorsteun vervangen worden. Ik heb nog tot 8 Februari![]()
2 miljard winst op 100.00 auto'squote:Op woensdag 31 januari 2007 11:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Economisch, leg uit!!
Bedoel je de winst, de omzet of de winst per auto?
Overigens is Toyota de meest winstgevende automotive fabrikant ter wereld, met 13 miljard winst en een groei van 15% op de wereldmarkt.
2 posts boven deze gequote posts is een mooi voorbeeld.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:23 schreef HansU het volgende:
[..]
waar haal je die ideeen in hemelsnaam vandaag zeg.
schijnt op een makkelijke plaats te zitten maar dat wist ik eerst niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
en is die motorsteun een beetje toegankelijk of zit "ie" op een echte alfa plek?';)
lees nog iets omhoog en kijk wie er begon met het bashen van je Boxter ito. Wat ben jij verschrikkelijk kortzichtig zeg.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:28 schreef Richboy het volgende:
[..]
2 posts boven deze gequote posts is een mooi voorbeeld.
Gewoon lekker meelopen he rukkertje... Dan kom je er wel.
Je doelt dus op winst per auto, niet totale winst.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:27 schreef Richboy het volgende:
[..]
2 miljard winst op 100.00 auto's
Als 'dwerg' grootaandeelhouder in VAG. Winst dus.
quote:Porsche heeft in een reactie laten weten dat de gerealiseerde winst mede het resultaat is van eenmalige operaties, die niet mogen worden gezien als winst op basis van verkopen. Eén van die eenmalige en lucratieve operaties was bijvoorbeeld de investering in de Volkswagen groep. Deze activiteiten maken het noodzakelijk genuanceerd naar de resultaten te kijken, omdat anders een vertekend beeld ontstaat.
een Alfa hoort een rammel te hebbenquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:30 schreef LaCie het volgende:
nu er rondom koni's eronder zitten is die rammel al een heel stuk minder. Ik heb stille hoop na het vervangen van die steun dat het helemaal weg is. Maar dat zien we wel![]()
Meelopen & schuld afschuiven.... ach jochie toch.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:30 schreef HansU het volgende:
[..]
lees nog iets omhoog en kijk wie er begon met het bashen van je Boxter ito. Wat ben jij verschrikkelijk kortzichtig zeg.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:32 schreef Richboy het volgende:
[..]
Meelopen & schuld afschuiven.... ach jochie toch.
Ja die zijn er zat in het dashboardquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
een Alfa hoort een rammel te hebben
Top dat Mucha weer terug isquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:32 schreef Sjoewe het volgende:
Hai
Dat betekent niet dat men teveel betaalt, dat betekent dat Porsche erin slaagt om meerwaarde te creeeren. Door efficient te produceren, door branding of wat dan ook.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je doelt dus op winst per auto, niet totale winst.
Dat betekent dus alleen dat Porsche eigenaren te veel betalen voor hun producten.
Heb je overigens ook gelezen dat volgens Porsche deze winst vertekend is?
[..]
Als je het wil overleven is dat misschien wel handigquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:34 schreef LaCie het volgende:
[..]
Ja die zijn er zat in het dashboardmaar aangezien ik weer meerdere keren naar de Nordschleife wil en Zandvoort moet het niet rammelen aan de ophanging ed.
![]()
Nee, jij voelt je betrapt en/of klem gezet. Nu wordt het dus juist leuk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:34 schreef HansU het volgende:
[..]
Hou nu maar gewoon je mond. Je begint te vervelen.
door nooit eens met iets nieuws te komen. Of je wilt de Cayenne, Boxter of Cayman venieuwend noemenquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:35 schreef Richboy het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat men teveel betaalt, dat betekent dat Porsche erin slaagt om meerwaarde te creeeren. Door efficient te produceren, door branding of wat dan ook.
500 miljoen door herwaardering VW ja. Blijft er nog een hele flink hap over per auto.
Goh. Jij doet zeker geen economische opleiding?quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:38 schreef HansU het volgende:
[..]
door nooit eens met iets nieuws te komen. Of je wilt de Cayenne, Boxter of Cayman venieuwend noemen
Ze besparen dus flink op ontwikkelings kosten. Porsche is gewoon een saai merk![]()
Ze slagen er idd in om winst te behalen door een auto die relatief goedkoop te produceren valt (door efficient produceren of wat dan ook) voor een ook weer relatief zeer hoog bedrag te verkopen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:35 schreef Richboy het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat men teveel betaalt, dat betekent dat Porsche erin slaagt om meerwaarde te creeeren. Door efficient te produceren, door branding of wat dan ook.
500 miljoen door herwaardering VW ja. Blijft er nog een hele flink hap over per auto.
Dat heb jij ook vaaaaak zat, zoals net nog, waarna je er met een kut opmerking onderuit probeert te komenquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:37 schreef Richboy het volgende:
[..]
Nee, jij voelt je betrapt en/of klem gezet. Nu wordt het dus juist leuk.
Kan niet wachten, die Koni's maken echt veel verschil, had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Als je het wil overleven is dat misschien wel handig![]()
Wat Toyota dan weer erg goed doet, is het spel in de VS.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ze slagen er idd in om winst te behalen door een auto die relatief goedkoop te produceren valt (door efficient produceren of wat dan ook) voor een ook weer relatief zeer hoog bedrag te verkopen.
Ik vind dat erg handig van Porsche, daar zou Ferrari (en daarmee de hele fiat groep) een voorbeeld aan kunnen nemen.
Ferrari is een stuk meer handwerk, daar gaat gewoon veel meer tijd en geld in zitten. Daarnaast gooit de fiat groep ook nog eens miljoenen tegelijk de Formule 1 in. Daar gaat de winst...quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik vind dat erg handig van Porsche, daar zou Ferrari (en daarmee de hele fiat groep) een voorbeeld aan kunnen nemen.
Je bedoelt die ge-wel-di-ge post van jou, waarin je zegt dat ik de loser op beursplein 5 zou zijn?quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat heb jij ook vaaaaak zat, zoals net nog, waarna je er met een kut opmerking onderuit probeert te komen
De waarheid is hard.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:41 schreef Richboy het volgende:
[..]
Je bedoelt die ge-wel-di-ge post van jou, waarin je zegt dat ik de loser op beursplein 5 zou zijn?
Ja, die zette mij vol-le-dig klem.
Dat klopt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:40 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat Toyota dan weer erg goed doet, is het spel in de VS.
GM & Ford aan het wankelen brengen, maar zorgen dat ze net overeind blijven. Erg sterk.
BE gedaan, maar gestopt omdat het gewoon oersaai isquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:38 schreef Richboy het volgende:
[..]
Goh. Jij doet zeker geen economische opleiding?
Precies.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:41 schreef HansU het volgende:
[..]
Ferrari is een stuk meer handwerk, daar gaat gewoon veel meer tijd en geld in zitten. Daarnaast gooit de fiat groep ook nog eens miljoenen tegelijk de Formule 1 in. Daar gaat de winst...
jij probeert gewoon steeds een discussie naar je hand te zetten door iemand even flink de grond in te trappen met een niet bepaald onderbouwde persoonlijke belediging.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:41 schreef Richboy het volgende:
[..]
Je bedoelt die ge-wel-di-ge post van jou, waarin je zegt dat ik de loser op beursplein 5 zou zijn?
Ja, die zette mij vol-le-dig klem.
Ferrari's sterkste verkoop argument, samen met Lambo ed is gewoon dat het handwerk is. Dat geeft het merk iets speciaals, ik hoop dan ook dat ze het altijd op deze manier blijven doen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Precies.
Dus als Ferrari instaat zou zijn om minder handwerk nodig te hebben en daarmee toch dezelfde producten of juist betere producten te leveren gaan ze ook naar zo'n record winst...
Ja uiteraard, ik hoop het ook...quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:48 schreef HansU het volgende:
[..]
Ferrari's sterkste verkoop argument, samen met Lambo ed is gewoon dat het handwerk is. Dat geeft het merk iets speciaals, ik hoop dan ook dat ze het altijd op deze manier blijven doen.
helaas ja, persoonlijk vind ik het gewoon het verschil tussen bv een Ferrari of een AMG, iets wat van een lopende band af komt is in mijn ogen gewoon minder bijzonder.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat verkoop argument lijkt mij al minder belangrijk te worden, zeker bij de klanten van tegenwoordig.
De belangrijkste beslissing in die strategie was volgens mij de locatie keuze in de VS: Buiten de Detroit regio.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat klopt.
Daar zijn ze wel 20 jaar mee bezig geweest. Bovendien heeft Ford en GM ze zelf ook een handje geholpen
Ze hadden echt een duidelijke strategie, eerst de eigen markt veroveren (jaren 50, 60 begin 70) daarna de VS (jaren 70 tot nu) en nu begint het een beetje in Europa met de huidige modellen.
Echter denk ik niet dat ze hier het grootst kunnen worden. Wel in de top 5 maar niet voorbij Renault, Opel en VW.
Het oproepen van emotionele gevoelens bij klanten is natuurlijk wel iets dat geld oplevert.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja uiteraard, ik hoop het ook...
Ik baseerde mijn verhaal puur op het behalen van winst, daarbij heb ik geen emotionele gevoelens betrokken
Dat verkoop argument lijkt mij al minder belangrijk te worden, zeker bij de klanten van tegenwoordig.
je doelt op Lexus ed?quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:57 schreef Richboy het volgende:
[..]
De belangrijkste beslissing in die strategie was volgens mij de locatie keuze in de VS: Buiten de Detroit regio.
Ik snap alleen nog niet waarom het Toyota (en overige Japanse fabrikanten) in de VS wel lukt om subbrands succesvol neer te zetten, en in Europa niet. Dit in tegenstelling tot de meermerken strategie van de Europese fabrikanten.
Ik denk dat hij Scion bedoelt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:00 schreef HansU het volgende:
[..]
je doelt op Lexus ed?
Lexus heeft hier in Europa toch ook al een redelijke reputatie geloof ik.
Nissan doet het dan weer wat minder met Infinity hier, al heb ik geen flauw idee of dat een beetje loopt in de States.
Eigenlijk bedoel ik ze alle drie.quote:
die vierkante bakkenquote:
het is maar de vraag hoe groot ze willen worden, qua marketing besteden ze denk ik wel meer geld aan Lexus dan aan Toyota. Toyota's verkopen zichzelf tegenwoordig. Maar er is nog ruimte zat op de markt in Europa voor Lexus denk ik, Misschien moeten ze wat breder op de markt orienteren met een nieuwe versie van die SC430, die zie je bijna nooit en zou toch best met de Boxter, Z4 of SLK's kunnen concureren.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:03 schreef Richboy het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoel ik ze alle drie.
Lexus heeft hier wel een voetje aan de grond, maar echt groot zijn ze niet. (Al weet ik niet hoe dat verder in Europa zit).
Het is ook een merk bedoeld voor Amerikaanse "jongeren".quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:04 schreef HansU het volgende:
[..]
die vierkante bakkenDaar zit wel een ongelofelijk marketing budget achter in de States, ik dacht dat dat een Amerikaans merk was, aangezien ze in radio reclames het woord "american" niet schuwen.
De SC430 zit in het segment van de SL niet de SLKquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:10 schreef HansU het volgende:
[..]
het is maar de vraag hoe groot ze willen worden, qua marketing besteden ze denk ik wel meer geld aan Lexus dan aan Toyota. Toyota's verkopen zichzelf tegenwoordig. Maar er is nog ruimte zat op de markt in Europa voor Lexus denk ik, Misschien moeten ze wat breder op de markt orienteren met een nieuwe versie van die SC430, die zie je bijna nooit en zou toch best met de Boxter, Z4 of SLK's kunnen concureren.
HUGOOOOOOOOOquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:17 schreef ijsmeis het volgende:
Deze DVD werd mede mogelijk gemaakt dooooooooooooooooooooor!
ik zie het ja:quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het is ook een merk bedoeld voor Amerikaanse "jongeren".
En ze hebben niet alleen meer die rare vierkante dingen hoor, ook vlot ogende gebakjes inmiddels.
Nee, ik zit nog >hier<. Maar ik ga zo weg. Ik ben aan het wachten tot ze klaar zijn met lunchenquote:
Ik word weer gepestquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:21 schreef Hugster het volgende:
Ik ben ff booschappen doen want in mijn kamer staat nu alleen een bed, mijn mobieltje, een hoopje kleren en een flesje Aquarius
Die vindt alles prachtig. Al is het een boutfeest.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:24 schreef Hugster het volgende:
Wel vet dat Ramon zo staat te stralen, die vind het echt prachtig
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:16 schreef Richboy het volgende:
[..]
we hadden net een aardige discussie over Porsche met Richboy, over marktposities van de grote jongens in de auto industrie en dergelijke.quote:
mja, ik bleef hangen op pagina 1, zonder te weten dat jullie al veel verder warenquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:41 schreef HansU het volgende:
[..]
we hadden net een aardige discussie over Porsche met Richboy, over marktposities van de grote jongens in de auto industrie en dergelijke.
Maar voor de rest doet ie niets anders dan FAP FAP in de Porsche Porsche.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:38 schreef LaCie het volgende:
vlad, raad eens wat ik uitgebreid hebt aan mijn tv abo.![]()
Dat meen je niet!!quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:38 schreef LaCie het volgende:
vlad, raad eens wat ik uitgebreid hebt aan mijn tv abo.![]()
je hebt niets bijzonders gemist hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:45 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, ik bleef hangen op pagina 1, zonder te weten dat jullie al veel verder warendus heb de rest nog niet gelezen
![]()
ik heb het pas sinds gisterenavondquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:46 schreef vlad het volgende:
[..]
Dat meen je niet!!![]()
vandaar dat je zo moe bent de laatste tijd![]()
Dat komt omdat europa ze (nu nog) geen reet interesseert, hier liggen de aantalen namelijk niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:57 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik snap alleen nog niet waarom het Toyota (en overige Japanse fabrikanten) in de VS wel lukt om subbrands succesvol neer te zetten, en in Europa niet. Dit in tegenstelling tot de meermerken strategie van de Europese fabrikanten.
Ik ben blij dat je het eindelijk toegeeft.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:45 schreef Hugster het volgende:
Rukker
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is een prachtig mooi land, alleen jammer dat ze er internet hebben
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is een prachtig mooi land, alleen jammer dat ze er internet hebben
Ja vastquote:
ik kwam er laatst pas achter dat SES heul niet Seksualiteit isquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:43 schreef Sjoewe het volgende:
Hai
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja vast![]()
Ben er toch bijna nooit, heb er verder geen last van, maar het lijkt me de beste oplossing![]()
School En Sufkuttenquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:47 schreef LaCie het volgende:
[..]
ik kwam er laatst pas achter dat SES heul niet Seksualiteit is![]()
Meneertje goedgelovigquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:47 schreef LaCie het volgende:
[..]
ik kwam er laatst pas achter dat SES heul niet Seksualiteit is![]()
goed dat je dat niet gedaan hebtquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:01 schreef lipje het volgende:
LaCie
Ik had zaterdag vroeg nog wel ff aan kunnen bellenReed langs je huis
ik had al het vermoeden dat je nog op één oor lagquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:03 schreef PeuRac het volgende:
btw Bo, ik was t vergeten mee te nemen, ik vraag wel of Leon t de eerst volgende meeting aan je wil geven
quote:Hugo says:
ja!
Anne says:
nee!
Anne says:
http://xs311.xs.to/xs311/07053/plaat6.jpg
Anne says:
vette hoes eh?
Ziet er uit alsof OS een foto heeft gemaakt van zn piemel naast zn ID-pasfotoquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:07 schreef ijsmeis het volgende:
Hier doet ie het ook gewoon. Maar goed:
[..]
http://events.q-dance.nl/2006-25_11-november_qlimax/dvd/quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ziet er uit alsof OS een foto heeft gemaakt van zn piemel naast zn ID-pasfoto
Dan heb je het geluk dat nog nooit iemadn een scan van zn piemel naar je gemaild heeftquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://events.q-dance.nl/2006-25_11-november_qlimax/dvd/
Rechtsboven. Ik zie er geen piemel in hoor. Viespeuk!
Nachtrit?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:10 schreef PeuRac het volgende:
Hoe heeft die film over de taxi oorlog in A'dam ook alweer, die kwam eind van de zomer uit meende ik.
Die ken ik alle 3 uit mn hoofdquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Geef mij maar films over Taxis uit Marseille
je bent een schatquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:21 schreef ijsmeis het volgende:
Houd zelf je stinkende bek dicht herm.
ja koop jij anders ook deodorant ofzoquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:34 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Blijf van het origineel af godver![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja koop jij anders ook deodorant ofzo
Hou je muil godver.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:34 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Blijf van het origineel af godver![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:39 schreef PNG het volgende:
Zat geen briefje bij:
http://img217.imageshack.us/img217/3686/p1020380xt1.jpg
F*ggots.
Kikker?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:39 schreef PNG het volgende:
Zat geen briefje bij:
http://img217.imageshack.us/img217/3686/p1020380xt1.jpg
F*ggots.
van zijn centen heb ik juist de passat kunnen betalenquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:59 schreef Fugie het volgende:
m5, ik wist niet dat je zover in de schulden zit voor die passat:
Lantaarnpaal voorziet geliefden van stroom
Ik heb vandaag m'n balansdagquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
sorry herm![]()
moet jij niet op bieren ergens ?
Die ken ik allemaal jaquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:04 schreef M5 het volgende:
[..]
Deze commercials zijn ook wel leuk bedacht
klik
tot zonet dacht ik dat de ideale baan niet bestondquote:
waarom, een dealtje ergens?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:50 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb per maandag a.s. een week een oude 7 serie onder m'n kont![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waarom, een dealtje ergens?
hoe oud is dat geval dan?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Nee, m'n oom en tante vliegen vanaf Eindhoven, en vroegen of ik dan de auto wilde. Ik hoop eigenlijk dat ze de golf nemen...
Vroeg opstaan is goed voor je.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:02 schreef hermandeperman het volgende:
Herman, jij wil mij vast wel helpen verhuizen donderdag?
- Ja natuurlijk joh.
Mooi, ben ik om 09h00 bij je!
-![]()
Echt nietquote:
2 uur school is al best lang, als ik voor 2 uur niet zou gaan, zou ik er helemaal nooit meer komen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:45 schreef ijsmeis het volgende:. Voor een of 2 uur ga/ging ik echt niet naar school.
Bij mij duurt de heenreis alleen al 2 uurquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:13 schreef HansU het volgende:
[..]
2 uur school is al best lang, als ik voor 2 uur niet zou gaan, zou ik er helemaal nooit meer komen.
geeft je tijd zat om te leren breienquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij mij duurt de heenreis alleen al 2 uur.
6 minuten lopen voor mij. Maar zelfs ik word nog door mensen verslagen op reistijdquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:17 schreef Richboy het volgende:
Lang leve het studentenleven... De uni is 10 minuten fietsen.
En zelfs dat is 's morgens soms teveel gevraagd
hugo komt even langsquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:19 schreef Hugster het volgende:
Doe niet zo stoer kutwijf, je bent zo vaak rond 09:00-10:00 daar geweest.
ik snapte ook wel dat je het tegen anne had pipo, tenzij je mannen gaat uitschelde met kutwijfquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:22 schreef Hugster het volgende:
ja die had ik eigenlijk tegen Anne, had niet door dat er inmiddels alweer meer posts stonden
Morgeh!!
6 minuten lopen... Dat is de stad voor mij.... Nou ja, de heenwegquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:19 schreef HansU het volgende:
[..]
6 minuten lopen voor mij. Maar zelfs ik word nog door mensen verslagen op reistijd![]()
ik voelde me nog niet beledigd iigquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik snapte ook wel dat je het tegen anne had pipo, tenzij je mannen gaat uitschelde met kutwijf
Ja, maar niet voor 1 uurtje. Je moet me trouwens even helpenquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:19 schreef Hugster het volgende:
Doe niet zo stoer kutwijf, je bent zo vaak rond 09:00-10:00 daar geweest.
42 graden koortsquote:
zijn wel Peu graden natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:19 schreef Sjoewe het volgende:
Krijg een mailtje, iemand uit m'n werkgroep zomaar overleden in d'r slaap.
Ergens in de 20quote:
quote:Anneke zegt:
Lou was niet thuis ik was helemaal in paniek, ik wist niet wat ik moest doen.. echt ik liep te gillen
Kut.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:19 schreef Sjoewe het volgende:
Krijg een mailtje, iemand uit m'n werkgroep zomaar overleden in d'r slaap.
kzie het al voor me jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:36 schreef Hugster het volgende:
Bij mijn moeder is vanmorgen een enorme radiator van de grond tot het plafond gemonteerd en aangesloten. Was ze net rond 11:00 alleen thuis spuit dat hele ding ineens open.
Complete keuken en woonkamer blank met een houten vloer
Waterschade en de hele mikmak, lekker bezig
[..]![]()
Tering, zoiets moet echt een schok zijn, vooral voor de personen die d'r vonden. Dat verwacht je niet van een 20'er.quote:
Idd 7:30 opstaanquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:41 schreef HansU het volgende:
7.30 opstaan, collegetje van 8.30 tot 10 en daarna gewoon thuis weer terug het bed in stappen. Klinkt als de goede oude tijd.
Ze was met een vriendin op vakantie in Rome.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:24 schreef HansU het volgende:
[..]
Tering, zoiets moet echt een schok zijn, vooral voor de personen die d'r vonden. Dat verwacht je niet van een 20'er.
Hm, goed idee, ik zal eens even met de camera de katten bijlangs, kijken of er een leuk op de foto wil.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:03 schreef ijsmeis het volgende:
Sjoewe, Alex, meedoenHuisdier van het jaar verkiezing!
En sterkte Sjoewe.
Tofquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, goed idee, ik zal eens even met de camera de katten bijlangs, kijken of er een leuk op de foto wil.
Vandaag wel al mn breezerslettencollega op de foto gezet
ga je nu met pensioen en elke dag doen waar je zin in hebtquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:14 schreef BaraCuda het volgende:
Damn Sjoewe![]()
Zo zie je dat het echt gewoon elk moment afgelopen kan zijn met je![]()
leven zoals jij bedoel jequote:Op donderdag 1 februari 2007 18:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
ga je nu met pensioen en elke dag doen waar je zin in hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |