Espresso dan maar?quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik kan niet slapen en moet om 06:00 werken.
Zelfs heftige secks hielp nietHeb ik dat.
![]()
steeds als ik jou zie, krijg ik zin in koffiequote:
Mooi, want het kwam niet eens in de buurt van grappig.quote:
Voor het geval je het tegen mij hebt:quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:09 schreef Hugster het volgende:
Gast doe niet zo kankerstoer gewoon en hou ff 5 minuten je bek.
Mijn posts wekken zelden irritatie op, de jouwe daarentegen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:11 schreef Richboy het volgende:
[..]
Voor het geval je het tegen mij hebt:
Kick eerst 'ns af.
Mijn posts voegen af en toe ook nog iets toe, de jouwe daarentegen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mijn posts wekken zelden irritatie op, de jouwe daarentegen.
Dus nee, dat is niet nodig.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:16 schreef Richboy het volgende:
[..]
Mijn posts voegen af en toe ook nog iets toe, de jouwe daarentegen.
Zal ik een nieuwe kloon maken om het nog beter te stimuleren?quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:03 schreef vlad het volgende:
[..]
steeds als ik jou zie, krijg ik zin in koffie![]()
![]()
Een kloon. En ik heb geen moment de intentie gehad om grappig over te komen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:04 schreef Richboy het volgende:
[..]
Mooi, want het kwam niet eens in de buurt van grappig.
Dus nogmaals de vraag: wie ben jij?
Die site met icoontjes van gisteren is toch perfect Nick?quote:
Helder.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:25 schreef LaCie het volgende:
[..]
Een kloon. En ik heb geen moment de intentie gehad om grappig over te komen.
wow... ik denk dat je echt de enige bent die daar zo over denktquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:16 schreef Richboy het volgende:
[..]
Mijn posts voegen af en toe ook nog iets toe, de jouwe daarentegen.
Ik krijg soms de indruk dat ik de enige ben die hier uberhaupt denkt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:46 schreef HansU het volgende:
[..]
wow... ik denk dat je echt de enige bent die daar zo over denkt![]()
Alle waarschuwings icoontjes e.d. waren oke.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die site met icoontjes van gisteren is toch perfect Nick?
Ik had van jou niet de vraag verwacht van "ja die, alleen dan high-res." Want dat maak je zo zelf men
Je trekt ze zo over in vectors en dan kan jij met je ABS tekentje een wolkenkrabber bekleden.
prima conclusie van je, waarom ga je niet gewoon ergens anders mensen lopen afzeiken danquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:47 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik krijg soms de indruk dat ik de enige ben die hier uberhaupt denkt.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:47 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik krijg soms de indruk dat ik de enige ben die hier uberhaupt denkt.
hmmm, ik ben weer te lomp om te weten wat gmta betekentquote:
Wat ik hier doe?quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:51 schreef HansU het volgende:
[..]
hmmm, ik ben weer te lomp dom om te weten wat gmta betekent
great minds, think alike?
Niet voor lang denk ikquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:51 schreef Hugster het volgende:
Hij vindt het stiekem hardstikke leuk allemaal hoor, hij bliiiiijjjjft maar terugkomen
waarom dan, wij zijn toch allemaal te dom om dat door te hebbenquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:52 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat ik hier doe?
Jullie kutten. Dat zie je toch?
Niet eens stiekem.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:51 schreef Hugster het volgende:
Hij vindt het stiekem hardstikke leuk allemaal hoor, hij bliiiiijjjjft maar terugkomen
Omdat rukkertjes als jij zo leuk reageren als ze op hun pikkie getrapt zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:53 schreef HansU het volgende:
[..]
waarom dan, wij zijn toch allemaal te dom om dat door te hebben![]()
Heerlijk, die jaloezie.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ach ja, dat heb je met die Porsche mannetjes, die moeten altijd een bepaalde foute aandacht op zich vestigen.
mijn pikkie is klein en gevoeloos, daar stap je niet zo makkelijk op hoor.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:54 schreef Richboy het volgende:
[..]
Omdat rukkertjes als jij zo leuk reageren als ze op hun pikkie getrapt zijn.
En dan al helemaal Porsche mannetjes met een wannabe Porsche met zo'n laffe goedkope zwakke versie van de Porsche 6 boxer erinquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ach ja, dat heb je met die Porsche mannetjes, die moeten altijd een bepaalde foute aandacht op zich vestigen.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:57 schreef HansU het volgende:
[..]
omdat jij iedere nieuwkomer in deze SC zo snel mogelijk naar buiten probeert te werken
Ah, jij bent ook jaloers zie ik alquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
En dan al helemaal Porsche mannetjes met een wannabe Porsche met zo'n laffe goedkope zwakke versie van de Porsche 6 boxer erin![]()
Want die zijn zich hiervan bewust, dus hebben ze (terecht) het gevoel dat er nog een hoop te compenseren valt.
ik snap niet waarom, er is niets bijzonders aan een porsche, behalve dan de oude 911's de 912, 356, Carrera RS-jes, de nieuwe 997 Turbo en niet te vergeten de Carrera GT. Al de andere modellen zijn puur voor stumpers die geen geld voor een Ferrari hebben.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Het is geen 911, dat klopt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
En dan al helemaal Porsche mannetjes met een wannabe Porsche met zo'n laffe goedkope zwakke versie van de Porsche 6 boxer erin![]()
Want die zijn zich hiervan bewust, dus hebben ze (terecht) het gevoel dat er nog een hoop te compenseren valt.
Zei het ventje dat geilt op foto's van voor hem onbereikbare auto's.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:00 schreef HansU het volgende:
[..]
ik snap niet waarom, er is niets bijzonders aan een porsche, behalve dan de oude 911's de 912, 356, Carrera RS-jes, de nieuwe 997 Turbo en niet te vergeten de Carrera GT. Al de andere modellen zijn puur voor stumpers die geen geld voor een Ferrari hebben.
Zie ik je hier nou gewoon de 959 vergeten?quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:00 schreef HansU het volgende:
[..]
ik snap niet waarom, er is niets bijzonders aan een porsche, behalve dan de oude 911's de 912, 356, Carrera RS-jes, de nieuwe 997 Turbo en niet te vergeten de Carrera GT. Al de andere modellen zijn puur voor stumpers die geen geld voor een Ferrari hebben.
zo onbereikbaar zijn ze niet hoor, jij bent niet de enige met een rijke papa, ik loop er alleen niet mee te patsen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:01 schreef Richboy het volgende:
[..]
Zei het ventje dat geilt op foto's van voor hem onbereikbare auto's.
Hij en ook zeker nog jij bent ook nieuwkomer hier hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:57 schreef HansU het volgende:
[..]
mijn pikkie is klein en gevoeloos, daar stap je niet zo makkelijk op hoor.
Ik reageer enkel op jouw idiotrie omdat jij iedere nieuwkomer in deze SC zo snel mogelijk naar buiten probeert te werken, dat geeft mij dus een uitdaging om dat omgekeert te doen.
Niet dat resultaat heeft, maar ik vermaak me er wel mee iig![]()
oops, schandalig ja. Nog een uber porschequote:Op woensdag 31 januari 2007 11:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zie ik je hier nou gewoon de 959 vergeten?
Wat is daar zo bijzonder aan dan?quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zie ik je hier nou gewoon de 959 vergeten?
Gezien je spelling zul je ze echter nooit zelf kunnen betalen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:02 schreef HansU het volgende:
[..]
zo onbereikbaar zijn ze niet hoor, jij bent niet de enige met een rijke papa, ik loop er alleen niet mee te patsen.
Dat weet ik ja, daarom snap ik het ook niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij en ook zeker nog jij bent ook nieuwkomer hier hoor
Dan moet je ff nieuwe verzinnen of verder zoeken.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Alle waarschuwings icoontjes e.d. waren oke.
maar die van de airco enzo waren te "schraal" voor die grafische hufter.
Overigens vond ik die ook niet mooi.
Het is een redelijk afwijkend en bijzonder ding hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat is daar zo bijzonder aan dan?
Dat is toch echt een afschuwelijk gedrocht
Ok, z'n prestaties zijn goed, ook gaaf dat ze Dakar er mee hebben gewonnen..
Maar het blijft een uit z'n verband gerukte 911 op hoge poten.
ik verzin ze wel even.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dan moet je ff nieuwe verzinnen of verder zoeken.
Zo slecht is mijn spelling nu ook weer niet hoor, als ik het vergelijk met het gemiddelde niveau hier zal hier nauwelijks iemand verder horen te komen dan een 6e hands Opeltje.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:03 schreef Richboy het volgende:
[..]
Gezien je spelling zul je ze echter nooit zelf kunnen betalen.
Dat probeer ik ook te zeggen, goede prestatie's e.d.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het is een redelijk afwijkend en bijzonder ding hoor
Ding gaat zo makkelijk zo hard
Helemaal waar, het doet mij verder ook vrij weinig. Een GT3 met rauwe sound door een open uitlaat kan ik waarderen. Maar het blijft vooral patservolk en midlifecrisis volk zonder smaak wat voor (de badge) Porsche kiest.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
maar nogmaals ik heb niets met Porsches.
Een kennis van mij heeft een nieuwe 911, het rijdt erg leuk, zit goed, netjes afgewerkt, klinkt ook wel geinig maar het blijft een raar model met de motor op de verkeerde plaatshet doet mij persoonlijk dus niets.
Als ik een Ferrari alleen al hoor... dat is bij mij gewoon het verschil
Hij is ook niet mooi, maar historisch gezien wel een zeer vette bak natuurlijk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook te zeggen, goede prestatie's e.d.
maar vind jij een 959 mooi dan?
Nee ik vind hem heel erg lelijk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
een 959 is niet mooi.. maar de techniek die er in zit..quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Met als toppunt de boxter's natuurlijkquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Helemaal waar, het doet mij verder ook vrij weinig. Een GT3 met rauwe sound door een open uitlaat kan ik waarderen. Maar het blijft vooral patservolk en midlifecrisis volk zonder smaak wat voor (de badge) Porsche kiest.
quote:
en dat is dus precies wat ik bedoelquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:09 schreef M5 het volgende:
[..]
een 959 is niet mooi.. maar de techniek die er in zit..
Het voordeel van Porsche is dan dat ze technisch gewoon perfect in elkaar zitten. Maar wat wil je als je al die jaren het zelfde model blijft perfectioneren. Ferrari durft het tenminste aan om iedere paar jaar met iets nieuws te komen. De Boxter en Cayman blijven allemaal gewoon slappe aftreksels.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Helemaal waar, het doet mij verder ook vrij weinig. Een GT3 met rauwe sound door een open uitlaat kan ik waarderen. Maar het blijft vooral patservolk en midlifecrisis volk zonder smaak wat voor (de badge) Porsche kiest.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Met als toppunt de boxter's natuurlijk
Ze hebben waarschijnlijk in moeilijke tijden hulp gehad hebben van jappenquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:11 schreef HansU het volgende:
[..]
Het voordeel van Porsche is dan dat ze technisch gewoon perfect in elkaar zitten. Maar wat wil je als je al die jaren het zelfde model blijft perfectioneren. Ferrari durft het tenminste aan om iedere paar jaar met iets nieuws te komen. De Boxter en Cayman blijven allemaal gewoon slappe aftreksels.
Montrealquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de Alfa's?
Ik heb er nog maar 1quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de Alfa's?
ow ja?quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:14 schreef LaCie het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar 1![]()
Gaat als de brandweer alleen de apk nog niet![]()
Je vader houdt gewoon niet genoeg van je, anders had je wel een 911 gekregen.quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je vader houdt gewoon niet genoeg van je, anders had je wel een 911 gekregen.
Denk je nou echt dat hij als CEO van een grote toko niet weet vat voor heauxmeauxstatus de Boxster heeft bij de mensen die zich maar al te graag wat beter voelen dan de rest?
Op beursplein 5 was je nu de loser der losers geweest met die slee van je.
En daar stuurt je pa je gewoon mee op padPubliekelijk je zoon dissen, prachtig
Best draaiende fabrikant ter wereld?quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:16 schreef Richboy het volgende:
Jullie kunnen best proberen Porsche af te zeiken, maar het is de best draaiende fabrikant ter wereld & de grootste aandeelhouder van VAG.
Leuk geprobeerd. Je komt niet eens in de buurt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat hij als CEO van een grote toko niet weet vat voor heauxmeauxstatus de Boxster heeft bij de mensen die zich maar al te graag wat beter voelen dan de rest?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Economisch.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Best draaiende fabrikant ter wereld?
In welk opzich?
Kijkende naar de bagger reputatie van Fiat, Opel en Mercedes (bij sommige modellen) en hoe de markt daar op reageert: Ja, dat zegt wel degelijk iets over hun producten.quote:Bovendien heeft dat niets maar dan ook niets te maken met de auto's die ze produceren.
Economisch, leg uit!!quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:20 schreef Richboy het volgende:
[..]
Economisch.
[..]
Kijkende naar de bagger reputatie van Fiat, Opel en Mercedes (bij sommige modellen) en hoe de markt daar op reageert: Ja, dat zegt wel degelijk iets over hun producten.
Jij komt nergens zonder uitgelachen te wordenquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:18 schreef Richboy het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd. Je komt niet eens in de buurt.
Rukkertje, het is echt grappig om te zien hoe jij wanhopig probeert om je te bewijzen voor de rest van het kliekje...quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:20 schreef HansU het volgende:
Richboy gaat vanavond naar papa, huilend vragen om geld voor een nieuwe ride.
Een pick-up truck vind ik wel iets voor hem, rijden wel meer van die blaaskaken in.
waar haal je die ideeen in hemelsnaam vandaag zeg.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:22 schreef Richboy het volgende:
[..]
Rukkertje, het is echt grappig om te zien hoe jij wanhopig probeert om je te bewijzen voor de rest van het kliekje...
ik ben nog op mijn nieuwe banden aan het wachten en er moet een rotte motorsteun vervangen worden. Ik heb nog tot 8 Februariquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ow ja?
DIe andere heb je verkocht?
en die V6 is niet door de apk dan?
en is die motorsteun een beetje toegankelijk of zit "ie" op een echte alfa plek?';)quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:24 schreef LaCie het volgende:
[..]
ik ben nog op mijn nieuwe banden aan het wachten en er moet een rotte motorsteun vervangen worden. Ik heb nog tot 8 Februari![]()
2 miljard winst op 100.00 auto'squote:Op woensdag 31 januari 2007 11:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Economisch, leg uit!!
Bedoel je de winst, de omzet of de winst per auto?
Overigens is Toyota de meest winstgevende automotive fabrikant ter wereld, met 13 miljard winst en een groei van 15% op de wereldmarkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |