Espresso dan maar?quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik kan niet slapen en moet om 06:00 werken.
Zelfs heftige secks hielp nietHeb ik dat.
![]()
steeds als ik jou zie, krijg ik zin in koffiequote:
Mooi, want het kwam niet eens in de buurt van grappig.quote:
Voor het geval je het tegen mij hebt:quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:09 schreef Hugster het volgende:
Gast doe niet zo kankerstoer gewoon en hou ff 5 minuten je bek.
Mijn posts wekken zelden irritatie op, de jouwe daarentegen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:11 schreef Richboy het volgende:
[..]
Voor het geval je het tegen mij hebt:
Kick eerst 'ns af.
Mijn posts voegen af en toe ook nog iets toe, de jouwe daarentegen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mijn posts wekken zelden irritatie op, de jouwe daarentegen.
Dus nee, dat is niet nodig.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:16 schreef Richboy het volgende:
[..]
Mijn posts voegen af en toe ook nog iets toe, de jouwe daarentegen.
Zal ik een nieuwe kloon maken om het nog beter te stimuleren?quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:03 schreef vlad het volgende:
[..]
steeds als ik jou zie, krijg ik zin in koffie![]()
![]()
Een kloon. En ik heb geen moment de intentie gehad om grappig over te komen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:04 schreef Richboy het volgende:
[..]
Mooi, want het kwam niet eens in de buurt van grappig.
Dus nogmaals de vraag: wie ben jij?
Die site met icoontjes van gisteren is toch perfect Nick?quote:
Helder.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:25 schreef LaCie het volgende:
[..]
Een kloon. En ik heb geen moment de intentie gehad om grappig over te komen.
wow... ik denk dat je echt de enige bent die daar zo over denktquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:16 schreef Richboy het volgende:
[..]
Mijn posts voegen af en toe ook nog iets toe, de jouwe daarentegen.
Ik krijg soms de indruk dat ik de enige ben die hier uberhaupt denkt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:46 schreef HansU het volgende:
[..]
wow... ik denk dat je echt de enige bent die daar zo over denkt![]()
Alle waarschuwings icoontjes e.d. waren oke.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die site met icoontjes van gisteren is toch perfect Nick?
Ik had van jou niet de vraag verwacht van "ja die, alleen dan high-res." Want dat maak je zo zelf men
Je trekt ze zo over in vectors en dan kan jij met je ABS tekentje een wolkenkrabber bekleden.
prima conclusie van je, waarom ga je niet gewoon ergens anders mensen lopen afzeiken danquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:47 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik krijg soms de indruk dat ik de enige ben die hier uberhaupt denkt.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:47 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik krijg soms de indruk dat ik de enige ben die hier uberhaupt denkt.
hmmm, ik ben weer te lomp om te weten wat gmta betekentquote:
Wat ik hier doe?quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:51 schreef HansU het volgende:
[..]
hmmm, ik ben weer te lomp dom om te weten wat gmta betekent
great minds, think alike?
Niet voor lang denk ikquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:51 schreef Hugster het volgende:
Hij vindt het stiekem hardstikke leuk allemaal hoor, hij bliiiiijjjjft maar terugkomen
waarom dan, wij zijn toch allemaal te dom om dat door te hebbenquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:52 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat ik hier doe?
Jullie kutten. Dat zie je toch?
Niet eens stiekem.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:51 schreef Hugster het volgende:
Hij vindt het stiekem hardstikke leuk allemaal hoor, hij bliiiiijjjjft maar terugkomen
Omdat rukkertjes als jij zo leuk reageren als ze op hun pikkie getrapt zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:53 schreef HansU het volgende:
[..]
waarom dan, wij zijn toch allemaal te dom om dat door te hebben![]()
Heerlijk, die jaloezie.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ach ja, dat heb je met die Porsche mannetjes, die moeten altijd een bepaalde foute aandacht op zich vestigen.
mijn pikkie is klein en gevoeloos, daar stap je niet zo makkelijk op hoor.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:54 schreef Richboy het volgende:
[..]
Omdat rukkertjes als jij zo leuk reageren als ze op hun pikkie getrapt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |